Millaisiksi olette kokeneet Vichy normaderm sarjan ihonhoitotuotteet? millaisia ovat kosteusvoiteet akneiholle? Toimiiko?
Vichy tuotteet
14
14401
Vastaukset
- AleksiM
Aina ovat Vichyn tuotteet jääneet hyllyyn aivan järkyttävän hintansa takia. Jos joku on niitä kokeillut niin voisi vähän kirjoitella kokemuksistaan.
- tonight123
Vichy normadermin kosteusvoidetta vihreällä korkilla, hinta 19 euroa pieni putelo. Aika kuivakkaa, mutta sillon kun naamaa kihelmöi niin tuo oli ainut voide joka stoppas se kihelmöinnin. En tiiä auttoko muuta.. kyllähän se kosteutti jonkun verran mut pakko oli käyttää välillä parempaa kosteuttajaa ton kanssa. Luvattiin et kuukauden kuluttua näkee tuloksia et se vaalentaa tollasia punasia läiskiäkin... äiti ainakin sano et miten sulla on noin vaalennu noi, kun ennen ne loisti kun puolukka. En sit tie ;)
- rihannahh
tonight123 kirjoitti:
Vichy normadermin kosteusvoidetta vihreällä korkilla, hinta 19 euroa pieni putelo. Aika kuivakkaa, mutta sillon kun naamaa kihelmöi niin tuo oli ainut voide joka stoppas se kihelmöinnin. En tiiä auttoko muuta.. kyllähän se kosteutti jonkun verran mut pakko oli käyttää välillä parempaa kosteuttajaa ton kanssa. Luvattiin et kuukauden kuluttua näkee tuloksia et se vaalentaa tollasia punasia läiskiäkin... äiti ainakin sano et miten sulla on noin vaalennu noi, kun ennen ne loisti kun puolukka. En sit tie ;)
itsellä oli semmonen näytevihkonen apteekista ja kun testasin sitä niin otsaan palas jälleen pikkunäpyt ja niitä on todella paljon. jos jatkan vichyn käyttöö niin lähtisköhä noi pikkunäpyt loppupeleis pois??
toi ois kylläkin hyvä jos se vaalentas finnien punotusta,ne on niin kirkuvan punasia :S - itko
rihannahh kirjoitti:
itsellä oli semmonen näytevihkonen apteekista ja kun testasin sitä niin otsaan palas jälleen pikkunäpyt ja niitä on todella paljon. jos jatkan vichyn käyttöö niin lähtisköhä noi pikkunäpyt loppupeleis pois??
toi ois kylläkin hyvä jos se vaalentas finnien punotusta,ne on niin kirkuvan punasia :SRauhoittaa ihoa, normaderm ei kuivata liikaa (vaikka väitettiin, että on vaan tosi rasvaselle iholle) loppupeleissä mulla on kuitenkin, pintakuiva sekaiho.
Rasva riittää hyvin kosteuttamaan, vaikka käyttäisin vaan aamuisin. Olen tykännyt sarjasta. - sama juttu
rihannahh kirjoitti:
toi ois kylläkin hyvä jos se vaalentas finnien punotusta,ne on niin kirkuvan punasia :SKumma juttu, mutta itselle tuli myös vichystä otsaan hirveästi näppyjä, mikä oli aika outoa, koska minulla on otsassa ollut yleensä hyvä iho. Luulen, että se johtui Vichyn yövoiteesta. Näpyt katosivat noin kuukaudessa, kun lopetin sarjan käytön. Että nyt on nuo kalliit putelit pölyttymässä vessan kaapissa :(
- rihannahh
sama juttu kirjoitti:
Kumma juttu, mutta itselle tuli myös vichystä otsaan hirveästi näppyjä, mikä oli aika outoa, koska minulla on otsassa ollut yleensä hyvä iho. Luulen, että se johtui Vichyn yövoiteesta. Näpyt katosivat noin kuukaudessa, kun lopetin sarjan käytön. Että nyt on nuo kalliit putelit pölyttymässä vessan kaapissa :(
Kesällä tosiaan kokeilin ja sen jälkee otsa täynnä pikkunäppyjä. niitä oli vielä viikko sitten jäljellä ja nyt kun laitoin uudestaan niin näppyjä tuli lisää.
Johtuikohan siitä että voide ei ole tarpeeksi kosteuttavaa? Minulla on nimittäin 24/7 perusvoide naamassa eli iho on mukautunut siihen että kokoajan jotkut litkut naamassa,päivällä meikkivoide. Humektania käytän tätä nykyä ja se on ihan ykkönen. - e
Hyvää ei halvalla saa, se pitää niin paikkaansa!!! jos ei ole valmis satsaamaan laatuun niin voi vaan ihmetellä peilinsä näkyä. Vichy tuotteet on edullisia verrrattuna moniin muihin kemikalio merkkeihin. Marketti purnukat painii aivan omassa sarjassa! Apteekeista löytyy muitakin hyviä merkkejä kuten favora ja eucerin.
- tykännyt
Olen tykännyt sarjasta paljon ja käyttänytkin siitä asti kun ensimmäistä kertaa kokeilin joskus puoli vuotta sitten. Eniten pidän normaderm yövoiteesta. Päivävoide ei ollut minulle tarpeeksi kosteuttava, mutta sen tilalla käytän vischyn Thermal fix mat-voidetta. Muuten on normadermit kyllä käytössä ja ihokin parempi :)
- aants
tietääkö kukaan siitä vichyn normaderm - epäpuhdasta ihoa syväpuhdistava ja hoitava hoitokuurista? onko jollain kokemuksia siitä...olen 14v ja mulla on aika hyvä iho, jos noita näppylöitä ei otettas mukaan. jos jollain on ollut tuo hoitosarja, niin kerroppas tuottiko tuloksia ;) kiitos jo etukäteen (:
- alina_allu
Käytin Normaderm Vichy tuote sarjan, eikä se auttanut mun näppylöihin, mutta Oligo 25 sarja taas teki hyvää, pelkästään siitä että se kosteutti hyvin kuivat paikat ja kuivatti rasvaset..
kokeilkaa, hintaa arvoista. - Jinni Gee
Vichyn kasvovesi 200 ml maksaa lähes 20 euroa. Mieletön hinta! Kun akne tuli pahaksi, niin oli pakko mennä lääkäriin. Lääkkeet auttoivat. Läkäri sanoi, ettei kenenkään tarvitse oiekasti kärsiä aknesta, lääkeitä löytyy eri vahvuuksia. Lääkkeet (tabletit) supistivat rasvahuokoset ja ihoni parani 3 viikon kuluttua ja pysyy hyvänä. Suosittelen. Nyt en tarvitse kalliita akne-tuotteita, jotka antoivat lohtua, mutta eivät paranna.
- kohta 50-v
Vichyn Normaderm päivävoide on toiminut hyvin, ei kiillä kasvot ja riittää hyvin kosteuttajaksi. Minulla kun ei tuppaa iho kuivumaan vielä(kään). Imeytyy nopeasti, jää matta ja samettinen, tasainen pinta. Päivällä hyvä meikinalusvoide. Hinta-laatusuhde ok, olen valmis maksamaan parikymppiä pullosta, jos voide toimii niinkuin lupaa. Yöksi vastapainoksi jotain ravitsevampaa kenties..
- Yx vaan
Korotetaan vanhaa viestiketjua... Onko näistä mihinkään? Ihmettelen, kun suuri osa google-osumista on myyjien mainoksia. Keskustelua (moitteita tai kehuja) ei juurikaan.
- jaa2
Kommaampa määkin tänne vaikka onkin vanha ketju... Itsellä käytössä normadermin pesugeeli, kasvovesi ja kosteusvoide. Sarja toimii hyvin ,vaikka vähän kuivattaa..
Pesugeeli on ihana, vaahtoaa sopivasti. (enemmän kuin Avene Cleanance)
Samoin tykkään myös kasvovedestä, pyyhin sillä vain rasvaiset alueet ettei kuivata liikaa...
ja kosteusvoidekin on ihan hyvä, mulle ehkä vähän liian kevyt, mutta toimii kun käyttää yöksi jotain enemmän kosteuttavaa Esim vichyn aqualia thermal night spa:ta
ja lisäks kannattaa käyttää basiron-voidetta (lääke), toimii tosi hyvin ja ei oo kallista vähän yli 10 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804