Käydään samaa koulua ja oltiin vaihdeltu katseita fysiikantunnilla. Olen ehkä vähän ihastunu. Ei olla koskaan juteltu enkä edes tiedä hänen nimeään.
Pikkujouluissa törmättiin tanssilattialla ja hauskaa oli hetken aikaa, mutta jotenkin kun oli viinaa veressä ja kova meno päällä niin sitten jotenkin tein leikilläni pari nyrkiniskua häntä kohti. Tarkotus oli kai viestittää että oot upee mimmi ja että haluun iskee sua, mutta missään nimessä ei ollu tarkoitus osua. No nyrkki osui vasempaan tai oikeaan silmäkulmaan.
Muistaakseni sen tytön tyttökaveri ajoi mut pois. Joten en muistaakseni edes pyytänyt kunnolla anteeksi. Vittu että hävetti seuraavana aamuna, kun rupes muistaan tapahtumia. Nyt jos näen sen tytön koulussa, aijon pyytää todella nöyrästi anteeksi. En tiedä hyväksyykö hän anteeksipyyntöäni ja jotenkin musta tuntuu, että en edes ansaitse hänen anteeksiantoaan. Mutta se tyttö saa vaikka lyödä mua jos se auttaa asiaa.
Löin tyttöä
6
2064
Vastaukset
- Kokemusta on...
Itsellänikin on hieman vastaavanlainen (tosin vähän vakavampi) kokemus ja sitä olen hävennyt jo vuosia. Anyway, pääasia on, että olet itse tajunnut, mitä teit ja nyt kyllä "maksat" siitä taatusti jollakin tavalla, vaikka tuo nyt olikin vahinko.
Sinuna kävisin pyytämässä anteeksi tuosta teosta! Älä kuitenkaan missään nimessä oleta, että se tyttö hyväksyisi mitään anteeksipyyntöjä. Voi nimittäin hyvinkin käydä niin, ettei se edes halua kuulla sinulta yhtään mitään. Joka tapauksessa tärkeintä on se, että itse tiedät tapahtuneen olleen vahinko (niin kuin sanottu) ja että hän tietää sen, että olet pahoillasi.
Toivottavasti muuten yksikään kavereistasi ei nähnyt tuota tapahtunutta tai ymmärtänyt asiaa niin, että olisit tuon tehnyt tahallasi. Voisit siinä tapauksessa varautua siihen, etteivät he sinua välttämättä ainakaan vähään aikaan kunnioita tai ylipäänsä halua tavata sinua.
Jos sulla ei ole mitään hävittävää, niin koeta jollakin tavalla viestittää sille tytölle, että oikeasti todellakin pidit hänestä ja tuo tarkoituksesi oli tavallaan päinvastainen. Mut niin kuin jo sanoin, niin ei kannata odottaa minkäänlaisia ihmeitä ja kandee ehkä ottaa sekin asia huomioon, että vaikkei toi juttu kauhean vakava ole, niin sille tytöllä se voi edelleen olla tuoreessa muistissa ja sun anteeksipyynnöt voivat tulla jopa liian aikaisin siitä puhumattakaan, että sanoisit oikeasti välittäneesi hänestä.
Naisten kanssa ei kaikki ole ollenkaan vaivatonta ja tähdennän vielä sitäkin, että useimmat sodat ovat kautta aikojen saaneet alkunsa väärinkäsityksistä! Toki tässä ei ole tietenkään kyse varsinaisesta sodasta, mutta tietynlaisesta sosiaalisesta jännitteestä kuitenkin ;)- Kokemusta on!!
Luultavasti tulet saamaan piakkoin syytteen pahoinpitelystä. Suomessa ei saa edes vanhingossa lyödä ketään lättyyn :)
- naistenhakkaaja
älä selittele
- minäx
Mä olen aina vihannut ja inhonnut miehiä jotka muka leikillään "varjonyrkkeilee" tai tekee jotain muuta idioottimaista.
Mikä helvetin kiinnostuksen osoitus se on jos toista kohti nyrkkeilee?
Taidat olla aika pentu.- sinäx
niin mut se kävikin fysiikantunneilla, ei edes luennoilla. Taitaapi olla vielä sakkolihaiässä.
- Vanha Pelaaja
Etpä sinäkään sen kypsempi taida olla. Viha ja inho sekä ylenkatse ovat vähän semmoisia lapsellisia suhtautumistapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992