Pena "hoitaa" asiakkaan
7
6388
Vastaukset
- Helmasynti
Huh, olipa juttu. Kyllä sä osaat kirjoittaa.
LISÄÄ!!!- Adult Jokes
Kiitoksia kehuista. Täytyy katsella, että josko saisi lisää, tosin muita kommentteja ei ole tullut. Katsotaan nyt.
- ;)
Adult Jokes kirjoitti:
Kiitoksia kehuista. Täytyy katsella, että josko saisi lisää, tosin muita kommentteja ei ole tullut. Katsotaan nyt.
ei oo varmaa sen takia tullu palautetta ku kaikki on ollu nii poikki sen jälkee ku on ton lukenu;)...kyllähä noit lisää lukis:)...onkos noi sun omat sivut?:)
- Adultjokes
;) kirjoitti:
ei oo varmaa sen takia tullu palautetta ku kaikki on ollu nii poikki sen jälkee ku on ton lukenu;)...kyllähä noit lisää lukis:)...onkos noi sun omat sivut?:)
Oliko liian pitkä?
Omat sivut on ja omaa tekstiä. - Mä vaan
Adultjokes kirjoitti:
Oliko liian pitkä?
Omat sivut on ja omaa tekstiä.Ei tosiaankaan ollu liian pitkä vaan just sopiva, ja todella hyvä tarina
LISÄÄ LISÄÄ - Adultjokes
Mä vaan kirjoitti:
Ei tosiaankaan ollu liian pitkä vaan just sopiva, ja todella hyvä tarina
LISÄÄ LISÄÄKyllä sitä on lisääkin tulossa ja useita tarinoita, katsellaan nyt ensin.
- yks vaan...
mä en pääse lukemaan... miten pääsisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883