Omaan napaan tuijottelija

vaakamies...

Tottahan tuossa on toinen puoli, vaakamies tekee juuri noin, kuin tuolla alapuolella oli kerrottu, siis kaverit vie voiton ja vain häntä pitäisi ymmärtää! Olen ollut suhteewssa vaakamieheen jo 11 vuotta(itse kaurisN)ja ainoastaan olemalla itse riippumaton vaa'asta, suhteesta voi saada toimivan. Jos vaaka huomaa, että hommat menevät hänen pillinsä mukaan, käyttäytyy hän ylimielisesti. Mutta jos annat hänelle oman vapautensa ja pidät kiinni myös omastasi(ts. menet kun huvittaa, teet asiat kuten itse tahdot, et käyttäydy mustasukkaisesti), kääntyvät osat päälaelleen ja vaakamiehestä tulee silloin se roikkuva osapuoli, kuten meilläkin on käynyt. Olen ihan tyytyväinen suhteeseemme muuten, mutta tämä mustasukkaisuus hiukan aiheuttaa skismaa suhteeseen.

4

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.D.

Voisitko kertoa lisää mustasukkaisuutesta suhteessasi.

• samalaisessa

tilanteessa vaakani kanssa..
      se mustasukkasuus on joskus aivan pöyristyttävää...

• yhden.

melkoisen pitkään suhteessa vaa´an kanssa ja olen miettinyt joskus tuota mustasukaisuusjuttua.

Itselläni on aina ollut työhön liittyviä, työajan ulkopuolisia menoja ja koska niitten sulattaminen näytti olevan vaa´alle ylettömän vaikeaa rajoitin ne niin vähiin kuin suinkin kykenin.

Koitti aika, jolloin vaaka sai työpaikan, johon liittyi vastaavanlaisia menoja, joita tarpeellisuutta en tietysti mitenkään yrittänyt kyseenalaistaa.

Kuinkas ollakaan vaaka alkoi ihmetellä, miksi käyn enää niin harvoin missään.

En oikein usko, että silloin kun kävin seminaareissa, edustustilaisuuksissa ym. pippaloissa vaaka olisi ollut mustasukkainen siinä mielessä, että tapasin tilaisuuksissa muita miehiä.
      Kysymys taisi olla siitä, että vaaka suhtautui asiaan jotenkin kuin lapsi, joka luulee, että systeri saa kaksi karkkia hänen saadessaan vain...

• että...

...että jos sinulla on mustasukkainen kumppani, olet erittäin todennäköisesti sitä itsekin ehkä salaisesti tai ettet itse sitä tiedostakaan.

Niin se vaan menee. Jos sinussa ei olisi peilauspintaa mustasukkaisuudelle, et ms;a miehiä/naisia tapaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4181
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      494
      2316
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1214
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe