kaksosM ja neitsytN

sopivuus

mitä vois heidän suhdesta tulla??

9

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä aika

hankala, mutta kaksonen on kieltämättä nokkela. Todennäköisin tulos on sama kuin neitsyt Maarialla: lapsihan siitä tulee.

• kaksosena

menee sukset aika ristiin neitsynaisien kanssa, mutta olenkin kaksosnainen. Olen heidän kanssaan täysin eri maailmasta. Kerran minulla on tulista säpinää neisytmiehen kanssa. Mies ihastui minuun ihan täysillä, mutta olimme samalla paikkakunnalla vain ¨pari päivää. Tapasin hänet uudelleen parin vuoden kuluttua ja sákenöi edellleenkin välillämme, mutta silloin oli sama juttu, olimme vain pari päivää samassa kaupungissa.Sitten minä poistuin maasta ja viime vuonna tapasin hänet sattumalta lähes 15 vueden jälkeen. On muuttanut samaan maahan ja samaan kaupunkiin kuin minä, on kuulemma asunut jo vuosia.ei minua muistanut, mutta vaihdoimme puhelinnumerot. En ole soittanut, parempi pitää mukavana muistona mielessä ja taas kerran olemme molemmat varattuja kuin silloinkin. parempi olla sotkematta omaa ja toisen elämää.
      Meni vähan jutun vierestä, mutta olkoon....

• neitsytN

Itselläni on vähäsen ollut jonkinlaista säätöä kaksosmiehen kanssa. Vihhdyn todella hyvin hänen seurassaan, ja hän nähtävästi minun. Kavereina ainakin tulee jotain, meillä ainakin kovin samanlainen ajatusmaailma. Miksikäs ei kokeilemaan, tulisiko suhteesta jotain!

• Rillumarei

Kaksos M ja Neitsyt N - Neljä vuotta yhdessä ja ainakin vielä sujuu mahtavasti! Antaa Palaa!

• Yhdessä tähän mennessä 13 v...

Eihän elämä aina ole ruusuilla tanssimista, ja ovathan luonne-erot välillä isot, mutta niinhän se on missä tahansa suhteessa. Seksi ainakin on yhä mahtavaa;-)

• marsu

Olin naimisissa kaksosmiehen kanssa ja kahdentoista vuoden jälkeen hain avioeron. Enkä ole päivääkään katunut.
      Ystäviä olemme edelleen, mutta siihen se jääköön.
      Mies oli todella tukahduttava ja mustasukkainen. En olisi saanut mennä minnekään (edes suihkuun) ilman häntä.. Lopuksi hän alkoi seurailla minua autolla, tutki lompakon ja kännykän kun siihen vain tuli mahdollisuus.. Olin koko avioliittoni ajan täysin uskollinen enkä olisi voinut edes kuvitella pettäväni, mutta kieltämättä muutaman kerran käväisi mielessä käydä vieraissa kun siitä kuitenkin koko ajan TÄYSIN aiheetta syytettiin.

Toki meillä oli monia, monia upeita hetkiä ja kokemuksia. Huumorimme osui yksiin ja pystyimme nauramaan itsellemme.

Tämä on minun kokemukseni neitsyen ja kaksosen suhteesta, toivottavasti omasi toimii! Onnea sinulle!

• Kikang

Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.

• neitsytN
        Kikang kirjoitti:

Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.

Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)

• Neitsytmies..
        neitsytN kirjoitti:

Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)

Itse olen kaksosnainen ja ystäväni on neitsyt... Hänen kanssaan oli aikansa hauskaa mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että en koskaan pettänyt häntä vaikka tiesin sen näistä muista naisista, Nyt loppujen lopuksi laitoin välit poikki koska sydän on raastettu verille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      3942
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2911
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      856
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      722
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      36
      701
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      676
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      637
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      635
    Aihe