kriittisyys

pää hajoaa

luonteessani paljon neitsyttä omaavana tunnen rasitteena joskus kriittisyyteni ihmisiä ja asioita kohtaan. minun on vaikea olla tyytyväinen, ja hyväksyä toisten heikkouksia, kyllästyn nopeasti, tarvitsen jatkuvaa pientä vaihtelua, huumorini on terävää, sanat pieniä tikareita. ja toisaalta olen herkkä, kaikki kärsivä saa myötätuntoni heräämään, auttavainen, tunteellinen. onko tämä tyypillistä neitsyttä?

8

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joha2

      kyllä. olen itse aivan samanlainen,syntynyt elokuun lopussa.

    • kyllästyvä...

      Neitysenä omaan taidon kyllästyä; 'tavanomaisuus' ja tylsyys on minulle kauhistus, tarvitsen jatkuvaa vaihtelua - etenkin älyllistä sellaista. Elämän pitää olla riittävän mielenkiintoista. Tätä ominaisutta voi olla vaikea sovittaa yhteen toisen ihmisen tarpeiden kanssa.

    • tyypillistä

      minä ainakin sovin kuvaukseesi. olen syntynyt syyskuun alkupuolella.

    • AROSUSI-09

      Daa daa daa.Mullakin aina loukattuani jotakuta tarve tarjota laastaria:)

    • Nouseva jouskari

      Tosin kriittisyydestä iso osa on myös itsekritiikkiä. Huumorin piikikkyydestä olen saanut palautettakin. Muutenkin on terävä kieli vaivannut. Voi sitä sitten joka sen sivallukset tosiaan on ansainnut. Kaikki uusi kiinnostaa ja vanha ja tavallinen pitkästyttää. Tosin luovuudesta on ollut hyötyä ja nahkakin on vähäsen paksuuntunut. Kun sitten vielä tuo nousumerkki juoksuttaa, niin ei elämä tosiaan ole ollut yksitiokkoista.

      Haasteena paketissa on vielä oinas-nainen, jonka kanssa ainakin vielä olen naimisissa.

      • neitsyt minäkin

        Kriittisyys on usein paitsi itsekritiikkiä myös kykyä nähdä asioiden monet puolet, eli kykyä analysoida asioita. On ihmisiä, jotka kokevat tämän piirteen negatiiviseksi, mutta nämä ihmiset kokevat myös usein epävarmuutta suhteessa neitsyihin.


      • valkeaa
        neitsyt minäkin kirjoitti:

        Kriittisyys on usein paitsi itsekritiikkiä myös kykyä nähdä asioiden monet puolet, eli kykyä analysoida asioita. On ihmisiä, jotka kokevat tämän piirteen negatiiviseksi, mutta nämä ihmiset kokevat myös usein epävarmuutta suhteessa neitsyihin.

        Niitäkin löytyy, jotka väittävät mustaa valkeaksi ja toisinpäin. Sellainen on tietysti korjattava. Monilla on tapana puhua ohi suunsa ja kun erehtyy oikomaan, saa paskan maineen. Kritisoidaan kun on aihetta. Vanhemmiten tuossakin tulee lepsuiltua, eikä joka paikkaan viitsi sanoa omaa mielipidettä. Mutta jios jokin asia menee täysin pieleen, kannattaahan siihen puuttua. - On vain yksi ehto: Älä nolaa julkisesti puolisoasi!


      • nainen ihastunut neitsyeen (m)
        neitsyt minäkin kirjoitti:

        Kriittisyys on usein paitsi itsekritiikkiä myös kykyä nähdä asioiden monet puolet, eli kykyä analysoida asioita. On ihmisiä, jotka kokevat tämän piirteen negatiiviseksi, mutta nämä ihmiset kokevat myös usein epävarmuutta suhteessa neitsyihin.

        ...mahdatko tarkoittaa tuolla itsekritiikillä myös sitä,ettei neitsyt -mies antaudu herkästi ja spontaanisti tilanteisiin,joissa joutuu näyttämään esim.tunteitaan julkisesti? Millä tavoin tuo itsekritiikki vaikuttaa seksielämään ja sen hallinnointiin..pitääkö kaiken olla täydellistä?

        Mikä on paras tapa sulattaa tämä mies, jos tapaaminen on vasta ensiasteilla...viettelyllä? älyllisillä keskusteluilla? ts.miten saa neitsyt miehen koukkuun...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe