Osaisiko joku tehdä jotain tehtävää näistä? Voisko joku osaava laittaa vastauksii jos osaa? Enlanniksikkin käy mutta mielummin suomeksi
1. Varför behövs det något kontor? Svara på finska.
2. Hurdant är ett bra kontor(Millainen on hyvä toimisto)?
Svara på svenska.
3. Det flexibla kontoret. Vad är det för någonting(Mitä on joustava toimisto)? Svara på svenska.
4. Framtidens kontor(Tulevaisuuden toimisto)?
Svara på finska.
5. Kerro ruotsiksi työskentelystäsi tietokoneella.
Svara på svenska.
6. Laadi ruotsi-suomi sanakirja jossa on 50 tärkeää toimiston tarviketta.
7. Laadi ruotsi-suomi sanakirja, jossa on 20 tärkeää toimiston laitetta.
8. Listaa ruotsiksi 5 tärkeää ergonomista asiaa toimistosta
9. Millaisia riskejä on langattomassa viestinnässä. Vastaa ruotsiksi.
10.
LUO 20 TÄRKEÄÄ lauseketta tai ilmaisua toimistossa työskenneltäessä. Kirjoita ensin suomeksi ja sitten ruotsiksi
11.
Miksi toimistossa tarvitaan tietotekniikkaa? Vai tarvitaanko? Vastaa ruotsiksi.
12. Millaista toimistoon liittyvää ruotsinkielistä materiaalia löytyy verkosta?
Laita osoitteet mielestäsi viidestä (5) parhaasta sivusta jotka tiedät/löydät:
Ruotsista suomeksi/englanniksi
suomalainen11
5
528
Vastaukset
- käännökset
varmaan vielä jotenkin menee, mutta et kai odottele että joku tekisi koko tehtävän puolestasi? :D
- Svenman
Vilket lak skithuve. Gå och gör dina läxorna själv.
- hhhhhhhhhhhhhh
*lat
- ja sama ruottiks...
Jos Suomessa olisi kielten valinnaisuus, niin opettelisitko sitä kieltä mitä haluat? Ja olisitko niin motivoitunut SINUN valitsemastasi kielestä, että et kysyisi täällä pakkoruotsista?
Adressi:
http://194.251.35.222/Kiinteasivu.asp?KiinteaSivuID=7697&NakymaID=267 - MeeTöihin
Lol tee ne ite vitun laiskuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289