Ohjeita?

Apuakaipaava....

Mistä löytyis Miken tanssi ohjeita, muun ku moonwalkin? Tarkotan sellasii ohjeit jois kerrotaan esim. miten kävellään sitä ihme sivu moonwalk juttuu. Jos joku tajus mun kuvailun, nii olisiko ystävällinen ja kertoisi mist niit löytyy.

10

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta kuin että

se "sivu moonwalk" on nimeltään slidewalk :)

• zeromjj-d

...Youtubesta... Sieltä minä ainakin löysin tuohon moonwalkkiin ja slidewalkkiin videoita, missä joku opettaa niitä. Löysin pari semmosta tosi hyvää videota, missä oppi molempia, ja nyt osaan moonwalkkia, mutta tuota toista en ole vielä ihan kunnolla oppinut:D

• apuakaipaava...
        zeromjj-d kirjoitti:

...Youtubesta... Sieltä minä ainakin löysin tuohon moonwalkkiin ja slidewalkkiin videoita, missä joku opettaa niitä. Löysin pari semmosta tosi hyvää videota, missä oppi molempia, ja nyt osaan moonwalkkia, mutta tuota toista en ole vielä ihan kunnolla oppinut:D

Voisitko laittaa sen linkin tähän?

• zeromjj-d (en jaksanu kirja...
        apuakaipaava... kirjoitti:

Voisitko laittaa sen linkin tähän?

Tässä oppii Moonwalkkia

http://youtube.com/watch?v=z9nnhRStvAk

Ja tässä sidewalkkia

http://youtube.com/watch?v=owji9UO16pA

Voit myös itse mennä Youtube.com ja laittaa hakusanaksi: Learn Moonwalk, tai Learn Sidewalk.
        Sinne tulee paljon eri vaihtoehtoja, missä jotkut ihmiset opettaa.. :)
        Ja ei muuta kuin harjoittelemaan!!

• Apuakaipaava...

...jos joku tietää niit Miken tanssiliikkeiden nimii, nii olisiko ystävällinen, ja kirjottaisi niitä tähän! =)

• jrhfjrfhg

Slidewalk on ihan helppoo

• Opettele tää ;)
    • MJ FANI ♥

Ois ihanaa Jos joku opettais

• poetaytoe

MOONWALK
      Moonwalk on aika simppeli, mutta vaatii paljon harjoitusta.
      1. Jalka 1 päkiöiden varassa, eli vain varpaat koskettavat lattiaa.
      2. Paino on jalalla 1.
      3. Jalka 2 liukuu lattiaa pitkin taakse niin, että kantapää ei irtoa lattiasta.
      REPEAT

Sukat tai villasukat ovat hyvin käytännölliset moonwalkiin.
      Katso miltä näytät ja hio moonwalkiasi.
      Practice, practice, practice!

SLIDEWALK
      Kun olet ymmärtänyt Moonwalkin, tämä tulee olemaan suhteellisen helppoa. Kierrät vain kolmiota, neliötä tai mitä tahansa, taakse menemisen sijaan. Itse en vielä osaa selittää koko prosessia, mutta luultavasti joku osaa täällä internetin ihmemaassa. :)

R.I.P. The King of Pop, Michael Jackson 1958-FOREVER

• titititii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1646
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1298
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      189
      1064
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1026
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      999
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      945
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      58
      855
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      205
      839
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      803
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      112
      798
    Aihe