tältäkin palstalta huomaa että nainen ja alkoholi on EDELLEEN TABU, asiallista keskustelua ei saa aikaan. Naisen logiikka palstalla samaa aihetta sivuava keskustelun avaus on kyllä luettu muttei vastattu.
NAINEN&ALKOHOLI
15
994
Vastaukset
- niinkauan
kuin te naiset salailette sitä. Se on ihan normaalia, että ottaa silloin tällöin kuppia. Ei sitä tarvitse salailla...
- MMies
Jos aihe ei vain kiinnosta miehiä? Kaikkihan nyt kännisiä naisia on nähnyt. Toki toivoisi unohtanasa kokemuksensa, mutta...:)
- Mithotyn*
Mitä tabua siinä on? Yhtä lailla naiset osaa juoda liikaa ja sekoilla, tai sitten ottaa silleen sopivasti viinilasillisen...
- scale
Naiset osaa vetää perseet olalle siinä missä miehetkin. Ei siinä munia tarvita.
- gfvvhjg
Olisi parempi olla osaamatta. Alkoholia kuluu nykyään ihan liikaa. Lisää veroja.
- scale
gfvvhjg kirjoitti:
Olisi parempi olla osaamatta. Alkoholia kuluu nykyään ihan liikaa. Lisää veroja.
makso mitä hyvänsä, mä ostan sen minkä ryyppäänkin. Mutta nyt on laasti taas asettunut, eiku hommiin.
Suurimmalla osalla naisista asia on hanskassa, joten ei ole mitään ongelmaa tai keskusteltavaa.
Minun puolesta naiset saa ottaa alkomahoolia ihan siinä kuin miehetkin.pikku pillupoliisia hirvittää se fakta et naiset ottaa viinaa,siks siitä ei voi puhua :-) Eilen pikkujouluissa oli taas sellaista säätöä ja säpinää et oksat pois (siis ei mulla, mä olin vaan viaton sivustaseuraaja with a camera) :-)
Se on sangen omituista millaisia naisista tulee pikkujouluissa, onks se pieni panetuksen siemen kytenyt jo jonkun aikaa vai onks se vaan puhdas yhden illan huuma kun varatut ihmiset sekoilee keskenään pikkujouluissa?? Mä ymmärrän tän asian miesten kannalta, kännissä säätö kuin säätö kelpaa mut onks se tosiaan niin et jos samat ihmiset eksyis normaali la iltana samaan baariin niin silloinkin liha lätisis??? Vai onks se vaan niin et tilaisuus tekee varkaan ja suht. tajattu tarjonta pakottaa kompromisseihin?? Mielenkiintoista, pitäis tehdä pikkujoulupano väitöskirja :-)- YogaYin
Jossain määrin pitää paikkaansa, etenkin jos nainen on myös äiti. Asiasta on omakohtaista kokemusta sillä oma äitini oli alkoholisti. Aihe oli liian arka käsiteltäväksi vielä pitkään äitini kuoleman jälkeenkin.
Lapsuudesta muistuu monen äidin ja naisen järkyttävä känniörvellys joka painettiin villaisella. En usko että naisten viinakäyttäytyminen on noista ajoista yhtään parantunut, päinvastoin.
Nainen ja alkoholi-aiheesta kyllä puhutaan julkisesti nykyään avoimemmin kuin ennen mutta monen neljän seinän sisällä siitä mieluummin vaietaan. Ikävä kyllä.- YogaYin
Siis periaatteessa samaa mieltä ap:n kanssa.
Onko joku autuaan tietämätön, että suurin osa nuorista naisistakaan ei nykyisin sylje lasiin?
Minä välillä ihmettelen miehiä, jotka kovaan ääneen paheksuvat naisten alkoholinkäyttöä tai seksuaalista moraalia. Eivätkö ne ole jokaisen henkilökohtainen asia?
Miksi ihmeessä joillain miehillä on edelleen tarve kontrolloida naisten tekemisiä? Miksi ihmeessä itselle ja muille miehille sallitaan enemmän kuin naisille, etenkään sille omalle naiselle?
Vai ovatko nämä kirjoittelijat se pieni "kunnonmiesten" ryhmä, jonka nenän edestä rentut ja muut pelimiehet vievät kaikki naiset? Eihän näiden naisten edes luulisi kelpaavan tälle valikoivalle miesryhmälle.
Pitäisikö alkoholistejen tyttärille ja "kunnon miehille" järjestää yhteisiä deitti-iltamia?
Ps. Puhuttaisiin edes vanhemmuudesta ja alkoholista. Sitten minäkin tarkistaisin mielipidettäni.- Korsto.,
Oma asia on ja mäkin ajan aina reilusti ylinopeutta, ei siihenkään saa puuttua. Huumeetkin on oma asia ja se jos hakkaa lapsiaan. Juoruämmät on vaan huolisaan noista jutuista.
- nainen.
No minä juon silloin kun minua huvittaa.
- Fikus von Krokus
Naisten, jopa raskaana olevien, juominen on nykyään jopa liian hyväksyttyä. Ei ole mitenkään harvinaista nähdä viimeisillään raskaana oleva nainen baarissa tuoppi kädessä ja sätkä huulessa. Ryyppykaverit, naisetkin, vaan kantavat lisää kaljaa eteen sen sijaan että yrittäisivät auttaa.
Enpä ole koskaan moista oikeassa elämässä nähnyt, vaikka minä äiti mukaan asun kaiken maailman huorien ja narkkareiden keskellä.
Etanolipatjoja on liikkeellä runsaasti, mutta raskaanaolevat tuntuvat häveliäisyyssyistä pysyttelevän pois ihmisten silmistä. Eipä silti, kyllä minäkin sellaisia tiedän olevan, mutten ole koskaan kuullut kenenkään heidän käytöstään hyväksyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18956
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51910
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798