oon yrittäny vaikka mitä niin että nyt koko kone on aivan sekaisin. mulla on epson stylus rx425-monitoimilaite,enkä tajua miten siinä olevan skannerin saa toimimaan. oon ladannu valmistajan sivuilta mitä sattuu ja mb ajuriapajalta,mut ei ne auta..joku asennusjuttu on joskus tullu koneen mukana,mut pitäs kai se netistäki löytyä..epson scan 2.6 nimisen ohjelman latasin,mut aina ku yrittää avata sitä niin sanoo vaan ettei voi avata..varmaan aika sekavaa mutta oon tapellu monta päivää ton koneen kanssa,jos joku viisaampi osais auttaa...?
epson skanneri ei toimi
tääääääh?????
2
880
Vastaukset
- -Kari Kaltevaperse-
ettiä netistä jostain twain-ajurit sille skannerille, löytyy skannerin merkin/mallin mukaan, se on yleensä auttanut tuohon ongelmaan, tajua miksi ei ole mukana twainit paketissa..
- -Kari Kaltevaperse-
yksi vaihtoehto, kokeile asentaa tämä twainajuri..
http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=61836
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129