Minun mielestä paras on: Päivä kerrallaan, kahta ei koskaan.
Mikä on paras aforismi?
16
1556
Vastaukset
- M-rk
Mikä ei tapa, se vahvistaa.
"Toivo parasta ja varaudu pahimpaan"
- lemnaminor
Ei ole aikaa tehdä sitä kunnolla, mutta on aina aikaa tehdä se uudelleen.
- Sisäinen minä
pidän seuraavasta:
"Elämä on kuin kuunsilta
otat sen käteesi
ja kummeksut
onko sitä"? - Karmeliitta
pitkään minun suosikkinani oli Karvisen sanonta:" Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa."
Petteri Wessmanilla on paljon hyviä aforismeja:
Miksi naiset panostavat niin paljon ulkonäköönsä eivätkä älyynsä? Koska miehet ovat pääsääntöisesti tyhmiä, mutta harvemmin sokeita.
JA
Ei mikään tuota niin paljon huolta, tuskaa, kipua, kärsimystä, vihaa, pelkoa ja ahdistusta kuin rakkaus, mutta kuitenkin se on kaiken sen arvoista. - Anne*
Mutta ehdoton minun mielestäni : "Eteenpäin vaan , sanoi mummo lumessa . Joskus raskasta , mutta toisinaan tulee hyväkin keli ! " :)
Aikansa kutakin sanoi pässi, kun päätä hakattiin.
- AngorVat
tässä yksi:
"Älä ota apinaa rahan takia: rahat menee mutta apina jää." - tuffe
- Live and let live
- periksi ei anneta
- jos se toimii, älä koske siihen
Tämä ei kai ole motto, lähinnä hokema :) mutta niin hyvä, varsinkin jos olet kaksosvanhempi:
EI HAITTAA- Sisäinen minä
positiivinen myös "oikeassa" maailmassa? Ihan vaan kysyn, kun sulla on aina niin aurinkoiset näkymät.
- tuffe
Sisäinen minä kirjoitti:
positiivinen myös "oikeassa" maailmassa? Ihan vaan kysyn, kun sulla on aina niin aurinkoiset näkymät.
On mullakin huonoja päiviä, mutta aika kevyesti yritän ottaa tätä elämää. Niin kevyesti välillä, että siskoni haukkuu mua vastuuntunnottomaksi :))
- Sisäinen minä
tuffe kirjoitti:
On mullakin huonoja päiviä, mutta aika kevyesti yritän ottaa tätä elämää. Niin kevyesti välillä, että siskoni haukkuu mua vastuuntunnottomaksi :))
arvelinkin olevan:) Meidän naisten on vaikeampi hellittää ja ottaa rennosti.
- lispetti
Älä tee samaa virhettä kahdesti, ellei se kannata.
Tomorrow, tomorrow, not today,
lazy people always say.
Asioilla on tapana järjestyä. - migu
"Mies ei anna anteeksi, hän vain unohtaa. Nainen antaa anteeksi kaiken, mutta ei unohda koskaan." -Tove Janson-
- Loistava.polku
"Mikään inhimillinen
ei saa olla minulle vierasta"
ja
"Better burn
than fade away!" - Milana
1. Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita.
2. Enkelit osaavat lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795