Onko magneeton ja säätimen vaihto miten iso operaatio?
Jos joku tietää niin viittiskö kertoa lyhyesti.
Magneeton vaihto.
6
4173
Vastaukset
- ??++??
Niin kyseeessä on mtx-2:n
- mtx-2
kyllä siinä on tyyppi vika jonka maahantuoja korjaa jos vain on ollut takuu aikana yhteyttä huoltokorjaamon valojen takia
- Erkki-santeri
mtx-2 kirjoitti:
kyllä siinä on tyyppi vika jonka maahantuoja korjaa jos vain on ollut takuu aikana yhteyttä huoltokorjaamon valojen takia
korjaavat
- mtx-2
speed shop sivulta voi ladata huolto oppaan siinä on kuvia magneetosta kone on joka mallissa sama vain pieniä eroja
kuten tuossa muutkin niin kertoneet niin kannattaa ottaa valtuutettuun huoltoon yhteyttäriippumatta siitä onko huollattanut takuuaina tai ei sillä kyseinen vika ei olisi voinut korjaantua/huonontua olisi moposkootteri huollettu tahi ei?
itse magneetto ei ole kylläkään vaikea vaihtaa. tarvitset hieman normaaleja käsityökaluja sekä juuri siihen tarkoitetun (magneeton)ulosvetäjän, koputtelemalla tai muuten "vasaroimalla" teet vai hallaa ja rikot lopullisesti sähköpuolen
nyt joku tietty ihmettelee minkälainen on magneetonulosvetäjä? se on sellainen joka kierretään siihen magneeton keskelle kiinni jonka jälkeen sen keskellä oleva "pulttia" kiristetään ja kun kiristettävä pultti osuu kampiakselin päähän niin avot magneetto irtoaa kun itsekseen :)- Anonyymi
Älä aloita jos ei ole tietoa. EI saa mennä kaasuttajalta taikka muita säätö ruuveihin kajota.Teet vain halla. Magneeton oma avain... tosin lähttee kyllä muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843658Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751384Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989