the ronski gang

Markkusp

Täytyy sanoa etta ronski veti 6-0 remulle turpaan virgin oilissa. Sanoisin että suomen paras rock bändi! Remulla voi olla nimeä mutta The Ronski Gang on musiikillisesti paljon parempi bändi. Remua yhtään aliarvioimatta ronski gang todella rokkaa!

14

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganski Ron

      On niin ronskia kamaa, ettei tällainen rauhallinen mies voi sitä kuunnella

    • rautanien bändi

      Tulee aina Remun varjossa kuitenkin... en edes kirjoittanut Hurriganes tähän.. siis Remun varjossa.

      • still shaking

        Menkää hei keikalle niin näette. Toi on just toi juttu että hurriganesilla on nimeä millä se ratsastaa ja suomen kansa on niin tyhmää että sille uppoo tollanen sonta kunhan se on hurriganes. Herätkää pahvit ja kuunnelkaa oikeasti. Mäkin oon digannu ganesia mutta ronski on vaan helevetisti parempi tänäpäivänä!


      • Hurriganes raikaa
        still shaking kirjoitti:

        Menkää hei keikalle niin näette. Toi on just toi juttu että hurriganesilla on nimeä millä se ratsastaa ja suomen kansa on niin tyhmää että sille uppoo tollanen sonta kunhan se on hurriganes. Herätkää pahvit ja kuunnelkaa oikeasti. Mäkin oon digannu ganesia mutta ronski on vaan helevetisti parempi tänäpäivänä!

        Joo näin kanssa pitkästä aikaa Hurriganesin keikalla. Täytyy myös sanoa että kyllä on ronski porukka edelleen ja totta vie sheikkaa. Jees, käykää tosiaan keikoilla!


    • Buzz Lightbeer

      Jep, tuota ei ole vaikea uskoa. En nyt tiedä onko se musiikillisesti sen ihmeellisempi kuin Hurriganeskaan, mutta uskon että lavameno on ihan eri kuin nykyisellä "Hurriganesilla" jonka Remu voisi kyllä jo kuopata. Josko se ymmärtäis että ei enää vesittäis alkuperäistä Hurriganeshenkeä.
      Itse kävin jo 70-luvun lopulla muutamalla Ronski Gangin keikalla ja se oli silloinkin todella kova livebändi, kuten oli tietenkin Hurriganeskin. Ostin tuossa muutama kuukausi sitten jonkin Ronski Gangin CD:n (muistaakseni Run don't walk) kun satuin jossain kaupassa näkemään. Pettymys oli kyllä melkoinen, koska jotenkin aneemisen kuuloista se soitanta oli levyllä. Hurriganes (siis oikea Hurriganes) kyllä hakkaa Ronskigangin kun levyltä kuunnellaan. Livenä ne oli aikalailla tasoissa silloin. Nykyään taas Ronskigang varmasti hakkaa "Hurriganesin" milloin tahansa. Pitäisi kyllä taas päästä tsekkaamaan Ronskigang livenä.

      • do the shake

        Virgin oilin keikka laittoi sukat pyörimään jaloissa. Sen verran kovassa vedossa bändi on nyt. Älä tollasia run dont walkkeja ostele hyvä mies. Tupla cd vuodelta 2005 jossa kaikki parhaimmat ja päälle liveraitoja on ihan eriluokkaa kun nuo aikaisemmat nimi oli joku Anthology tai jotain... Kaiken kaikkiaa RG on vedossa juuri NYT! Jätkät ei tajua takoa silloin kun rauta on kuumaa. Uskomatonta minkälaisen shown 50 v. jätkät jaksaa vielä vetää...
        Täytyy nostaa hattua.
        P.s.www.ronskigang.com löytyy bändin kotisivut.


      • jake64
        do the shake kirjoitti:

        Virgin oilin keikka laittoi sukat pyörimään jaloissa. Sen verran kovassa vedossa bändi on nyt. Älä tollasia run dont walkkeja ostele hyvä mies. Tupla cd vuodelta 2005 jossa kaikki parhaimmat ja päälle liveraitoja on ihan eriluokkaa kun nuo aikaisemmat nimi oli joku Anthology tai jotain... Kaiken kaikkiaa RG on vedossa juuri NYT! Jätkät ei tajua takoa silloin kun rauta on kuumaa. Uskomatonta minkälaisen shown 50 v. jätkät jaksaa vielä vetää...
        Täytyy nostaa hattua.
        P.s.www.ronskigang.com löytyy bändin kotisivut.

        Ronskigang on ennenkaikkea livebändi ja kova sellainen onkin. Niinkuin Ronski joskus jossain haastattelussa sanoi että:"Eihän siitä tule mitään kun bändi laitetaan koppiin soittamaan perkele"
        Fiilispohjalta ne musaa tekee.


      • series 62
        jake64 kirjoitti:

        Ronskigang on ennenkaikkea livebändi ja kova sellainen onkin. Niinkuin Ronski joskus jossain haastattelussa sanoi että:"Eihän siitä tule mitään kun bändi laitetaan koppiin soittamaan perkele"
        Fiilispohjalta ne musaa tekee.

        niinhän se on remu on kuopattu ja kuollu , jätkä vaan heiluu ja vetää roketti rollii ja muut yrittää pysyy perässä ja matkiii???


      • Mara58
        series 62 kirjoitti:

        niinhän se on remu on kuopattu ja kuollu , jätkä vaan heiluu ja vetää roketti rollii ja muut yrittää pysyy perässä ja matkiii???

        Noin sanoo ihminen joka ei ole koskaan käyny äijien keikoilla eikä tiedä musiikista tuon taivaallista. Niillä jätkillä on sielua ja sydäntä tohon hommaan. RG ei kumartele ketään.


      • spete 61
        series 62 kirjoitti:

        niinhän se on remu on kuopattu ja kuollu , jätkä vaan heiluu ja vetää roketti rollii ja muut yrittää pysyy perässä ja matkiii???

        kandee ehkä muistaa se tosiasia et RonskiGang on perustettu -68.....vidu sillon mistään Hurriganesista ollu tietookaan,ne jätkät leikki oman kakkansa kanssa siinä vaiheessa!!!!!!


      • Ronski&exotic
        spete 61 kirjoitti:

        kandee ehkä muistaa se tosiasia et RonskiGang on perustettu -68.....vidu sillon mistään Hurriganesista ollu tietookaan,ne jätkät leikki oman kakkansa kanssa siinä vaiheessa!!!!!!

        perustettiin tuolloin, ronski gang nimi
        otettiin käyttöön vasta 70-luvun lopulla
        kaijen lähtiessä kokoonpanosta.


    • Anonyymi

      Ei tollanen karjunta tollasella äänellä ole kivaa kuunneltavaa !

    • Anonyymi

      Taitaa olla bändin pojat, sukulaiset, ym kun täällä kehuvat. Nää on makuasioita! Kaikki eivät pidä.

    • Anonyymi

      Aika lailla mitä esittävät , ovat matkittuja kipaleita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe