Alushousuissa

Huulipunaa

Mieheni öli yksin pikkujoulussa.Pyykkiä pestessä huomasin sen alushousuissa huulipunaa,olisiko antanut suihin?

9

6613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

että partnerilla oli menkat

• paavo46

nopeasti mies kylpyyn jos pallit kellu
      on varmaa että saat osasi onnesta.

• Kunnniallinen mies

Luultavasti ketsuppia valunu hotdogista housuille vaan!

kannattaa maistaa ennenkun syytät miestäs mistään!

• KÄYPI

Itse ainakin kehun vaimolle jos olen saanut annetttua kunnolla suihin... niin vaimo laittaa yleensä paremmaksi....ettei tarvii antaa vähään aikaa vieraalle...mitenkäs sulla huulet aukeaa...

• itsenäisyys

Jos se siellä kerran yksin oli?

• John sherlokki holmes

Tää oli paras, pitää olla tarkkana aina : )

• Sus

Missäs nyt ovat kaikki ne, joiden pitäisi sanoa, että vieraalle on antanut, heitä äijä ulos?

• Watts on

Oletko ainoa, jolle tapahtumien todennäköinen kulku ei ole kristallinkirkas?

Mies vietti iltaansa yksin juhlatiloissa. Jossain vaiheessa häntä alkaa pitkästyttää, onhan tilaisuus tylsä. Hän käveleskelee surullisena ympyrää pää kumarassa, kunnes katse kohdistuu maassa lojuvaan huulipunapuikkoon. Mies keksii, että jos hän piirtelisi, ikävyys unohtuisi ja hänellä olisi hauskaa. Mistään ei kuitenkaan löydy vaaleaa paperia, eikä seiniin saa piirrellä. Ainoa vaihtoehto on piirtää alushousuihin, sillä paitaan ei viitsi piirrellä kun tarkoitus on vielä käydä snagarilla juhlan jälkeen. Mies piirtää pöksyihinsä kauniin sydämen ja kirjoittaa niihin runon kotona odottavaa rakasta vaimokettaan varten. Nakkikioskilla miestä kuitenkin tönitään ja huulipunalla piirretyt taidokkaat luomukset hieroutuvat epämääräiseksi sutuksi. Mies ajattelee, ettei tällaisesta yllätyksestä kannata edes mainita, niin rumalta tuo sydän ja runo enää näyttävät. Mies tulee kotiin ja unohtaa koko asian.

Kotona katkeruuteen taipuvainen vainohullu ja epäluuloinen akka löytää huulipunajäljet ja ajattelee heti miehestään pahinta: PETTURI, hän ajattelee vainoharhaisesti. Onneksi tuo ämmä tajuaa kysyä asiasta tältä palstalta ja saakin paljon asiantuntevia neuvoja. Akka ymmärtää viimein virheensä ja pyytää mieheltään anteeksi luvaten hyvittää kaiken miehelleen. Mies on ymmärtävainen ja antaa anteeksi. Nainen lupaa palvella ihanaa miestään elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se.

• peiliin katsomisen paikka

Kuka nyt kieltäytyisi jos omakaan ota

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6619
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2936
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2352
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe