Mielestäni perfect strangers.Oletteko muuten kuulleet Purplea sinfoniasorkesterin säestyksellä?
Paras Purplen live veto?
6
600
Vastaukset
- Erkki*
California Jamin Burn kelpaisi opetusvideoksi "How to play rock".
- JJK90
..........California jamin videota Youtubessa ja kyllä täytyy sanoa että ihan mahtavaa vetoa oli
Se Smoke on the Waterkin kuulosti paljon paremmalta kuin Machine Headilla tai joissain muissa live-esiintymisissä - Erkki*
JJK90 kirjoitti:
..........California jamin videota Youtubessa ja kyllä täytyy sanoa että ihan mahtavaa vetoa oli
Se Smoke on the Waterkin kuulosti paljon paremmalta kuin Machine Headilla tai joissain muissa live-esiintymisissäSe on hyvä keikka, todella. Ja minä taas kerran hehkutan Lordia; kun katsoo koko keikan läpi, niin voi havaita miten täydellisesti Jon hallitsee soittimensa myös livenä, jolloin virheisiin ei ole varaa.
Burnin soolokin on aivan uskomaton veto plus kaikki muu. - Whiteless
Erkki* kirjoitti:
Se on hyvä keikka, todella. Ja minä taas kerran hehkutan Lordia; kun katsoo koko keikan läpi, niin voi havaita miten täydellisesti Jon hallitsee soittimensa myös livenä, jolloin virheisiin ei ole varaa.
Burnin soolokin on aivan uskomaton veto plus kaikki muu.Onhan se California Jam ´74 aikas gutaa. Samalle tasolle nousee mielestäni myös Live In Denmark 1972.
Myös Black Sabbath teki hienon keikan California Jam festivaaleilla.
Aina on ollut hienoa nähdä DP livenä myös täällä Suomessa.
- Purpendicular
Sinfoniajuttu on Concerto for a Group and Orchestra. Esitettiin aikoinaan tuoreeltaan Suomen tv:ssä ja on ollut saatavissa VHS:llä ja LP:nä. Ei kovin mieleenjäävää kamaa.
- habaab
että made in japan on aika kova levy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019