Oletteko käyttänet noita Bilteman kalusteita, ja minkälaisia kokemuksia niistä on kertynyt.
Kyllähän nuo kaikki halpahallien sähkötarvikehyllyn tuotteet ovat yleensä viheliäitä asentajan kannalta - varsinkin jos niitä vertaa Strömfors'in taikka Enston tuotteisiin.
Mutta täytynee aivan vartavasten mainita eräs positiivinen seikka, jonka tulin huomanneeksi noista bilteman kytkimistä ja pistorasioista.
Niissä on mahdollisuus kojeen kiinnitykseen sekä kojerasian ruuveilla, ja myöskin ns. "kynsillä".
Tämä onkin erinomainen seikka, varsinkin kun vanhoja(40 - 50 luvun) kerrostaloasuntoja saneeratessa noissa alkuperäisissä lyijypeltisissä kojerasioissa ei enää tahdo tuota kehällä olevaa kiinnitysrengasta mihin kojeen ruuvit tulevat, yleensäkään olla.
Kokemuksia Bilteman asennustarvikkeista?
6
3655
Vastaukset
- enston
tuotteita löytyy halpa-halleista ja kun älyä on niin osaat katsoa, että sama aasialainen firma tekee ne enstonkin kamat.
Että, missä se laatuero löytyy, no hinnassa tietenkin ja sähkärin ylitehokkaissa aivojen tilassa.
Lääkekin auttaa paljon paremmin kun sillä on hintaa niin, että kipeää tekee. - sähköpanija
1-os pintasuko piti laittaa, isäntä ostanut kamat. Aloin leikkaamaan sivuleikkureilla kaapelille aukkoa ja RAKS, koko pistorasia halkesi.
Toinen työmaa kun piti kytkeä 3*1,5 kaapeli 2-osaiselle pintasukolle, se oli kahdesta osasta tehty, joiden välillä oli 2,5 neliöiset langat, jotka piti laittaa vielä saman ruuvin alle. Eipä se siellä pysynyt, kun oli eripaksuisia. Vaihdoin langat 1,5 neliöisiksi ja siinä hommassa meni kierteet rikki ruuvista, heitin roskiin ja hain enston vermeet. Että sellaista säästöä, kun työni maksaa asiakkaalle yli 45€ tunti. - Tee se itse mies
Niitä minä olen käyttänyt jo vuosia.
Hinta ja laatu on kohdallaan.
Asiakkaita riittää kun vaan vuorokaudessa olisi enemmän kuin vain 24 tuntia.- tuluppasulake
Bilteman roippeet on kustannusedullisia käyttää,laadukasta tavaraa.Muunneltavuus valovuosia edellä esim enstoa. Melkein pelkästään bilteman roippeilla kalustelen, pelaa niinkuin pitääkin ja SE HINTA ON KOHDALLAAN.
- katsoneet
Tukesin sivuilta, kenen myymiä sähkövempeleitä vedetään eniten markkinoilta pois turvallisuuspuutteiden vuoksi. Katselkaapa sanomalehtiä, kuka määrätään kuuluttamaan markkinoille laskemiaan tuotteita takaisinpalautettaviksi. Ettei vaan taitaisi Biltema johtaa näitä tilastoja? Hong Kong -tavaratalot taitaa tulla perässä hyvänä kakkosena?
- vanhapieru
Kun tuotteessa on tuo CE-merkintä, niin todeta täytyy että oi niitä aikoja, kun sähkötarkastuskeskuksessa täytyi tarkistuttaa kaikki markkinoille tulevat artikkelit.
Taso on asennustarvikkeiden osalta kyllä nykypäivänä laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658