kaksosM ja neitsytN

sopivuus

mitä vois heidän suhdesta tulla??

9

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä aika

hankala, mutta kaksonen on kieltämättä nokkela. Todennäköisin tulos on sama kuin neitsyt Maarialla: lapsihan siitä tulee.

• kaksosena

menee sukset aika ristiin neitsynaisien kanssa, mutta olenkin kaksosnainen. Olen heidän kanssaan täysin eri maailmasta. Kerran minulla on tulista säpinää neisytmiehen kanssa. Mies ihastui minuun ihan täysillä, mutta olimme samalla paikkakunnalla vain ¨pari päivää. Tapasin hänet uudelleen parin vuoden kuluttua ja sákenöi edellleenkin välillämme, mutta silloin oli sama juttu, olimme vain pari päivää samassa kaupungissa.Sitten minä poistuin maasta ja viime vuonna tapasin hänet sattumalta lähes 15 vueden jälkeen. On muuttanut samaan maahan ja samaan kaupunkiin kuin minä, on kuulemma asunut jo vuosia.ei minua muistanut, mutta vaihdoimme puhelinnumerot. En ole soittanut, parempi pitää mukavana muistona mielessä ja taas kerran olemme molemmat varattuja kuin silloinkin. parempi olla sotkematta omaa ja toisen elämää.
      Meni vähan jutun vierestä, mutta olkoon....

• neitsytN

Itselläni on vähäsen ollut jonkinlaista säätöä kaksosmiehen kanssa. Vihhdyn todella hyvin hänen seurassaan, ja hän nähtävästi minun. Kavereina ainakin tulee jotain, meillä ainakin kovin samanlainen ajatusmaailma. Miksikäs ei kokeilemaan, tulisiko suhteesta jotain!

• Rillumarei

Kaksos M ja Neitsyt N - Neljä vuotta yhdessä ja ainakin vielä sujuu mahtavasti! Antaa Palaa!

• Yhdessä tähän mennessä 13 v...

Eihän elämä aina ole ruusuilla tanssimista, ja ovathan luonne-erot välillä isot, mutta niinhän se on missä tahansa suhteessa. Seksi ainakin on yhä mahtavaa;-)

• marsu

Olin naimisissa kaksosmiehen kanssa ja kahdentoista vuoden jälkeen hain avioeron. Enkä ole päivääkään katunut.
      Ystäviä olemme edelleen, mutta siihen se jääköön.
      Mies oli todella tukahduttava ja mustasukkainen. En olisi saanut mennä minnekään (edes suihkuun) ilman häntä.. Lopuksi hän alkoi seurailla minua autolla, tutki lompakon ja kännykän kun siihen vain tuli mahdollisuus.. Olin koko avioliittoni ajan täysin uskollinen enkä olisi voinut edes kuvitella pettäväni, mutta kieltämättä muutaman kerran käväisi mielessä käydä vieraissa kun siitä kuitenkin koko ajan TÄYSIN aiheetta syytettiin.

Toki meillä oli monia, monia upeita hetkiä ja kokemuksia. Huumorimme osui yksiin ja pystyimme nauramaan itsellemme.

Tämä on minun kokemukseni neitsyen ja kaksosen suhteesta, toivottavasti omasi toimii! Onnea sinulle!

• Kikang

Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.

• neitsytN
        Kikang kirjoitti:

Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.

Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)

• Neitsytmies..
        neitsytN kirjoitti:

Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)

Itse olen kaksosnainen ja ystäväni on neitsyt... Hänen kanssaan oli aikansa hauskaa mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että en koskaan pettänyt häntä vaikka tiesin sen näistä muista naisista, Nyt loppujen lopuksi laitoin välit poikki koska sydän on raastettu verille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe