Ohjeita?

Mistä löytyis Miken tanssi ohjeita, muun ku moonwalkin? Tarkotan sellasii ohjeit jois kerrotaan esim. miten kävellään sitä ihme sivu moonwalk juttuu. Jos joku tajus mun kuvailun, nii olisiko ystävällinen ja kertoisi mist niit löytyy.
10835
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

se "sivu moonwalk" on nimeltään slidewalk :)

Äänestä
  • ...Youtubesta... Sieltä minä ainakin löysin tuohon moonwalkkiin ja slidewalkkiin videoita, missä joku opettaa niitä. Löysin pari semmosta tosi hyvää videota, missä oppi molempia, ja nyt osaan moonwalkkia, mutta tuota toista en ole vielä ihan kunnolla oppinut:D

Äänestä

• zeromjj-d kirjoitti:

...Youtubesta... Sieltä minä ainakin löysin tuohon moonwalkkiin ja slidewalkkiin videoita, missä joku opettaa niitä. Löysin pari semmosta tosi hyvää videota, missä oppi molempia, ja nyt osaan moonwalkkia, mutta tuota toista en ole vielä ihan kunnolla oppinut:D

Voisitko laittaa sen linkin tähän?

Äänestä

• apuakaipaava... kirjoitti:

Voisitko laittaa sen linkin tähän?

Tässä oppii Moonwalkkia

http://youtube.com/watch?v=z9nnhRStvAk

Ja tässä sidewalkkia

http://youtube.com/watch?v=owji9UO16pA

Voit myös itse mennä Youtube.com ja laittaa hakusanaksi: Learn Moonwalk, tai Learn Sidewalk.
    Sinne tulee paljon eri vaihtoehtoja, missä jotkut ihmiset opettaa.. :)
    Ja ei muuta kuin harjoittelemaan!!

Äänestä

...jos joku tietää niit Miken tanssiliikkeiden nimii, nii olisiko ystävällinen, ja kirjottaisi niitä tähän! =)

Äänestä

Slidewalk on ihan helppoo

Äänestä

Ois ihanaa Jos joku opettais

Äänestä

MOONWALK
Moonwalk on aika simppeli, mutta vaatii paljon harjoitusta.
1. Jalka 1 päkiöiden varassa, eli vain varpaat koskettavat lattiaa.
2. Paino on jalalla 1.
3. Jalka 2 liukuu lattiaa pitkin taakse niin, että kantapää ei irtoa lattiasta.
REPEAT

Sukat tai villasukat ovat hyvin käytännölliset moonwalkiin.
Katso miltä näytät ja hio moonwalkiasi.
Practice, practice, practice!

SLIDEWALK
Kun olet ymmärtänyt Moonwalkin, tämä tulee olemaan suhteellisen helppoa. Kierrät vain kolmiota, neliötä tai mitä tahansa, taakse menemisen sijaan. Itse en vielä osaa selittää koko prosessia, mutta luultavasti joku osaa täällä internetin ihmemaassa. :)

R.I.P. The King of Pop, Michael Jackson 1958-FOREVER

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Apuakaipaava.... kirjoitti:

Mistä löytyis Miken tanssi ohjeita, muun ku moonwalkin? Tarkotan sellasii ohjeit jois kerrotaan esim. miten kävellään sitä ihme sivu moonwalk juttuu. Jos joku tajus mun kuvailun, nii olisiko ystävällinen ja kertoisi mist niit löytyy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu