Sain lääkäriltä reseptin Relert-nimiseen migreenilääkkeeseen. Onko kenelläkään kokemuksia, onko toiminut..?
Relert
9
8273
Vastaukset
- HanneleL
Olen itse käyttänyt Relert 40mg erittäin hyvin tuloksin. Ennen jouduin aina käymään terveyskeskuksessa tai öisin sairaalassa hakemassa piikkejä ja tabuja kun sain mikreenin. Mikään muu ei auttanut. Lääke tekee vain kamalan väsyneeksi ja liikkeet ovat kuin hidastetussa filmissä. Erittäin hyvä lääke kuitenkin.
- tuikku
Relertistä on apua myös minulle, tosin käyttö kerrat ovat vielä aika vähäisiä. Vaikuttaa nopeasti ja on aika pitkävaikutteinen. Imigranin ohella toinen joka tehoaa.
- AK
Miten nopeasti sinulla vaikuttaa. Minulla menee toista tuntia ennen kun helpottaa. Olen käyttänyt 40 mg. Aiemmin on tehonnut 1 tabletti, mutta viime viikolla en uskaltanut ottaa kahden tunnin sisällä toista ja jouduin hakeutumaan hoitoon.
- tuikku
AK kirjoitti:
Miten nopeasti sinulla vaikuttaa. Minulla menee toista tuntia ennen kun helpottaa. Olen käyttänyt 40 mg. Aiemmin on tehonnut 1 tabletti, mutta viime viikolla en uskaltanut ottaa kahden tunnin sisällä toista ja jouduin hakeutumaan hoitoon.
Minulla vaikuttaa kyllä todella nopeasti. Noin varttitunti ja joskus vähemmän ja alkaa helpottaa. 40 mg minäkin käytän. Relertiä kun olen käyttänyt niin ei ole tarvinnut ottaa toista tablettia. Auttaa kerta laakista vaan saas nähdä kuin kauan....
Minulla toimii silloin kun toimii eli noin 50 prosenttisesti(sama ongelma muidenkin lääkkeiden kanssa), mutta Relertistä olen saanut sivuoireita (inhottava puristava tunne kaulassa ja ylävartalossa) vähemmän kuin muista valmisteista. Hivenen muita halvempikin tuo taisi olla. Relert ei ole ihmelääke, mutta sellaista odotellassa kannattaa kokeilla.
- pipo kireellä
Olen käyttänyt kohta vuoden Relenttiä. Toimii hyvin, ei sivuvaikutuksia. Kun heräänn kipuun, otan pillerin ja puolisen tuntia lepoa ja töihin.
Kun kipu iskee päivällä, lääke naamaan ja noin puolen tunnin kuluttua on helpottanut. Nyt en ole tarvinnut lähteä kesken töistä. Jos on pahoinvointia kannattaa käyttää Imigran nenäsuihketta. On kylläkin huom. kalliimpi.
Zomig tehoaa jos tehoaa. Ehkä pienempään alkavaan jysäriin. Naramig oli hyvä, mutta se vei alkuun untenmaille n.tunniksi. - Hannele
mulla on toiminut nyt jo noin 7 vuotta, olen ollut tyytyväinen, taitaa olla myös halvin kaikista migreeni lääkkeistä, siltikin kallis tämä sairaus on, kun joka viikko joutuu 3-vuoro työtä tekevä ottamaan 1-2 pilleriä. Säännöllinen rytmi auttaisi asiaan, mutta kun vaihto-ehtoakaan ei ole. Kannattaa kokeilla.
- kroonikko***
No tuo nyt ei ole edes kovin paljoa, jos viikossa otat 1-2 pilleriä.
T: krooninen migreeni Mulle ei relert vaikuttanut mitenkään. Riippuu siis ihmisestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758