Eli tuollainen olis eräällä myynnissä.Mikä toi ABT on,joku viripaketti?Koneen tehot?Sitä kuullut ainakin että joku spoilerisarja siinä ainakin on.
Audi A3 ABT??
5
1709
Vastaukset
- Autistinen audisti
ABT logolla noita on myyty jos on suurinpiirtein laitettu ABT vanteet. ABT tekee kyllä virilastujakin, eli jos on 1.8T koneella niin, silloin tehoja voi olla vakiota enemmän.
- Tietäjä.
A3 ABTit ovat 1.6-litraisella, noin sataheppaisella koneella varustettuja erikoismalleja. ABT-varustelutaso oli hieman Ambitionia sporttisempi sisältäen mm. korisarjan ja aluvanteet. Sisälläkin oli jotain somisteita.
- Toivoselta
Noita tehtiin 90-luvun lopussa. Korisarja, polkimet, jotain pakoputkistoon tai koneeseen, ratti, vaihdekepin nuppi ainakin. Mulla pelasi kuin enkeli, ajoin 120 tuhatta kilsaa.
- autokuumeilija
Paljon tuollaisesta A3 ABT mallista kannattaa maksaa xtraa vrt. tavalliseen A3?
Olisi eräässä liikkeessä moinen myynnissä. - /(/&GJK
Ei ole mikään virisarja vaan varustelutaso. Samat tehot kuin muissakin 1.6-litraisissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713