Eli mitä mieltä ootte tytöt(pojatkin saa vastata) nuuskaamisesta? alkaisitteko jätkän kanssa ketä nuuskaa, entä kumpi mielummin jätkä joka nuuskaa vai polttaa?
Nuuska vai tupakka?
10
1358
Vastaukset
- poika 89
must nuuskaaminen on ällöttävää.enkä alkas jätkän kans joka nuuskaa.en kyll tosin alkas muutenkaan kun en homo ole.tohon nuuska vai tupakka niin vastaan tupakka kun itekkin poltan niin se ei haittais mua jos toinen polttas.
- Crommower
Sama homma mulla.
- hermanni
sehän on periaatteessa samanlaista ku tupakointi!
- sie!
;PELLE Oot salee amiksessa ku tommosta pitää kysellä, ala jätkä raittiiks niin voit ostaa tulevaan Corollaas nopat eikä tarvi lainaa iskältä rahaa!
..Mut mielummin tupakoi ku vedä nuuskaa. - pistepistepisteeee
Nuuskaaminen on yks maailman ällöttävimmistä tavoista. En olis kovin innoissani jos rakkaani nuuskais. Enkä olis siitä tupakoinnistakaan. Mutta tupakointi ei nyt niinkään haittais...
- vaihtoehtoja!
Minua eivät ääliöt kiinnosta. Yhden lajin ääliöt tunnistaa tupakoinnista tai nuuskan käytöstä.
- tyttö 13wee
Oot aivan oikeessa! Nuuska käyttö on aivan yhtä ällöttävää kuin tupakan polttaminen (ja toisin päin). En ikinä, en koskaan alkais oleen sellasenkaan kanssa joka polttaa. Ja meidän koulussa on yhtäkkiä joku "villitys", että 7.luokkalaiset opettelee polttamaan. Sairasta... Ei voi muuta sanoo...
- häli
no ei kumpikaan! ei sitä hyvänen aika tarvi huolia ekaa miestä joka tulee vastaan.mä en ainakaan huoli ketä tahansa!
- Jockis90
Inhoon kumpaaki mutta nuuska menee yli hilseen. Semmoseen jätkään en koske ku pitkällä tikulla. Tosi pitkällä tikulla. Oma mies polttaa mut yrittää lopettaa, joskus tupakan maku on ihan ok. Mut ei silti oo kiva hengata semmosen kans. Viimestään lopetetttava jos muija sanoo! Mut nuuska, ihan paska juttu.
- ...
Paljon parempi on ettei harrasta kumpaakaan! Oma poikaystäväni nuuskasi ennen, mutta on sen nyt jo kyllä lopettanut. En minä nyt jonkun kanssa jättäisi olematta vain sen asian takia että nuuskaa/polttaa. Onneksi! Sillä poikaystäväni ymmärtää etten asiasta pidä ja aluksi ei kayttänyt ollenkaan ollessaan kanssani ja nyt ei enää ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883