niin kauan ku koiraveroa joudun maksamaan, niin kauan en niitä koiran jätöksiäkään tien varrelta kerää.
Asia on näin
4
494
Vastaukset
- enminäkään
paitsi jos nyt aivan keskelle tietä paskoo
- Sillä sipuli
Ei sitten muuta kuin järjestyslaki voimaan kaikessa ankaruudessaan. Jollet kerää, niin rapsut vaan, ja kovat!
- ja kun
tiedätkos että se ottaa vähän toisiakin koiranomistajia päähän kun oma koira kävelee pusikossa ja tassut toisten koirien paskass!
- että että
ja kun kirjoitti:
tiedätkos että se ottaa vähän toisiakin koiranomistajia päähän kun oma koira kävelee pusikossa ja tassut toisten koirien paskass!
onneks opetin oman koirani tekemään jätöksensä metsään, eikä se tien varsille pasko, mut jos näin sattuu käymään niin en rupea keräilemään. koiravero on täysin turhaa rahastusta. kyllä sillä hinnalla saa koiralle ruokaa ja paskapusseja. niin ja eihän sillä oo väliä näköjään onko kissat irti ja mihin ne jätöksensä tekee.. ei oo veroa niille.
Kunnia niille paikkakunnille jotka ei koiraveroa peri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059