Onko Venäjä eilen muuttanut Suomen naapuriksi?
Näin voisi päätellä näistä kannanotoista jotka poliitikot oikealta ja vasemmalta esittävät julkisuudessa rekkajonojen lääkkeeksi.
Venäjä pitäisi nopeuttaa käsittely rajalla, niin pitäisi, mutta kun ei, vaikka neuvotelaan vielä seuraavat 20 vuotta, Moskova ei kiinnostaa ja Venäjän rajaviranomaiset ovat lähinnä
kiinnostuneet paljonko kukin hyötyy siitä.
Venäjä pitäisi rakentaa omalle puolella rekkaparkki, niin pitäisi mutta kun ei rakenna, ellei lahjoitetaan riittävän suuri tappi joka voisi vaikuttaa asioihin.
Venäjähän pitäisi rakentaa moottoritie Hangosta Pietariin ja rinnalla se kauan haaveiltu rantarata, niin pitäisi mutta kun ei rakenna.
Suomalaiset päättäjät kannattaisi ottaa malli Puolasta miten ajetaan oman kansan edun EU:n ja Venäjän puristuksessa.
Jos ei, sitten täytyy vaan itse rakentaa kaikki.
Mitähän Suomi ei tekisikään hyvien
naapuruussuhteiden ja EU:n takia, ne ohitavat oman vähävaraisen kansanosan edut.
Van Wonterghem Freddy
Perussuomalaiset
uusi naapuri ?
3
1355
Vastaukset
- on näköjään
sen sijaan ottanu itelleen venäläisen vaimon. Hyvin sä vedät.
- herman50
Asiat, jotka tuot esille on faktoja. Mutta on vain yksi mutta, "pitäisi".
Tuo lainausmerkeissä oleva sana kertoo kaiken, Suomi tai Venäjä ei koskaan tee mitään "pitäisi asioita", vaan laskun hoitaa aina tavallinen kadunmies,kuka tahansa.
Jos muuta uskotellaan, petetään itseään ja Kymenlaakson osalta edustajat ovat jättäneet edunvalvonnan ja maakunnan sikseen.Olisi jonkun aika alkaa ajaa maakunnan asioita realipohjalta,
eikä vain tehtailla hurskaita toiveita.
Niitä ovat liikenne-, elinkeino-, koulutus- ja sijoituskysymukset. Maakunnalla on aikaa kunnes Venäjän infra kehittyy. Missä ovat Persujen,omat ehdotuksesi, todelliset, maakunnan kehittämiseen, eipä ole näkynyt muuta kuin näitä pitäisi juttuja, "kaikkea kivaa kaikille".
"Kyllä kansa uskoo", vähän mukaillen vennamolaista slogania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760