Mitkä ihmeen friikit siellä Ylelläkin niitä kaiken maailman kunfu- ja muita kiinalaisia ja japsileffoja esitettäväksi valitsee. Ne on jonkun TOSI pienen piirin leffoja, ei niitä kukaan halua tv:ssä katella. Niistä kiinnostuneet nörtit on ostanu tollaset leffat satoina eri versioina dvd:llä jo aikoja sitten.
Teema-kanavan kinkkileffat
4
529
Vastaukset
- Vaihtelua, kiitos
kun joku kanava esittää KUNNON elokuvia, eikä aina sitä samaa ylipatrioottista amerikkalaista PASKAA.
Olen toisaalta samaa mieltä, toisaalta eri mieltä. Kiinalaiset ja japanilaiset elokuvat ovat sittenkin kohtuullisen tunnettuja myös Suomessa.
Pari iltaa sitten tuli vietnamilainen elokuva. Niitä ei todellakaan paljoa Suomessa näe ja toivoisin lisää tuollaisia helmiä. Latinalaisesta Amerikasta, Afrikasta ja muistakin Aasian maista kuin Japanista, Etelä-Koreasta ja Kiinasta tulee paljon laatuelokuvaa, mutta joka ei saa minkäänlaista näkyvyyttä. Sellaisia lisää ja kungfuhäröilyt vähemmälle.- El_Mutanto
Last Life in the Universe
Kannattaa laittaa toi nimi mieleen. Todella hyvä Vietnamilainen elokuva, joskin elokuvan päähenkilö on japanilainen.
- piiristä kuuluu
Mene sinä ja tilaa MTV3 Max, varmasti tarpeeksi yksinkertaista viihdettä sinun formuloiden, kalastuksen ja Se on siinä! -ohjelman täyttämille tavisaivoillesi.
Usko tai älä, mutta on olemassa muunkinlaisia ihmisiä, kuin kaltaisiasi tyttöjen pyllyjä lätkämatsiin mennessä läpsiviä ohrapirtelöä suurkuluttavia punaniskajuntteja. Ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056