miten pukeutua pikkujouluihin?

TJ.Mauno

Auttakaa hyvät ihmiset, pikkujouluihin kaksi viikkoa aikaa eikä mitään päälle pantavaa! Ajattelin ensin laittaa minihameen ja saappaat, mutta kun kuulin että muut naiset aikoo laittaa pitkät mekot ja miehet puvut niin tuli mieleen että saattaa minari olla liian tyrkky. Vai mitä olette mieltä, voiko pikkujouluihin laittaa minihameen jos miehellä on puku? ja entä mikä yläosaksi? kauluspaita vai toppi? harkitsin myös ostavani mekon, mutta sit tulee kenkäongelma: saappaaita ei voi laittaa mekon kanssa, mutta entäs sitten korkkarit näin talvella? niissähän paleltuu ulkona. Kertokaa ihmeessä pukeutumisvinkkejä!

5

2288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso jorma

56 senttiset hirven-nahkakintaat käteen.niin olet taatusti "ajanhermoilla"

ookko vähä hölmö?
      mekon kanssa kenkä ongelma?minun daamit ovat tavanneet aina ulkona käyttää eri kenkiä ja juhlapaikassa vaihtaa sitten pukeutumiseen sopivat popot jalkaan.

tietenkin jos "mauno" yrittää pukeutua naisten vaatteisiin niin kysymyksesi jotenkuten ymmärtää.

• wuuth

toimitusjohtaja vielä. Kyllä ne kaverit kateellisina kattoo jos siellä minarit päällä liikkuu.

• Stailaaja

Hyvä toim. joht. Mauno
        Teippaa se iso jorma jeesus-teipillä reiteen kiinni että punainen klunssi ei heilu häiritsevästi minarin alta ( punainen on kyllä toisaalta joulun väri.... ), näin voit huoletta jättää pikkarit pois.
        Paidaksi sitten vain vaikkapa hihaton tiukkaakin tiukempi kiiltävä homppeli toppi.
        Saappaat, tietenkin malli Kontio, antavat arvokkaan loppusilauksen.
        Takuulla teet vaikutuksen alaisiisi astuessasi juhlatiloihin(ssa)

• adsfdsdsf

Hei kuule kai siellä tulee vielä olemaan "päälle pantavaa"

• Taasnäitä

Se hame nyt on yks ja sama minkälainen se on mutta jos jätät pikkuhousut kotiin niin olet liikkeellä tosimielellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6619
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2946
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2352
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe