Jos koulutus kestää 2.5 vuotta. Vaikuttaako edelliset opiskelut ja työkokemus koulutuksen pituuteen?
Mitä on monimuoto opiskelu?
Voinko tehdä koulutuksen ohella töitä?
Monimuotona opiskelu
2
653
Vastaukset
- Opiskelija mummi
Hei!
Monimuoto-opiskelu tarkoittaa, että käyt töissä ja opiskelet samalla. Opiskelu tapahtuu sekä lähiopetuspäivinä että itseopiskeluna kotona. On aivan mahtavaa, mutta raskasta. Valmistaudu tekemään oppimistehtäviä yötä myöten ja viikonloppuisin! Edelliset opiskelut vaikuttavat, sillä voit saada niistä opintopisteitä. Itse aloitin kaksi vuotta sitten opiskelun AMK:ssa ja nyt olen tekemässä opinnäytetyötä. Tarkoitukseni on valmistua helmi-maaliskuussa 2007. Ammattitiedot ja sosiaalinen toiminta ovat lisääntyneet. Suosittelen lämpimästi monimuoto-opiskelua, sen raskaudesta huolimatta - ainakin lapsiperheiden vanhemmille. Mummi 52- NOIN MENE
monimuoto opiskelussa voi olla vaan työttömänä kotonakin eli ei ole pakko käydä töissä mutta tietenkin jos ei ole rahaa niin sitten on pakko käydä työssäkin.itse ajattelin juuri aloittaa keväällä monimuotoisen opiskelun enkä ajatellut etsiä mitään työpaikkaa lisäksi ..opiskelu työn edelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698