Vastaukset 7
- Helmasynti
Huh, olipa juttu. Kyllä sä osaat kirjoittaa.
LISÄÄ!!!- Adult Jokes
Kiitoksia kehuista. Täytyy katsella, että josko saisi lisää, tosin muita kommentteja ei ole tullut. Katsotaan nyt.
- ;)
Adult Jokes kirjoitti:
Kiitoksia kehuista. Täytyy katsella, että josko saisi lisää, tosin muita kommentteja ei ole tullut. Katsotaan nyt.
ei oo varmaa sen takia tullu palautetta ku kaikki on ollu nii poikki sen jälkee ku on ton lukenu;)...kyllähä noit lisää lukis:)...onkos noi sun omat sivut?:)
- Adultjokes
;) kirjoitti:
ei oo varmaa sen takia tullu palautetta ku kaikki on ollu nii poikki sen jälkee ku on ton lukenu;)...kyllähä noit lisää lukis:)...onkos noi sun omat sivut?:)
Oliko liian pitkä?
Omat sivut on ja omaa tekstiä. - Mä vaan
Adultjokes kirjoitti:
Oliko liian pitkä?
Omat sivut on ja omaa tekstiä.Ei tosiaankaan ollu liian pitkä vaan just sopiva, ja todella hyvä tarina
LISÄÄ LISÄÄ - Adultjokes
Mä vaan kirjoitti:
Ei tosiaankaan ollu liian pitkä vaan just sopiva, ja todella hyvä tarina
LISÄÄ LISÄÄKyllä sitä on lisääkin tulossa ja useita tarinoita, katsellaan nyt ensin.
- yks vaan...
mä en pääse lukemaan... miten pääsisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1482331Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236957Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154950- 78913
- 65902
- 117899
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39878Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70725- 71591