kriittisyys

pää hajoaa

luonteessani paljon neitsyttä omaavana tunnen rasitteena joskus kriittisyyteni ihmisiä ja asioita kohtaan. minun on vaikea olla tyytyväinen, ja hyväksyä toisten heikkouksia, kyllästyn nopeasti, tarvitsen jatkuvaa pientä vaihtelua, huumorini on terävää, sanat pieniä tikareita. ja toisaalta olen herkkä, kaikki kärsivä saa myötätuntoni heräämään, auttavainen, tunteellinen. onko tämä tyypillistä neitsyttä?

8

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joha2

kyllä. olen itse aivan samanlainen,syntynyt elokuun lopussa.

• kyllästyvä...

Neitysenä omaan taidon kyllästyä; 'tavanomaisuus' ja tylsyys on minulle kauhistus, tarvitsen jatkuvaa vaihtelua - etenkin älyllistä sellaista. Elämän pitää olla riittävän mielenkiintoista. Tätä ominaisutta voi olla vaikea sovittaa yhteen toisen ihmisen tarpeiden kanssa.

• tyypillistä

minä ainakin sovin kuvaukseesi. olen syntynyt syyskuun alkupuolella.

• AROSUSI-09

Daa daa daa.Mullakin aina loukattuani jotakuta tarve tarjota laastaria:)

• Nouseva jouskari

Tosin kriittisyydestä iso osa on myös itsekritiikkiä. Huumorin piikikkyydestä olen saanut palautettakin. Muutenkin on terävä kieli vaivannut. Voi sitä sitten joka sen sivallukset tosiaan on ansainnut. Kaikki uusi kiinnostaa ja vanha ja tavallinen pitkästyttää. Tosin luovuudesta on ollut hyötyä ja nahkakin on vähäsen paksuuntunut. Kun sitten vielä tuo nousumerkki juoksuttaa, niin ei elämä tosiaan ole ollut yksitiokkoista.

Haasteena paketissa on vielä oinas-nainen, jonka kanssa ainakin vielä olen naimisissa.

• neitsyt minäkin

Kriittisyys on usein paitsi itsekritiikkiä myös kykyä nähdä asioiden monet puolet, eli kykyä analysoida asioita. On ihmisiä, jotka kokevat tämän piirteen negatiiviseksi, mutta nämä ihmiset kokevat myös usein epävarmuutta suhteessa neitsyihin.

• valkeaa
        neitsyt minäkin kirjoitti:

Kriittisyys on usein paitsi itsekritiikkiä myös kykyä nähdä asioiden monet puolet, eli kykyä analysoida asioita. On ihmisiä, jotka kokevat tämän piirteen negatiiviseksi, mutta nämä ihmiset kokevat myös usein epävarmuutta suhteessa neitsyihin.

Niitäkin löytyy, jotka väittävät mustaa valkeaksi ja toisinpäin. Sellainen on tietysti korjattava. Monilla on tapana puhua ohi suunsa ja kun erehtyy oikomaan, saa paskan maineen. Kritisoidaan kun on aihetta. Vanhemmiten tuossakin tulee lepsuiltua, eikä joka paikkaan viitsi sanoa omaa mielipidettä. Mutta jios jokin asia menee täysin pieleen, kannattaahan siihen puuttua. - On vain yksi ehto: Älä nolaa julkisesti puolisoasi!

• nainen ihastunut neitsyeen (m)
        neitsyt minäkin kirjoitti:

...mahdatko tarkoittaa tuolla itsekritiikillä myös sitä,ettei neitsyt -mies antaudu herkästi ja spontaanisti tilanteisiin,joissa joutuu näyttämään esim.tunteitaan julkisesti? Millä tavoin tuo itsekritiikki vaikuttaa seksielämään ja sen hallinnointiin..pitääkö kaiken olla täydellistä?

Mikä on paras tapa sulattaa tämä mies, jos tapaaminen on vasta ensiasteilla...viettelyllä? älyllisillä keskusteluilla? ts.miten saa neitsyt miehen koukkuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe