Mikä mun jalkapohjaa vaivaa kun se kutisee aina välillä (ei siis aina) niin tosta keskeltä jalkaa.
siinä ei näy mitään.ei siis yhtään mitään mutta silti joskus sitä kutittaa mielettömästi.
eikä missään muualla kutise/näy mitään eikä toista jalkapohjaa ollenkaan.
alkaa jo ärsyttämään kun tää alkaa aina joskus iltaisin.
laitan tota hydrocortison voidetta mut ei se auta yhtään oikeestaan ja tää kutina kun tulee niin kutisee vähän aikaa ja menee pois ja saattaa tulla 1-2 min päästä uusi kutinakohtaus.
mikä mua vaivaa?
vaihdan sukat päivittäin eli joka päivä puhtaat ja suihkussa käyn joka toinen päivä.
pesen myös lattiat noin 2 kk välein (silloin kun se on likaiset)..mut kuitenkin noin 3 kk välein. viimestään!
mikä tähän kutinaa käy..en ole jalkasilsa voidetta ostanu koska tossa ei todellakaan ole mitään ihomuutosta näkyvissä mutta voiko se silti olla sitä vai mitä?
kun kutisee toi tosta keskeltä.. ei muualta..
kutiseva jalkapohja?
mutta ei aina
2
864
Vastaukset
- niin löysinpä
tarkemmin kun aloin katselemaan niin löysib tuolta ylhäältä tommosta kuivaa ja ihan kun ihon alla olisi joku pieni näppylä mutta semmoinen hyvin haalea vaalea joten ei kunnolla erota,
¨mutta toikin näppylä ylhäällä siellä mistä ei kutita.. :( - Antero
Mulla on sama juttu, toivon että joku tietäis mikä tämän aiheuttaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574