juice Leskinen kuuluu ilman muuta.Suuriin suomalaisiin joten timo koivusalo tee juicesta elokuva miehestä kyllä tarinaa riittää sen juice on kyllä ansainnut.
Juicesta elokuva
7
382
Vastaukset
- voi jospa jostain
Juice on ehdottomasti eräs suurimmista suomalaista kautta aikojen. Mutta kuka voisi näytellä Juicen roolin edes hiukan uskottavasti? En usko että kukaan. Juice oli sen verran suuri persoona, ettei sitä voi jäljitellä.
- oikeassa, mutta
Se sama heebo joka näytteli baddinkia, oliko se Janne Reinikainen? nuori Juice ja vanhempaa Kari Vänä Väänänen.
"Jämsän essolla naftaa tankkiin
naamaan karjalan piirakkaa..." - tementeri
janne reinikainen ja samuli edelman olis hyviä
- timppa tee se
Timppa , nyt on kruunun paikka tehdä juice leffa .
On muuten suurempi legenda kuin badding tai irwin , se on tehtävä nyt heti eikä 5 vuoden kuluttua ,menestys olis taattu !- Naana
Ketä kiinnostaa? Ja Juiceki vaa naurais...miten typerää! Eikös se Juice- patsaski pystytetty ajat päivät sitte Juankoskelle, Juice tokas että minua ette saa, mutta patsaan saatte pitää.
- MEIKÄMANNE
Naana kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Ja Juiceki vaa naurais...miten typerää! Eikös se Juice- patsaski pystytetty ajat päivät sitte Juankoskelle, Juice tokas että minua ette saa, mutta patsaan saatte pitää.
JUICE LESKINEN < NUORENA < JANNE REINIKAINEN
JUICE LESKINEN < KESKI-IKÄISENÄ < TOMMI KORPELA
MIKKO ALATALO < PETER FRANZEN
PENTTI PENNIKILAMPI < JUSSI LAMPI
JUICEN ISÄ < KARI HEISKANEN
JUICEN ÄITI < RIITTA HAVUKAINEN
JUICEN ENO < MARTTI PALO
- niinpä_niin
Juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992