Mistä kannattaa kysellä majoitusta ja lentoja, kun on tarkoitus lähteä kolmen perheen (kolme sukupolvea) kanssa Phuketiin vuodenvaihteessa 2007-2008. Onko vuokrattavia villoja? Mikä yhtiö lentää kohtuuhinnalla? Kaikki vinkit tervetulleita, kiitos!
Joulu-Uusivuosi 07-08 Phuketissa?
2
703
Vastaukset
- uusivuosi?
Onko vuodet menneet kenties sekaisin?? Yli vuoden päästä olevien lentojen hintoja ei tiedä vielä yhtiöt itsekään! :-0 Just nyt pääsee Thaimaahan suoralla 499,- :)
- Merirölli
Moikka...Ei teidän vuosiluvut kovin pieles kai
ole, koskapa kyselitte nimenomaan huviloita, bungaloveja tms, ja vuokralle ?
Ei koskaan liene liian aikaista kysellä, sillä
niilläkin on menekkiä, varsinkin venäläiset ja
saksalaiset suosivat näitä....
Itse Patong beachin alueella ei liene kovin montaa tarkoitukseen sopivaa villaa, mutta muu-
taman kilometrin päässä on Kamala bay alue joka
mielestäni ensisijaisesti soveltuu hyvinkin
tarkoituksiinne ?
Siellä on vuokrattavana mm. Omakotitaloja yms...
hintataso oli aika korkea, mutta riippuu tasosta.
Tokihan on sitten kata ja karon joissa voipi hy-
vinkin olla noin isolle porukalle tiloja...
www.thaimaanasunnot.com lienee oikea osoite
ja ratkaisu asiaan...?
Ja toki aina voi kysellä suomi-thai seuran juttuja, sillä heillä tuo palvelu vääntyy myös
suomeksi...
Myös matkatoimistot kaivavat tarvittavan asumuksen kunhan vain toimeksiannon teette...
Meille ainakin aurinkomatkat järjesti reissut
kunhan sanoimme mihin ja koska ja mitä haluamme
meni muutama päivä ja tarvitsemamme reititys oli
valmis.Ja lempo soikoon, vieläpä käytännössä se
oli onnistunut.
Eipä tarvinnut itse selailla, kunhan valitsi
annetuista vaihtoehdoista sen parhaimman...
Hyvää jatkoa, ja onnea etsintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286397Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745752308Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461570Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141331Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631012Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63956