Voiko Deep Purplea ja Rainbowta luokitella tyylilajiin Heavy metal. Kun mietein vaan joskus että kun meillä on Rainbowta vinyylinä(siellä Beatlesin,Queenin ja Dire Straitsin seassa :D) niin täytyypä joskus sanoa jollekin kaverille joka kuuntelee jotain nykypäivän paskaa että tulee kuuntelemaan heviä meille,on vähän erityyppistä kuin nää nykypäivän paskat
Kysymys
5
495
Vastaukset
- Erkki*
Mun mielipide on se, että sillä ei ole loppujenlopuksi mitään väliä. Tärkeintä on, että itse tykkää ja jos tekee musiikkia niin tekee hyvänkuulosta. Kriitikot, historioitsijat ym. laittaa sitten ne lokeroihin joka on loppujenlopuksi merkityksetöntä.
Käsitteetkin muokkaantuu aikojen saatossa ja ovat muutenkin aika paljon henkilökohtaisten mielipiteiden varassa. - Öövini
homma toimii kybällä!
- JJK90
..........että pitäisi joskus näyttää jollekkin nykyaikaista heviä kuuntelevalle ikäiselleni että mitä se aito ja alkuperäinen hevi oli,tosin Black Sabbath sopii tohon tarkoitukseen
- Öövini
JJK90 kirjoitti:
..........että pitäisi joskus näyttää jollekkin nykyaikaista heviä kuuntelevalle ikäiselleni että mitä se aito ja alkuperäinen hevi oli,tosin Black Sabbath sopii tohon tarkoitukseen
suasittelen Fireball ja Stormbringer biisejä.Niiren kuuntelun jälkeen ei nykyhevi enää kiinnosta.
- Erkki*
Öövini kirjoitti:
suasittelen Fireball ja Stormbringer biisejä.Niiren kuuntelun jälkeen ei nykyhevi enää kiinnosta.
Burn, Child In Time, Perfect Strangers ja Knocking At Your Backdoor. .. Onhan noita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865