kaksosM ja neitsytN

sopivuus

mitä vois heidän suhdesta tulla??

9

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä aika

      hankala, mutta kaksonen on kieltämättä nokkela. Todennäköisin tulos on sama kuin neitsyt Maarialla: lapsihan siitä tulee.

    • kaksosena

      menee sukset aika ristiin neitsynaisien kanssa, mutta olenkin kaksosnainen. Olen heidän kanssaan täysin eri maailmasta. Kerran minulla on tulista säpinää neisytmiehen kanssa. Mies ihastui minuun ihan täysillä, mutta olimme samalla paikkakunnalla vain ¨pari päivää. Tapasin hänet uudelleen parin vuoden kuluttua ja sákenöi edellleenkin välillämme, mutta silloin oli sama juttu, olimme vain pari päivää samassa kaupungissa.Sitten minä poistuin maasta ja viime vuonna tapasin hänet sattumalta lähes 15 vueden jälkeen. On muuttanut samaan maahan ja samaan kaupunkiin kuin minä, on kuulemma asunut jo vuosia.ei minua muistanut, mutta vaihdoimme puhelinnumerot. En ole soittanut, parempi pitää mukavana muistona mielessä ja taas kerran olemme molemmat varattuja kuin silloinkin. parempi olla sotkematta omaa ja toisen elämää.
      Meni vähan jutun vierestä, mutta olkoon....

    • neitsytN

      Itselläni on vähäsen ollut jonkinlaista säätöä kaksosmiehen kanssa. Vihhdyn todella hyvin hänen seurassaan, ja hän nähtävästi minun. Kavereina ainakin tulee jotain, meillä ainakin kovin samanlainen ajatusmaailma. Miksikäs ei kokeilemaan, tulisiko suhteesta jotain!

    • Rillumarei

      Kaksos M ja Neitsyt N - Neljä vuotta yhdessä ja ainakin vielä sujuu mahtavasti! Antaa Palaa!

    • Yhdessä tähän mennessä 13 v...

      Eihän elämä aina ole ruusuilla tanssimista, ja ovathan luonne-erot välillä isot, mutta niinhän se on missä tahansa suhteessa. Seksi ainakin on yhä mahtavaa;-)

    • marsu

      Olin naimisissa kaksosmiehen kanssa ja kahdentoista vuoden jälkeen hain avioeron. Enkä ole päivääkään katunut.
      Ystäviä olemme edelleen, mutta siihen se jääköön.
      Mies oli todella tukahduttava ja mustasukkainen. En olisi saanut mennä minnekään (edes suihkuun) ilman häntä.. Lopuksi hän alkoi seurailla minua autolla, tutki lompakon ja kännykän kun siihen vain tuli mahdollisuus.. Olin koko avioliittoni ajan täysin uskollinen enkä olisi voinut edes kuvitella pettäväni, mutta kieltämättä muutaman kerran käväisi mielessä käydä vieraissa kun siitä kuitenkin koko ajan TÄYSIN aiheetta syytettiin.

      Toki meillä oli monia, monia upeita hetkiä ja kokemuksia. Huumorimme osui yksiin ja pystyimme nauramaan itsellemme.

      Tämä on minun kokemukseni neitsyen ja kaksosen suhteesta, toivottavasti omasi toimii! Onnea sinulle!

      • Kikang

        Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.


      • neitsytN
        Kikang kirjoitti:

        Neitsytnaiset ovat kylmiä. Ei oikeastaan ihme, että miehesi oli mustasukkainen. Hän ehkä epäili, että olet tuhlannut tunteesi muualle.

        Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)


      • Neitsytmies..
        neitsytN kirjoitti:

        Niin...tokihan asiat voidaan yleistää...Taidat olla itse saanut neitsyeltä siipeesi.. :)

        Itse olen kaksosnainen ja ystäväni on neitsyt... Hänen kanssaan oli aikansa hauskaa mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että en koskaan pettänyt häntä vaikka tiesin sen näistä muista naisista, Nyt loppujen lopuksi laitoin välit poikki koska sydän on raastettu verille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe