Kirouksen teko

Joo eli olisiko teillä mitään ohjetta kirouksen tekoon. En aio tehdä kirousta, mutta olen kiinnostunut kirouksista, koska niitä voi joskus purkamaan. Eli miten luulisitte että sellaisen voi tehdä ja jos osaatte tehdä sen niin miten te teette sen?

107

19201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jostain

      Jos käyttää omaa energiaansa , sitä ei voi "purkaa": tehty mikä tehty. Aloittelija helposti sitoo kohtalonsa kohteeseensa. Ehkä vahingon voi parantaa, jos on ymmärrystä(itse en osaa):
      Mitään tekniikkaa en tässä neuvo, ne löytää/arvaa helposti, jos mielenkiintoa riittää.

      • Lord Almighty

        "Jos käyttää omaa energiaansa, sitä ei voi "purkaa"

        Älä lässytä paskaa. Määritteletkö mitä "energia" on, ja miten sitä käytetään, ja millä perustelet argumenttisi siitä, että sitä ei voi purkaa?

        "Aloittelija helposti sitoo kohtalonsa kohteeseensa"

        Neliulotteisen aika-avaruusjatkumon kausaalisuhteet tuottavat vasteen, jota ihmiset kutsuvat "kohtaloksi". (On olemassa myös kaikenlaisia kahvipöytä-mystikoita, jotka luulevat em. vastetta "karmaksi" ja olettavat, että siihen liittyy jokin universaali "laki".)
        Ihan vaan muistutuksen vuoksi: kaikki mitä teet tässä ajassa ja paikassa "sitoo kohtaloasi".

        "Mitään tekniikkaa en tässä neuvo, ne löytää/arvaa helposti, jos mielenkiintoa riittää."

        Ehkä on tosiaan parempi ettet neuvo.


      • Darozenkus
        Lord Almighty kirjoitti:

        "Jos käyttää omaa energiaansa, sitä ei voi "purkaa"

        Älä lässytä paskaa. Määritteletkö mitä "energia" on, ja miten sitä käytetään, ja millä perustelet argumenttisi siitä, että sitä ei voi purkaa?

        "Aloittelija helposti sitoo kohtalonsa kohteeseensa"

        Neliulotteisen aika-avaruusjatkumon kausaalisuhteet tuottavat vasteen, jota ihmiset kutsuvat "kohtaloksi". (On olemassa myös kaikenlaisia kahvipöytä-mystikoita, jotka luulevat em. vastetta "karmaksi" ja olettavat, että siihen liittyy jokin universaali "laki".)
        Ihan vaan muistutuksen vuoksi: kaikki mitä teet tässä ajassa ja paikassa "sitoo kohtaloasi".

        "Mitään tekniikkaa en tässä neuvo, ne löytää/arvaa helposti, jos mielenkiintoa riittää."

        Ehkä on tosiaan parempi ettet neuvo.

        [Älä lässytä paskaa. Määritteletkö mitä "energia" on, ja miten sitä käytetään, ja millä perustelet argumenttisi siitä, että sitä ei voi purkaa?]
        -> Otapa vaikka pari sukkapuikkoa ja pura pistorasiasta sähkö pois työntämällä ne sinne. Ai miten niin et voi purkaa sitä?

        ["Aloittelija helposti sitoo kohtalonsa kohteeseensa." Neliulotteisen aika-avaruusjatkumon kausaalisuhteet tuottavat vasteen, jota ihmiset kutsuvat "kohtaloksi". (On olemassa myös kaikenlaisia kahvipöytä-mystikoita, jotka luulevat em. vastetta "karmaksi" ja olettavat, että siihen liittyy jokin universaali "laki".) Ihan vaan muistutuksen vuoksi: kaikki mitä teet tässä ajassa ja paikassa "sitoo kohtaloasi".]
        -> Etymologia ja logiikka eivät näemmä ole leipälajejasi. Jos olisi, ymmärtäisit juuri sanoneesi: "On kaikenlaisia olohuoneleipureita, jotka luulevat keksiä pikkuleiväksi." ja "Kaikki, mitä kirjoitat, on tekstiä."

        ["Mitään tekniikkaa en tässä neuvo, ne löytää/arvaa helposti, jos mielenkiintoa riittää."
        Ehkä on tosiaan parempi ettet neuvo. ]
        -> Kiroukset ja niiden purku tarvitsevat monilla tavoin oikein suunnattua energiaa. Siksi sinulle ei olisikaan ollut mitään hyötyä tästä. Harmi sinänsä. Ymmärrän, että haluaisit päästä omastasi eroon, mutta "kohtalosi" eli oma valintasi on se, että et siihen itse pysty.


    • Onhan tuota kansanperinnettä tullut tutkittua myös tälläkin pimeällä alueella.

      Yksi vanhan kansan tapa tehdä kirous on kirjoittaa ensin paperille seuraava teksti:

      "Minä panen painajaisen (sen ja sen henkilön) kodan ovelle, siel on hiisi hirtettynä, emä lempo leikattuna, pää pantuna jokehen, sururi suren virran kovan rakosken tuckeheri!"

      Tämän jälkeen etsitään tai tehdään kolmikulmainen puupala, otetaan omasta nimettömästä sormesta verta ja piirretään tällä omalla verellä puupalaan risti. Tämän jälkeen sidotaan loitsupaperi punaisella langalla puupalan ympärille siten, että lankaa on niin paljon, että se ylettyy myös kaulan ympäri. Tämän jälkeen luetaan edellä mainittu loitsu ääneen ja ripustetaan talismaani omaan kaulaan. Aina kun tätä taikakalua kannetaan kaulassa, aiheuttaa se harmeja kyseiselle kohteelle.

      Sitten on toinen tapa:

      Pitää mennä hautausmaalle, ottaa sieltä kourallinen multaa pussiin ja sanoa samalla ääneen: "Sinä kirottu multa, tee levottomaksi (sen ja sen henkilön) elämä!"

      Tämän jälkeen pussin sisältö pitää viedä vihamiehen taloon tai muuhun vastaavaan kiinteistöön sisälle sellaiseen paikkaan, josta sitä ei huomata, kuten seinänrakoon, lattian alle tms. Tämän loitsun seurauksena kummituksien, aaveiden ja räyhähenkien toimesta pitäisi rakennuksessa alkaa ilmetä öiseen aikaan mitä melkoista elämää.

      Muistan kuinka erään kummitustalon ilmiöt saatiin loppumaan 70-luvulla, kun pehmeää ainetta sisältänyt outo pussi poistettiin talon ullakolta. Pussin sisältöä ei uskallettu tuolloin katsoa mutta oletan kyseessä olleen juuri tälläisen kirotun multapussin. Olkoonkin että tarkoitus olisi nimenomaan kaataa tuo pussin sisältö taloon eikä jättää sitä sisälle pussiin.

      Kolmas esimerkkini kostoloitsusta löytyy ihan tästä meidän tutusta Kalevalasta (runo 17):

      "Sitte sinne tultuasi, matkan päähän päästyäsi,
      tekijäsi tienohille, laittajasi laitumille,
      laai tunnus tultuasi, salamerkki saatuasi,
      jyskä kuin ukon jyrynen, välkä kuin tulen välähys!
      Potkaise pihalta portti, laske lauta ikkunasta,
      siitä siirräite sisähän, lennä tupruna tupahan!
      Ota kiinni kinterestä, kai'immasta kantapäästä,
      isännät perisopesta, emännät ovisopesta!
      Isännältä silmä kaiva, emännältä pää murota,
      sormet koukkuhun koverra, väännä päätä väärällehen!

      "Jos siitä vähän tulisi, lennä kukkona kujalle,
      kanan lasna kartanolle, rinnoin rikkatunkiolle!
      Sorra soimelta hevonen, navetasta sarvinauta,
      sarvet sontahan sovita, häntä laske lattialle,
      silmät käännä kellellehen, niskat ruttohon rutaise!"

      Tämä loitsu pitää lukea vihamiehen omalla alueella noitaisella äänellä, jolloin ilmanhenget lähtevät tekemään vahinkoa hänen omaisuudelleen.

      ***** MUTTA! *****

      Kehoittaisin sinua kuitenkin oman etusi vuoksi pikemminkin SIUNAAMAAN kuin kiroamaan:

      Roomalaiskirje:
      12:14 Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko.

      1.Pietarin kirje:
      3:9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

      Efesolaiskirje:
      4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
      4:32 Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

      • jn00

        Kirous ei ole totta ,sen voi tehdä mutta ainoastaan mikä vaikuttaa on se oma mielihyvä jonka saa kun viha miehelle sen kirouksen jälkeen tapaahtuu jotain kamalaa mutta tässä on yksi loitsun:

        "hei herra ukko ei riimillä pitkälle pääse ei pahuudella pitkälle pötki ken kuoppaa kaivoi toisen savi jalkaa jalavi siunattua ei pakoon pääse en yksin pääsekkään mutta herra ukko auta tuhoamaan tämä paha joka minua piinaa"

        ajatttaa ele mitä kauheimpaa asiaa mitä hänelle voisi käydä ja sano kolme kertaa "tätä minä haluan"

        käytija tätä kerran naa puriini ja sen miekuoli koska sade katos sortui minun rakettinitakia
        en ole kuiten kaan vastuussa: sekoilusta koomasta jne,


      • MalleXero

        Yritin tuota ekaa kirousta.... ei onnistunut......
        Oisko neuvoo miten sen veren sais kivuttomasti.... :3
        Inhottaa ottaa verta sormesta (itse.) varsinkin neulalla XC
        Plz! kertokaa jos tiedät.(tai joku muu)


      • Anreas_1700

        Kirousloitsuja
        Onhan tuota kansanperinnettä tullut tutkittua myös tälläkin pimeällä alueella.

        Yksi vanhan kansan tapa tehdä kirous on kirjoittaa ensin paperille seuraava teksti:

        "Minä panen painajaisen (sen ja sen henkilön) kodan ovelle, siel on hiisi hirtettynä, emä lempo leikattuna, pää pantuna jokehen, sururi suren virran kovan rakosken tuckeheri!"

        Tämän jälkeen etsitään tai tehdään kolmikulmainen puupala, otetaan omasta nimettömästä sormesta verta ja piirretään tällä omalla verellä puupalaan risti. Tämän jälkeen sidotaan loitsupaperi punaisella langalla puupalan ympärille siten, että lankaa on niin paljon, että se ylettyy myös kaulan ympäri. Tämän jälkeen luetaan edellä mainittu loitsu ääneen ja ripustetaan talismaani omaan kaulaan. Aina kun tätä taikakalua kannetaan kaulassa, aiheuttaa se harmeja kyseiselle kohteelle.

        Sitten on toinen tapa:

        Pitää mennä hautausmaalle, ottaa sieltä kourallinen multaa pussiin ja sanoa samalla ääneen: "Sinä kirottu multa, tee levottomaksi (sen ja sen henkilön) elämä!"

        Tämän jälkeen pussin sisältö pitää viedä vihamiehen taloon tai muuhun vastaavaan kiinteistöön sisälle sellaiseen paikkaan, josta sitä ei huomata, kuten seinänrakoon, lattian alle tms. Tämän loitsun seurauksena kummituksien, aaveiden ja räyhähenkien toimesta pitäisi rakennuksessa alkaa ilmetä öiseen aikaan mitä melkoista elämää.

        Muistan kuinka erään kummitustalon ilmiöt saatiin loppumaan 70-luvulla, kun pehmeää ainetta sisältänyt outo pussi poistettiin talon ullakolta. Pussin sisältöä ei uskallettu tuolloin katsoa mutta oletan kyseessä olleen juuri tälläisen kirotun multapussin. Olkoonkin että tarkoitus olisi nimenomaan kaataa tuo pussin sisältö taloon eikä jättää sitä sisälle pussiin.

        Kolmas esimerkkini kostoloitsusta löytyy ihan tästä meidän tutusta Kalevalasta (runo 17):

        "Sitte sinne tultuasi, matkan päähän päästyäsi,
        tekijäsi tienohille, laittajasi laitumille,
        laai tunnus tultuasi, salamerkki saatuasi,
        jyskä kuin ukon jyrynen, välkä kuin tulen välähys!
        Potkaise pihalta portti, laske lauta ikkunasta,
        siitä siirräite sisähän, lennä tupruna tupahan!
        Ota kiinni kinterestä, kai'immasta kantapäästä,
        isännät perisopesta, emännät ovisopesta!
        Isännältä silmä kaiva, emännältä pää murota,
        sormet koukkuhun koverra, väännä päätä väärällehen!

        "Jos siitä vähän tulisi, lennä kukkona kujalle,
        kanan lasna kartanolle, rinnoin rikkatunkiolle!
        Sorra soimelta hevonen, navetasta sarvinauta,
        sarvet sontahan sovita, häntä laske lattialle,
        silmät käännä kellellehen, niskat ruttohon rutaise!"
        Tällä loitsulla olkoonm kirottu Tätini Aila savossa, joka minut kirosi. tällä olkoon kirottu entinen pomoni viimeisimmästä työpaikastani jos hän sitä on jota olen alkanut olettaa hänen olevan


      • k
        MalleXero kirjoitti:

        Yritin tuota ekaa kirousta.... ei onnistunut......
        Oisko neuvoo miten sen veren sais kivuttomasti.... :3
        Inhottaa ottaa verta sormesta (itse.) varsinkin neulalla XC
        Plz! kertokaa jos tiedät.(tai joku muu)

        se on helppoo älä ajattela kipua kun oot varma kohdasta mihin neulan lyöt niin älä katso kun piirrät ajattele että se on ketsuppia tai sitä mitä viha miehellesi tapahtuu


      • missingo
        MalleXero kirjoitti:

        Yritin tuota ekaa kirousta.... ei onnistunut......
        Oisko neuvoo miten sen veren sais kivuttomasti.... :3
        Inhottaa ottaa verta sormesta (itse.) varsinkin neulalla XC
        Plz! kertokaa jos tiedät.(tai joku muu)

        Haluat tehdä kirouksen, mutta et ole valmis kärsimään edes pientä abstraktia käsitettä kuin kipu? Älä tee kirousta ollenkaan.


      • Anonyymi
        MalleXero kirjoitti:

        Yritin tuota ekaa kirousta.... ei onnistunut......
        Oisko neuvoo miten sen veren sais kivuttomasti.... :3
        Inhottaa ottaa verta sormesta (itse.) varsinkin neulalla XC
        Plz! kertokaa jos tiedät.(tai joku muu)

        Millään neulalla, vedät vekin puukolla ,jos haluat toiselle pahaa niin uskallat varmasti uhrata pienen palan itseäsi.


      • Anonyymi

        Lakkaa jauhamasta paskaa, monet "uskovat" ovat hyväksikayttäjiä ja luulevat olevansa Jumalan silmäteriä, eli käyttäytyvät kuin kaikki olisi heille sallittua. He eivät pätkääkään välitä muista kuin itsestään. Kaikki heidän "hyvänteleväisyytensä" on vain silmän lumetta ja ihmisten palvontaa heitä kohtaan!


      • Anonyymi
        Anreas_1700 kirjoitti:

        Kirousloitsuja
        Onhan tuota kansanperinnettä tullut tutkittua myös tälläkin pimeällä alueella.

        Yksi vanhan kansan tapa tehdä kirous on kirjoittaa ensin paperille seuraava teksti:

        "Minä panen painajaisen (sen ja sen henkilön) kodan ovelle, siel on hiisi hirtettynä, emä lempo leikattuna, pää pantuna jokehen, sururi suren virran kovan rakosken tuckeheri!"

        Tämän jälkeen etsitään tai tehdään kolmikulmainen puupala, otetaan omasta nimettömästä sormesta verta ja piirretään tällä omalla verellä puupalaan risti. Tämän jälkeen sidotaan loitsupaperi punaisella langalla puupalan ympärille siten, että lankaa on niin paljon, että se ylettyy myös kaulan ympäri. Tämän jälkeen luetaan edellä mainittu loitsu ääneen ja ripustetaan talismaani omaan kaulaan. Aina kun tätä taikakalua kannetaan kaulassa, aiheuttaa se harmeja kyseiselle kohteelle.

        Sitten on toinen tapa:

        Pitää mennä hautausmaalle, ottaa sieltä kourallinen multaa pussiin ja sanoa samalla ääneen: "Sinä kirottu multa, tee levottomaksi (sen ja sen henkilön) elämä!"

        Tämän jälkeen pussin sisältö pitää viedä vihamiehen taloon tai muuhun vastaavaan kiinteistöön sisälle sellaiseen paikkaan, josta sitä ei huomata, kuten seinänrakoon, lattian alle tms. Tämän loitsun seurauksena kummituksien, aaveiden ja räyhähenkien toimesta pitäisi rakennuksessa alkaa ilmetä öiseen aikaan mitä melkoista elämää.

        Muistan kuinka erään kummitustalon ilmiöt saatiin loppumaan 70-luvulla, kun pehmeää ainetta sisältänyt outo pussi poistettiin talon ullakolta. Pussin sisältöä ei uskallettu tuolloin katsoa mutta oletan kyseessä olleen juuri tälläisen kirotun multapussin. Olkoonkin että tarkoitus olisi nimenomaan kaataa tuo pussin sisältö taloon eikä jättää sitä sisälle pussiin.

        Kolmas esimerkkini kostoloitsusta löytyy ihan tästä meidän tutusta Kalevalasta (runo 17):

        "Sitte sinne tultuasi, matkan päähän päästyäsi,
        tekijäsi tienohille, laittajasi laitumille,
        laai tunnus tultuasi, salamerkki saatuasi,
        jyskä kuin ukon jyrynen, välkä kuin tulen välähys!
        Potkaise pihalta portti, laske lauta ikkunasta,
        siitä siirräite sisähän, lennä tupruna tupahan!
        Ota kiinni kinterestä, kai'immasta kantapäästä,
        isännät perisopesta, emännät ovisopesta!
        Isännältä silmä kaiva, emännältä pää murota,
        sormet koukkuhun koverra, väännä päätä väärällehen!

        "Jos siitä vähän tulisi, lennä kukkona kujalle,
        kanan lasna kartanolle, rinnoin rikkatunkiolle!
        Sorra soimelta hevonen, navetasta sarvinauta,
        sarvet sontahan sovita, häntä laske lattialle,
        silmät käännä kellellehen, niskat ruttohon rutaise!"
        Tällä loitsulla olkoonm kirottu Tätini Aila savossa, joka minut kirosi. tällä olkoon kirottu entinen pomoni viimeisimmästä työpaikastani jos hän sitä on jota olen alkanut olettaa hänen olevan

        Onko sillaä väliä, mihin vuorokaiden aikaan hautausmaalla käy hakemassa multaa???


    • cyberanimus

      Itse en kirouksien langettamista harrasta, sillä niihin liittyvien ikävävien ominaisuuksien saamista omaan elämään eivät kiinnosta.

      Toisaalta kirousten purkua olen joutunut muutamaan otteeseen tekemään ja niihin pätee tiettyjä perusjuttuja.
      Ensimmäiseksihän sitä tulee ottaa selvää mikä on kirottu eli onko kyseessä henkilö, paikka, esine, jne.
      Toiseksi kannattaa ottaa huomioon kirouksen luonne eli mitä negatiivista sen on tarkoitus tuoda tai positiivistä viedä esim. onnettomuutta, pahoja henkiä, kirotun menestyksen yms.

      Usein kiroukset ovat luonteeltaan pelkkää negatiivista energiaa, jota joku lähettää kohteeseen. Se on helppo "kilpistää" takaisin lähettäjälleen muodostamalla omasta energiastaan peilin, joka heijastaa takaisin kirouksen lähettäjälle.
      Joskus joku tuo kirousesineitä yms. kirottavan lähistölle ja niistä pääsee eroon löytämällä ko.esineen ja polttamalla sen. Jos esinettä ei kaikesta etsinnästä huolimatta löydy, myös paikan, henkilön, jne. siunaaminen neutralisoi kirouksen vaikutuksen.

      olisikohan siinä nyt jotain näin alkuun? Toisaalta kiroukset harvoin toimivat ilman, että kirouksen kohde on tietoinen kirouksesta, joten niihin voi varautua. Usein myös pelkkä kiroukseen uskomatta oleminen tekee kiroukset tehottomiksi, sillä usein kirottu kohde itse panee käytäntöön ko. kirouksen eikä sillä ole mitään tekemistä kirouksen tekijän loitsuamisella nukeilla, kuvilla, nimillä, yms. jutuilla.

      • Apu uskosta

        Vain usko Jumalaan voi vapauttaa.


      • Upsideisi

        Entä jos on itse vahingossa langettanut jonkun päälle kirouksen eikä osaa poistaa sitä?


      • hamppe444

        osaan yhden kirouksen ja käytin sitä mun kaveriin sen veli kuoli


      • .....;......

        Tuota noin... Toi loppu nyt ei ainkaan pidä paikkaansa. Niin hirveitä asioita on tapahtunut yksi toisensa jälkeen ja voin vakuuttaa etten niitä ole itse aiheuttanut koska ne ovat täysin minusta ulkopuolisia juttua eli koskettavat MINUN kotiani ja perhettäni. Eli jolla kulla on tarkoitus todella vahingoittaa.
        Luultavasti minuun ei henkilönä päästä käsiksi mutta se mikä on minun persoonani ulkopuolella on haavoittuvaa. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään?
        Nimittäin todella, todella ikävistä jutuista on kyse ja niitä on jo useampi.


      • laritsa
        .....;...... kirjoitti:

        Tuota noin... Toi loppu nyt ei ainkaan pidä paikkaansa. Niin hirveitä asioita on tapahtunut yksi toisensa jälkeen ja voin vakuuttaa etten niitä ole itse aiheuttanut koska ne ovat täysin minusta ulkopuolisia juttua eli koskettavat MINUN kotiani ja perhettäni. Eli jolla kulla on tarkoitus todella vahingoittaa.
        Luultavasti minuun ei henkilönä päästä käsiksi mutta se mikä on minun persoonani ulkopuolella on haavoittuvaa. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään?
        Nimittäin todella, todella ikävistä jutuista on kyse ja niitä on jo useampi.

        luin viestisi. otappa yhteyttä jos tilanteesi vielä sama?? itse olen todella pahoissa ulkopuolelta tehtyjen pahojen asioiden kohteena. eli kirous on lanketettu minun ylleni.


      • lälläää!!!
        Apu uskosta kirjoitti:

        Vain usko Jumalaan voi vapauttaa.

        ei ole totta jumalaa ei ole olemassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • frater-perdurabo
        Upsideisi kirjoitti:

        Entä jos on itse vahingossa langettanut jonkun päälle kirouksen eikä osaa poistaa sitä?

        ei ole mahdollista "vahingossa" langettaa mitään.


      • Pekkasipoosta
        Apu uskosta kirjoitti:

        Vain usko Jumalaan voi vapauttaa.

        Niinpä, painu helvettiin Jumaluuksiesi kanssa...


      • Anonyymi
        Apu uskosta kirjoitti:

        Vain usko Jumalaan voi vapauttaa.

        Olet aivan oikeassa.


      • Anonyymi
        hamppe444 kirjoitti:

        osaan yhden kirouksen ja käytin sitä mun kaveriin sen veli kuoli

        Miks SÄ KIROSIT SUN KAVERIN???


      • Anonyymi
        frater-perdurabo kirjoitti:

        ei ole mahdollista "vahingossa" langettaa mitään.

        On se on helppoa vaikka sanomalla jotain kielkettyä


    • Jotain oppinut...

      Kannattaa valita joku uskontokunta jossa harjoitetaan magiaa (Mustaa/valkeaa), ja perehtyä.. Yleensä kaikissa uskonnoissa on omat riittinsä ja muita höpö juttuja. Kannataa itse kokeilla niin parhaiten saa selkoa... =D

      • paskanpuhujia

        Paskaa paskaa... sitä magiaa ei edelleenkään ole, usko huviksesi, mustaa, valkoista, vihreää, tai punaista, jne.. Se on kaikki samaa energiaa ja itse sen omassa käytössäsi kehität sellaiseksi kuin haluat. mutta se ei silti ole edes paskanruskeaa. Jo vanha juttu, että kaikki tietävät, joita on pidemmänaikaa kiinnostanut, ettei sitä ole kuin yhden laista.


      • suden-piiri
        paskanpuhujia kirjoitti:

        Paskaa paskaa... sitä magiaa ei edelleenkään ole, usko huviksesi, mustaa, valkoista, vihreää, tai punaista, jne.. Se on kaikki samaa energiaa ja itse sen omassa käytössäsi kehität sellaiseksi kuin haluat. mutta se ei silti ole edes paskanruskeaa. Jo vanha juttu, että kaikki tietävät, joita on pidemmänaikaa kiinnostanut, ettei sitä ole kuin yhden laista.

        Samaa mieltä! Energia on energiaa, ei se itsessään ole mustaa tai valkoista, hyvää tai pahaa. Sähkövirtakin on energiaa, ja voit käyttää sitä lampussa tuodaksesi valoa pimeyteen, tai kiduttaa sillä jotakuta ihmistä. Eikä sähkö ole hyvää tai pahaa, vain neutraalia energiaa. Sama pätee esoteeriseen, psyykkiseen energiaan jolla voidaan tuottaa niin positiivisia kuin negatiivisiakin asioita.


    • wampyyri 3>

      no niin haluut siis tietää että miten voi tehä kirouksen?! no tee seuraavasti (tää kirous tuo huonoo onne esim vihamiehelle jos haluis kiusata sitä) : leikkaa puusta kolmion muotoinen
      liuska, kirjoita siihen omalla verelläsi vihamiehesi nimi ja sido se kaulaasi veren punaisella langalla, kulje sen taloa kohti keneen haluat langettaa kirouksen (siis kävele sinne se ei toimi jos meet esim autolla) sitten jätä se puun pala lankoineen sen oven eteen ja sano että: " sinulle en hyvää toivo, pian lähdet talosta!"
      sitten kävelet taaksesi katsomatta pois ja ( etkä missään tapauksessa saa katsoa taaksesi.!!) ajattelet ihmistä johon haluat kirouksesi langettaa. niin iisii se on...

    • rev.ver

      Minä tiedän yhden mielestäni tosi nerokkaan. Se on vanha kiinalainen kirous, joka on naamioitu ystävällisyyden osoitukseksi.

      "Olkoon elämäsi mielenkiintoista!"

      Tämä on siitä hyvä, että sinä et itse saa pahaa karmaa kirouksen heittämisestä, koska periaatteessa on vaikeaa osoittaa, että olisi väärin toivoa toiselle mielenkiintoista elämää. Kirouksen vastaanottaja voi olla jopa mielissään ja ajatella sinusta hyvällä.

      Käytännössä on kuitenkin havaittu, että mielenkiintoinen elämä on myös kaikkein varmin tapa kärsiä tai jopa menehtyä.

      Toisinsanoen, mikäli sinulla on epäilystä siitä kannattaa heittää kirouksia etkä haluaisi tehdä pahaa, voit aina luottaa siihen, että varmin tapa tuhota vihamiehesi on auttaa heitä saavuttamaan kaikki se, mitä he sanovat haluavansa.

      Käytännössä nimittäin on havaittu, että ihmiset eivät tiedä omaa parastaan ja haluavat yleensä täysin vääriä asioita.

      Itse olen tehnyt vain yhden kirouksen, jonka tarkoituksena oli aiheuttaa kauheita vatsanväänteitä toiselle foorumikirjoittajalle, jonka jankutukseen olin kyllästynyt. Sain kuitenkin itselleni hirmuisen räjähtävän ripulin. Sen jälkeen en ole tehnyt suoria kirouksia, vaan sovellan satanistis-buddhalaista menetelmää, joka on paljon ovelampi ja mukavampi ja pitää oman pesän puhtaana.

    • Ells

      hei, minä kirosin kaksi viikkoa sitten perheeni (tahdon voimalla) siinä meni kauan mutta ette kyllä usko mutta se toimi isäni sormi meni tunnotto maksi kaikki kaatuilivai ja äitin käsi meni mustaksi ja kanini kuoli :( nyt olen vihdoin saanut kirouksen rauhoittumaan ja tuo kaikki alkoi samana päivänä kun kirosin ja minun mielestäni kiroukset suoritetaan ukon ilmalla..ja osaan myös nostattaa esineitä ilmaan kukaan muu ei kuitenkaan tiedä sitä mutta en aijo kertoakaan minä sanon sinulle että ei kannata yrittää sillä siitä tulee hirmuinen "sotku"....

    • dga322t21

      Onko se rajatieto siis sitä, että kun kertoo synteettisestä magiasta, joutuu linnaan/mielisairaalaan. Kipasepas semmoselle vaikka 100000 euroa maksavalle 'silmänkääntökurssille'. Kuulostaa tosi hauskalta, kunnes kohteille selviää, että siihen kurssiinhan sisältyy ne Taikatykit, joilla voi tehdä ihmisille MITÄ TAHANSA. Niin. Jännä.

    • Palava Pensas

      Jeesus teki tyhjäksi kaikki perkeleen teot ja siksi kirouksilla ei sinänsä ole samaa voimaa kuin toisen ihmisen siunaamisella.

      Hyvä on väkevämpi pahaa, valkeus on voimakkampi pimeyttä.

      Ja sen mitä toivot itsellesi tehtävän tee sinä samoin toisille ja samoin sanojen suhteen.

      Sananl. 26:2

      Kuin liitävä lintu, kuin lentävä pääskynen on aiheeton kirous: ei se toteen käy.
      _________
      Vaikka toisaalta kyllä näinkin: (käänteisesti verrannollisesti)

      Sananl. 3:33

      Herran kirous on jumalattoman huoneessa, mutta vanhurskasten asuinsijaa hän siunaa.
      __________

      Jeesus kutsuu seuraansa, se on valinnan ja ratkaisun paikka ja aika.

      Sillä aikamme täällä maan päällä on jokaisella rajattu, asumisen ja elämisen ajat ja rajat.

      Sitten alkaa ikuisuus.

      Mutta kummalle puolelle haluat olla menossa, lepoon ja rauhaan vai sinne vaivan ja valituksen ja tuskan paikkaan.
      ___________

      Jeesus antaa levon ja rauhan, onnen ja autuuden=ikionnellisuuden, jota ei mikään voi riistää hänen omiltaan.

      Joka päivä, joka hetki teemme pieniä tai isoja valintoja, kuinka ratkaiset tämän suuren kysymyksen tänään?

      Mille puolelle olet asettumassa?

      • perehtykääs

        ensinnäkin wiccalaiset eivät usko saatanaan se on kirkon käsitys. jos luokittelet kaiken noituuden saatananpalvonnaksi saisit hävetä.


    • N.H

      Vau, toi hautausmaa-juttu pitää muistaa. Vaikka musta magia onkin riskialtis juttu.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa näyttökuva


    • k

      Onko kenelläkään kokemusta tuosta "Olkoon elämäsi mielenkiintoista" - kirouksesta. Eilen kokeilin tuota entiseen poikaystävääni joka oli uskoton..

    • totta minä puhun

      näkin tiedän pari ja kamuni myös se on hyvin pimeää **pimeää** ja se on hyvin hieno **ieno** haluutko tietää no kysy jos haluut tietää **tietäää**.

    • iPOP

      Olen hyvin paljon kiinnostunut tälläsästä,
      okei,tietääkö kukaan mitä mm.noista hautaus maa tai verinen puu kirouksista tulee uhrille? Meinaan vaan että tuleeks sille hirveä elämä vai kuoleekse?
      Kertokaa jos jollakulla ois kokemuksia,

      Ja semmonen vielä,että onko tää semmosta "pimeän" puolen hommaa?
      Katsos olen kristitty,niin en haluaisi olla peevelin kanssa tekemisissä......

    • mabyewitch87

      minun mielestäni kiroa saa noinkin että kun on oikein vihainen jollekki ihmiselle ja sä meet sanomaan sille päin naaman vaikka "kuolkoo kaikki miehet teidän suvusta"niin sitten pitäisi olla sen ihmisen perheen miehet kirottuja. nimittäin tiedän yhden tarinan että näin oli käynyt joku nainen kiros toisen perheen miehet koska se ei saanut sitä yhtä miestä niin ne kaikki kuoli peräkkäin kun suvuun yksi poika syntyi lisää niin se eli tosi vähä melkein kaikki kuoli paitsi yksi 2 vuotias. ja sitä oli monta vuotta näin että sen suvun miehet kuoli kunnes 2 vuotias poika petti kuoleman. tämä on tosi tarina tuli joskus tvstä.

    • Kiroustyttö

      Kysyn vain, olenko yliluonnollinen(mustanmagianrinnalla)
      Koska minua seuraa joka IKISEEN paikkaan sysimusta korppi. Minne ikinä menenkin, vahingoitan tai kidutan vihaihmisen elämää. Langetan loitsuja vaikka ilman niiden ohjeiden toteuttamista! Pukeudun mahdollisimman maagisiin/mysteerimäisiin tai hämäriin vaatteisiin.
      Luin yhdestä magiankirjasta että Kirouksienlangettajan voi tunnistaa tyttönä:
      1 pitkistä mustista hiuksista. (minulla on)
      2 hänen kimppuunsa on hyökännyt suurikoira.(on käynyt vuosi sitten)
      3 hänellä on kuollueita/kuollut kani. (en oo sit ite tappanu!)

      Miksi minä langetan joidenkin päälle kirouksia ilman että teen niitä?
      Miksi tuon onnettemuutta kun vuonna 2001 syöksyi suurlentokone maahan? Olin 2 vuotias silloin.Ja matkustajia oli paljon. taisivat kuolla ?
      Haluan toteuttaa jonkin sortin kirouksen millä saa vihaihmisen kärsimään jotenkin.
      Ohjeita?

      • Maagikko=D<3

        Sinulla voi olla räyhähenki tai stalkkeri Varjo kimpussasi.
        Joku jota olet satuttanut,on voinut kirota peråäsi hengen,Varjon,joka seuraa sinua ko.ajan ja aiheutaa pahat asiat ympärilläsi,TAI sitten korppi on "suojelushenkesi" ja se ei aiheuta pahoja tapahtumia,vaan sinä,negatiivinen,saastunut alkuenergia säteilee ymäpärillesi vahingoittaen ympäristöäsi...
        Ota yhteyttä,voin vastailla kysymyksiisi!=D
        [email protected]


      • Epsilon-is-blue

        Ei ne vaatteet noitaa tee.
        Jos kirouksen langetat, vaellat maan päällä varjona tuomiopäivään asti vailla rakkautta vailla ystävää. Kuihdut yksin kunnes tuomiopäivänä sun teot punnitaan. Todennäköisesti helvetti koska oot väärinkäyttäny Jumalan sulle antamaa lahjaa, elämää.


    • Taas tätä...

      Aika moni täällä kyselee kaiken maailman kirouksien ja loitsujen teosta luullen, että noudattamalla tiettyjä ohjeita saa jotain aikaan. On hieman häiritsevää luulla, että se olisi niin helppoa. Että suuri määrä näkymätöntä energiaa saataisiin noin vain suunnattua tiettyyn tarkoitukseen. EI! Pienenkään loitsun tai kirouksen tekoon tarvitaan vuosien harjoittelemista. Energioista ja niiden käytöstä täytyy tietää paljon, ennen toimimista. Näkymättömästä maailmasta täytyy tietää paljon, ja siihen täytyy olla edes jonkinlaisia yhteyksiä. Keskivertonoitienkin täytyy harjoitella vuosia tullakseen loitsijaksi ja saaden edes pientä aikaan. Jossain välissä joku teini tulee tänne toteamaan, että ei semmoisia kirouksia oo, tai että ei spiritismi toimi. EI KAI TOIMI HEILLÄ. Minua jo henkilökohtaisesti ärsyttää ja loukkaa tuo! Kuinka tyhmä pitää olla luullakseen, että kenelle vain avautuu kaikki se valtava voima. Että ihan jokainen voi tuosta vain ottaa suunnattomat energiat omaan itsekkääseen käyttöönsä. Jos ei ole valmis antamaan elämäänsä noituudelle, ja opiskelemaan sitä vuosia pyrkien aina saamaan enemmän ja enemmän tietoa ja viisautta, on turha kuvitella voivansa saada mitään tuolla tavalla aikaan.

      • Bernadotte88

        Onko tarpeeks yhteyttä "toiseenpuoleen" jos mut on todettu nyt 3 kertaa kliinisesti kuolleeksi johtuen sairaudesta jota en tässä mainitse. Aivotoiminta lakannut minuuteiksi ja tuona aikana olen kokenut vaeltavani meidän ihmisten maailman kaltaisessa rinnakkaismaailmassa, joka on kuitenki vailla elämää. pelkkiä tyhjiä rakennuksia.


      • Paskaatälläista

        Ei vittu mitä pellejä onki olemassa jotka uskoo tollaset ihme paskaan. Mitä vitun sieniä ootte syöny vai ootteko polttanu jotai sammalta. Ei olemassa oo mitää näkymätöntä "energiaa". KaikkI jotka näin uskoo on jotenki pihalla oikeesta maailmasta tai muuten vajaita. Kuuluisitte kaikki mielisairaalaan tai saunan taakse.


    • Kiroustyttö

      No...en hän minä tyrkyttänyt kenellekkään että olen velho/noita. Tiedänkin siitä surkean vähän et haluasin vain ohjeita miten oppisin tekemään jotain pientä edes.

    • Magia

      Kiroustyttö, uskotko sä yliluonnollisiin juttuihin? Mä uskon, ja haluisin kirota jonkun ihmisen (en tietenkään ketään ystävää tai semmost, mut vihamiestä ehkäpä) ja haluisin koittaa spiritismii, tehdä loitsuja yms. Niin palavasti mä haluun tehä yliluonnolisii juttui, mut mul ei oo kuitenkaa mtn yliluonnollisii voimia. Ja mä kuitnkin haluaisin, haluan et voisin tahdonvoimalla tehä jotain, nostaa tahdonvoimalla esineitä.

      Voisitko sä opettaa mulle, vaikka sähkärin kautta? Miten mä harjotan magiaa? Ajattelenko yksin huoneessa esim et "nouse kynttilä" ja teen tota joka pv, ja sit mulle tulee semmone "voima" ?

      Olet siis jtn12-13 vuotias tyttö? Mä oon tyttö kans, 13 vuotias. Ja lupaan etten huijaa Herran tähden. Hän kuunelkoon lupaukseni, jos epäilet.

      Siis magiaan ylipäätänsä oon kiinostunut, ja ongelmana on etten osaa harjoittaa sitä, eikä mulla semmosta paikka avaudu, kun joku on melkein aina kotona. Voixä auttaa?

      • Alica

        älkää oikeasti leikkikö näillä asioilla! Itselläni oli kirous melkein 3 vuotta päälläni, ette usko kuinka paljon tuhoa se voi elämään tuoda. Tiedän kuka kirouksen langetti päälleni ja tiedän nyt myös että kun itse olen siitä vapautunut siunauksella, se menee takaisin sinne mistä tulikin, todennäköisesti vielä suuremmalla voimalla! Käyttäkää energianne mieluummin johonkin positiiviseen ja hyvään, maailmassa on jo tarpeeksi pahaa! Kaikki kiroukset ja magia on leikkimistä pahan puolen energioiden kanssa ja se helposti lähtee käsistä.


      • Siunattu minäkin
        Alica kirjoitti:

        älkää oikeasti leikkikö näillä asioilla! Itselläni oli kirous melkein 3 vuotta päälläni, ette usko kuinka paljon tuhoa se voi elämään tuoda. Tiedän kuka kirouksen langetti päälleni ja tiedän nyt myös että kun itse olen siitä vapautunut siunauksella, se menee takaisin sinne mistä tulikin, todennäköisesti vielä suuremmalla voimalla! Käyttäkää energianne mieluummin johonkin positiiviseen ja hyvään, maailmassa on jo tarpeeksi pahaa! Kaikki kiroukset ja magia on leikkimistä pahan puolen energioiden kanssa ja se helposti lähtee käsistä.

        Muista antaa anteeksi kirouksen langettajalle, siten pääset vapaaksi kirouksesta kokonaan. Olen nimittäin itse kokenut kirouksen voiman joten tiedän mistä puhun.


      • Äly hoi, älä jätä!

        Kehtaatkin kakara mainita Herran nimen samalla kun aiot alkaa palvelemaan paholaista!!! Häpeä!
        Mieti perhettäsi ennenkuin alat leikkimään näillä asioilla. Koska jos aloitat okkultismin harjoittamisen niin saat olla varma että jossain vaiheessa olet ongelmissa paholaisen kanssa. Se kun ei lähde elämästäsi helpolla pois jos sen kutsut.
        Muista tämä ja säästyt todella hirveiltä kokemuksilta.


      • @@@@@@@@

        Kuolema sut korjaa noi kysymykset huulilla. Vaeltava olet ainiaan. Ei lepoa ennen loppua, yksin kylmässä varjona sinä itket vaan. Kosketuksen iloa sulle suoda ei, et vällyn lämpöä tuntea saa tai tuoksua kukkien.
        Ystäväsi nuoret silmissäsi vanhaksi harmaantuu kunnes lepoon haudan heidät saatetaan, vaan ei sinua, sillä yksin olet matkasi kulkeva, tarkkailemassa kuolevaa maailmaa mitään tehdä et voi, vain odottaa ainiaan.


      • Mysteeri2
        Äly hoi, älä jätä! kirjoitti:

        Kehtaatkin kakara mainita Herran nimen samalla kun aiot alkaa palvelemaan paholaista!!! Häpeä!
        Mieti perhettäsi ennenkuin alat leikkimään näillä asioilla. Koska jos aloitat okkultismin harjoittamisen niin saat olla varma että jossain vaiheessa olet ongelmissa paholaisen kanssa. Se kun ei lähde elämästäsi helpolla pois jos sen kutsut.
        Muista tämä ja säästyt todella hirveiltä kokemuksilta.

        Magia ei ole saatananpalvontaa!!!!!!! Kuinka kauan teillä voi kestää sen ymmärtämisessä?!


      • Anonyymi
        Mysteeri2 kirjoitti:

        Magia ei ole saatananpalvontaa!!!!!!! Kuinka kauan teillä voi kestää sen ymmärtämisessä?!

        Tiedoksi minä olen Saatanan puolella en jumalan Saatana on minun jumala ja tulee aina olemaan!!!😈


    • Metsähinen

      Hei,
      Olen ennenkin sanonut voivani opettaa muille magiaa, joten jos omaat suuren ja kestävän halun kehittyä henkisellä polullasi, ota minuun yhteyttä. En kanna ketään polullaan eteenpäin, opastan vain oikeita teitä. Ota siis yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] :)

    • Magia

      metsähinen, otin suhu yhteyt, katos viesti ja vastaile pian :) oon aina halunnu koklata spiritismii, bloody marya, kissaraapaisijaa yms yms, mut en uskalla koittaa. Jos sul on jotai kokemuksii jostai pelist, nnii sähköttele.

      Toivon et vastaat pian.

      Ja sitten kiroustyttö, ootan vastaustasi =)

    • ymmärrys

      JUMALA ON TEIDÄN KANSSANNE HYVÄT LAPSET! ÄLKÄÄ MENKÖ HUUTELEMAAN HENKIÄ TÄHÄN MAAILMAAN ENEMPÄÄÄÄÄ!!!

    • chevy76

      Älkää leikkikö asioilla joita ette tunne. Kiroukset ovat vakava asia ja niitä löytyy ihmiskunnasta valitettavan paljon. Opetelkaa ennemmin tutkimaan niitä ja poistamaan, kuin luomaan niitä. Täytyisi tietysti myös ymmärtää Karman lakia, mitä kylvät, sitä niität jotta tiedostaisimme, että negatiiviset ajatukset vain lisäävät kuormaa karma velkaamme. Positiiviset teot taas keventävät. Jokainen hyvä teko, pienikin, on merkityksellinen.
      Jos jokin vaatekappale päälläsi tuntuu epämukavalta, voi siinä olla pistekirous. Jos jossain asunnossa tuntuu epämiellyttävältä ja siellä tapahtuu ihmeellisiä asioista, kuten koneita menee rikki tms, niin sieltä löytyy usein maakirous..Joillain suvuilla missä ihmiset kuolee nuorina tai sairastelevat poikkeuksellisen paljon voi olla sukukirous. Vaikutukset voivat olla todella suuria, joten älkää leikkikö tällä asialla. Opetelkaa tunnistamaan nämä ja poistamaan. mm: Esko Jalkanen puhui näistä aikoinaan ja hänen kirjoistaan löytyy hyvin tietoa näistä. Löytyy mm: kirjastoista..

    • Haluun tietoja

      Oon pelannu kamujen kaa spiritismii ja se on toiminu. Loitsuja en oo viel kokeillu, mut toimiiko ne jos on ees pieni yhteys henkimaailmaan??

      • Äly hoi, älä jätä!

        Ja kohta ruikutat tuossa kummittelu palstalla apua!! Että ihmislapsi on tyhmä!!!


      • Anonyymi

        Mä oon pelannut Bloody Marya ja siinä kävi niin että ... On vähän vaikee sanoo kun se repi silmät mun kaverin päästä😪😪😫😫😫sen jälkeen en ole siitä puhunut ja vieläkin itkettää tuo asia🥺


    • Äly hoi, älä jätä!

      Se joka toisen kiroaa, tekee sopimuksen paholaisen kanssa. Mieti kaksi kertaa haluatko itse saada osasi langettamastasi kirouksesta?

    • Näyttämö

      Minulle kiroukset kiinnostavat vain kansanperinteenä. Haluaisin tuoda vanhoja loitsuja ja kirouksia juuri tästä lähtökohdasta näyttämölle . eli voiko loitsuja tai kirouksia esittää ilman,että haluaisi kuulijoille pahaa siis Esittää kirouksia?

    • Palava Pensas
      • ............

        Päivän naurut. Muistan katsoneeni kyseisen rikosraportin jo 90-luvulla, ja nauratti aivan yhtä paljon jo silloinkin.

        Shamanismi sekoitettu samaan joukkoon saatananpalvonnan kanssa, samoin kuin myös satanismi.


      • orgcw3

      • nekrofilia<33

        Lällyjä saatananpalvojia, syön noita aamupalaks. ja raiskaan niiden veltot kuolleet raadot.


    • 6666666666+1

      Psykiatrille nuoret hoitoon, ei papeille tai Rikun hoteisiin(kristitty fundis).
      Ilman kristinuskoa ei olisi "saatanaa", eikä ilman "saatanaa" kristiuskoa, kumpikin elää toisistaan.

    • tyyppi

      mulle tapahtu outo juttu tänään koulussa. yst tyyppi ärsytti mua se matki mun eleitä. sitten mä toivoin että sille tapahtuisi jotain kamalaa jonkun ajan päästä siltä lähti taju.

      • koirankuonolainen

        Voi tuohan on ihan hirveätä. Tohon tarvitaan nyt pitkät terapiaistunnot ja elinikäinen lääkitys. oletko nyt tyytyväinen? >:/


    • kiroukset hulluutta

      Tällainen on sulaa hulluutta. Uskon kyllä sekä hyviin, että pahoihin henkiin ja muuhun, ja juuri sen takia en missään tapauksessa leiki niillä. Kiroukset, spiritismi ja kaikki muu yhteydenotto henkiin yms. ei ole turvallista. Vaikka kuinka vihaisit jotakuta, muista, että hänkin on ihminen. Te, jotka kiroatte toisia, leikitte jtn kissaraapaisijaa tai pelaatte spiritismiä, suosittelen tutustumaan sen vaaroihin ensin. On suhteellisen pieni todennäköisyys, että henki, johon saat yhteyden, on hyvä. Älkää kirotko, vaan siunatkaa.

      • Totuus!

        Totuus on että henki joka vastaa kun pelataan spiritismiä ON AINA PAHA! Pelaaja itse antaa luvan demoneille tulla elämäänsä. Ja niitä on todella vaikea saada poistumaan kun ne on kerran kutsunut.

        Oikeasti miettikää kaksi kertaa ennen kuin alatte leikkimään noituudella, kirouksilla, spititismillä tai millään henkimaailman asioilla.


      • Falseprophet
        Totuus! kirjoitti:

        Totuus on että henki joka vastaa kun pelataan spiritismiä ON AINA PAHA! Pelaaja itse antaa luvan demoneille tulla elämäänsä. Ja niitä on todella vaikea saada poistumaan kun ne on kerran kutsunut.

        Oikeasti miettikää kaksi kertaa ennen kuin alatte leikkimään noituudella, kirouksilla, spititismillä tai millään henkimaailman asioilla.

        Tuohon vielä lisään (hienosti kirjoitat) että spiritismiä harrastaessa tulee muistaa ehdottomat säännöt, ne eivät ole teidän sääntönne vaan kutsutun hengen säännöt. Istuntoa ette voi lopettaa ellei teille anneta siihen lupaa, näillä pahoilla hengillä ei ole mihinkään kiire, heillä on, no koko ikuisuus aikaa leikkiä typerillä ihmisnukeilla. Nukkumaan ei pääse, syömään ei pääse, mihinkään ei pääse ilman hengen lupaa lopettaa istunto.

        Spirtismiä ei "pelata" se ei ole peli, se on voimakasvaikutteinen työkalu ikuisen varjon maailmaan.


    • soturi2

      Googlaamalla hengähdys löytyy asiantuntevaa tietoa tähän aiheeseen.

    • Reinhard2

      Poistan kaikki kiroukset Jeesuksen nimeen täältä ja luen Herran Siunauksen. Tehkää kaikki muutkin jotka luette tätä ketjua.

      Lopettakaa heti pelleily kiroamisilla ja noituuksilla!!!

      Henkimaailma on totta ja sen myötä joudutte tekin erittäin suuriin ikävyyksiin.

      Nyt loppuu kiroaminen ja leikkiminen henkimaailman asioilla, Jeesuksen nimeen, Amen.

      • 06.06.1886

        tuum non est hic, qui solus eris mihi cum infidelibus. C Iesus Nazarenus mortuus est pro anima tua!

        Draco aeternam servus Lucifer!!!


      • 1332-666

        katos tyyppi osaa latinaa ei sun tartteetänne mistää jeesuksesta ja lusiferista tulla puhu ... (oli järkee vastaa 3 vuotta vanhaan kommenttiin)


    • Metsähinen
      • voiteitä

        JOKAINEN kirous jonka toisille lähetätte,palaa takaisin itsellenne moninkertaisena.


      • Anonyymi
        voiteitä kirjoitti:

        JOKAINEN kirous jonka toisille lähetätte,palaa takaisin itsellenne moninkertaisena.

        En usko tämmösen paskaan kun joku karma. Jos sä siihen uskot ni oma asias.


    • susityttööö

      mietin tässä että voiko toisen tai itsensä kirota muuttumaan täysikuulla ihmissudeksi ja muuten muuttumaan halutessaan sudeksi?

    • siinäsulle kiro

      Kirouksen voi tehdä esim. siten että sanoo " p e r k e l e".
      t. Kiro -praktikko

    • Elämä

      Kiroan eläinten rääkkääjät!

    • hhhh3

      Nytpä oikea tilanne,alkoi juhannuksena 97 jonka jälkeen ruumiista irrotus ja kuljettelua muka päättämään omista asioista vaikka oli päissään ja huumattuna,sekä poistivat ikäänkuin halvaamalla ett oli vain muitama sana,sekä joku juoksenteli päänläpi selittämässä edessä missä eivät muka huomaa näitä omiaan,muistan kaiken jo yli 16 v ajalta ja elvistelivät kuinka luulevat olevan minä,kirouksia oli intiaanikielellä,hepreaa tai jotain,ja ihan suomeksi niinkuin yö seuraa päivää seuraa varjo...jotain. Siitä lähtien on kaikki ollut perseellään.tyttäkaverikin jätti ja estivät itselläni takaisinpaluun,Jolla rienaavat näin jälkeenpäin, 6 tuntia pois jonnekkin.tulevaisuudesta oli itsessä,ja tapahtumahetkellä aina muistaa nykyään 16v myöhemmin vähemmän.silmiä EI saanu auki,ja jos parikertaa sai oli ylimielisiä naamattomia pullistelemassa.jostain asiasta,tarkoruksena kerätä sanoja johonkin.eli itteni taalse jotenkin kirosivat..mitään et tajua.etkä voi,hatkivaa päänaukomista ja selittelyä,sitten selittivät jotain että tuli yysisiakin vammoja.eikä ute muutakun selittävät ett toiset tekee. Kuka tietää mitä tämä on. Saatananpalvojiksi itteesä sanoivat.alko jostain tytön näkemisestä jonka lavastivat toisen näköseks.ja käyttivät kaikkia.sanottivat myös ett ympärillä olevat kuolee ja veivät johonkin missä laittavat toteen,eikä nämä itelleen aikonu mitään tehsä,mutteivat kysyjääkään nähneet.?lumosivat vielä hitta muisti toimi ainoastaan tietyllä alueella.ja uskottava se on..8,5v kuin halvauksessa,ja kertoilivat vielä nimen kelle naiseni vievät.eikä mitään mahdollisuutta vaikuttaa.missään ajalla,vaikka kaikki oli välissä muka hyvin,EI muisti toiminut.ja perustivat toimintani täysin muistin varaan.

      • xxxx4

        Samalla tuhosivat kirjoitustaidon?


      • 5 + 14
        xxxx4 kirjoitti:

        Samalla tuhosivat kirjoitustaidon?

        Tuhoavat kaiken muunkin. Demonien lopullinen tarkoitus on aina tappaa. Ensin ne esiintyvät kiltteinä "henkioppaina", edesmenneinä sukulaisina, vanhoina mummoina tai lasten henkinä. Sitten kun oikea laita paljastuu, osoitteena on usein mielisairaala tai hautausmaa. Jotkut harvat ymmärtävät pyytää Jeesuksen apuun ja pelastuvat. Se on ainut keino.

        Yrittäkää ymmärtää, ettei henkimaailman kanssa pelleillä! Ihmisillä on yhä suurempi kiinnostus "pimeän puolen" saloihin, mutta koska kyse on VASTAVOIMISTA, ihmisen täytyy olla vahvasti Jumalan suojissa voidakseen tutkia "pimeää puolta" turvallisin mielin. Muuten saa-tana saa otteen ja se on menoa!


    • 5+3

      Maailmassa ei ole kirouksia eikä siunauksia, on vain haasteita.

    • tyttö

      jos täällä on oikeasti sellasii ,jotka tietää toimivia loitsuja/kirouksia ,niin laittakaa niitä tänne [email protected]

    • Uskontopsykoosi

      Uskontojen opiskelu teki minut hyvin voimalliseksi. vuosia kirosin koulukiusaajiani yms. muita pahantekijöitä jotka aiheuttivat minulle ns. kärsimystä/ epäonnea. Kun huomasin mitä kauheuksia vihamiehilleni sainkaan aikaan. Kiroukset osittain tulivatkin bumerangina takaisin. Ylimielisyyteni sain kovan kolhun ja näin sitten valaistuin, etten minä olekkaan niin viaton ja täydellinen. Joogina/mystiikkona neuvoisin ihmisten pysyvän ajatuksissaa positiivisena jopa vihamiehilleen. Ajatukset ovat jo pelkästään tuloksellista toimintaa jotka aiheuttaa joko nekatiivista tai positiivista karmaa...

      Ken toiselle kuoppaa kaivaa, hän siihen itse langekkoon.

    • Ateisti

      Ootte kaikki ihan vitun sekasin, on vaan eläviä ihmisiä eikä mitään helvetin demoneita ja henkiä ja jeesuksia. Jos huonoo onnee kaipaatte jollekkin ihmiselle niin vetäkää turpaan, paskokaa kotiovelle tms.

      • Anonyymi

        Ite oot vammainen kun noin sanot jos tuntisin sut kiroisin sut luoja sinut tuhotkoon!!!


    • Naturalisti

      Jos polttaa sormensa mikä siinä on että kun sanoo että perkele kipu vähän laantuu. Niin se on ihminen ei ole sitä eikä tätä muuten kuin fyysiseti. Aivot rekisteröivät sen mitä tahdomme ja valitettavasti myös sen mitä emme tahdo koska ne on geenimanipuloitu joskun elämän alkuajoissa suojaamaan eliötä eli sittemmin ihmistä ja onneksi tuo suojamekanismi on vielä osittain olemassa muuten olisimme jo räjäyttäneet tämän planeetan taivaan tuuliin. Kansanperinne on mielenkiintoinen ja se kertoo että ihmisiä on aina hallinnut kateus. Se on johtanut henkilökohtaisiin, heimollisiin ja maitten välisiin kahakointiin. Josko lopettaisimme kateuden ja siirtyisimme yksilön ja yhteiskunnan hyvinvointiin tähtäävään toimintaan. Miksi muuten ketään tai mitään pitää enakkoon kirota ja saada sitten tunnonvaivoja oman mielensä mielttömyydestä. Aina kun tekee meli tehdä pahaa toiselle ihmiselle vaikka nyt kirouksen voimalla se kertoo oman minän heikkoudesta laumakilpailussa ja vaillejäämisen tunteesta. Tuo tunne taas johtuu ylenpalttisesta yhdenvertaisuuden mainostamisesta. Kaikki mainonta on myynnin edistämisen keino. Meitä pommittavat manokset ovat pahinta aivopesua koska ne menevät ohi kontrolloidun ajattelun. Kenenkään ihmisen pään sisälle ei voi mennä mikään muu kuin se mitä aivomme itse ottavat vastaan eli me olemme tuottajia ja toteuttajia. Meidät huumataan jo lapsena kuvittelemaan ihmevoimiin ja että olemme riipuvaisia toisten ihmisten huomiosta ja mielipiteistä. Oli kiva leikkiä piritismiä kun joku liikutti rautasormusta pöydän alla magneetin avulla ennustuslaudalla. Ketään ei kuitenkaan jäänyt vaivaamaan mikään ennustus eikä niitä edes muistettu. Leikit ovat leikkejä. Pahan toivominen ei tuota pahaa mutta toiselle ihmiselle sanotut sanat ja teot voivat olla pahoja tai hyviä.

      • Anonyymi

        Tämä on täysin totta ,Herra minua rankaiskoon, jos valehtelen.Itse olin täysi ateisti 25 vuotta ,aloin jopa itkemään pienenä kun äitini vei minut uskontoleirille. Pidin uskovaisia täysin kajahtaneena sakkina ja naureskelin heille. En jaksa tarkemmin avautua mitä minulle tapahtui,koska se ei muuttaisi ihmisten mielipiteitä tästä maailmasta,mutta toivon,että jokainen tajuaa elämänsä aikana ,että fyysinen maailma ei ole ainoa olemassaolo. Hieman ennenkuin täytin 26 vuotta niin minulle tapahtui kaksi niin vahvaa tapausta ,että en voinut enää kieltää sitä ,että mitään kuoleman jälkeistä elämää ei olisi. Toivon ,että jokainen ihminen saa kokea jotain vastaavanlaista ja luulen ,että he kokevatkin,mutta yrittävät keksiä tieteellisen selityksen tapahtumalle mikä vaikuttaa uskomattomalta. Hyvää jatkoa kaikille.


    • voivittusaatanajumalauta

      Kiroa ihminen ja nauti sen lankeamisesta myös itsesi päälle. Mikään kirous ei ole ilmainen. Oletko valmis maksamaan oman osasi?

    • Ohoho

      Kirousta ei periaatteessa ole olemassakaan. Toki ihminen voi halutessaan antautua saatanan voimien alle, ja saatana antaa kuvitelman, että ihminen voi saada aikaan kirouksia, ennustuksia ym. Mutta se tie vie lopulta niin huonoon paikkaan, ettei sitä soisi pahimmalle vihamiehellekkään. Suositten pysymään erossa jopa ajatuksienkin tasolla.

    • Mihin tarvitset kirousta?

    • riittääköomaveri

      muakin kiinnostaa miten esim. voisi nuken kirota jos joku heittää sen jälkeeni roskiin
      netti ei anna vastausta

    • Anonyymi

      Viha on yksi, kunvihaat ihmistä ajattelet jotain kamalaa hänelle.

      • Anonyymi

        Olen tehnyt kirouksen kerran, Poltin hänen ihonsa vihasta. Joutu sairaalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt kirouksen kerran, Poltin hänen ihonsa vihasta. Joutu sairaalaan.

        Tuliko hyvä mieli?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      no olkoon totta tai ei ei ole henkisesti kauhean kypsää lietsoa kirouksia ihmisen niskaan.Jos kokee olevansa noita pitäisi ensiksikin ymmärtää se että noidan tehtävä on parantaa ja kulkea valon tietä.Kaikki mitä lähettää ympärilleen tulee itselleen takaisin.Kannustaisin vihaisena lähettämään vaan anteeksi annon ja rakkauden ja rauhan ajatuksia eikä mitään kirouksia.Se on hyvin epäkypsää ja jos niihin uskoo ne tulee kuitenkin sitten vaan itselleen.Joidenkin oppien mukaan myös moninkertaisena.Jos rupeaa "noidaksi" vaan sen takia että voi langettaa kirouksia niin se on kyllä ihan perseestä..takaisin kouluun..;)

    • Anonyymi

      Osaisko kukaan kirousta mikä pistäis sulkijalihaksen jäihin ja uhri paskantais loppu elämänsä housuunsa?

    • Anonyymi

      Eikös kirous/kiroaminen ole suomessa laitonta? esin jos menet kohteelle sanomaan että meitä on 10 000 jotka toivomme sulle pahaa joka päivä, niin sehän on laitonta?

    • Anonyymi

      nimimerkki .huaa sa¨¨in kirousen voimaan kun en pysty maksamaan niin suurta summaa mitä olisi pitanyt maksaa tämä kirous on rahasta kiini joku kateelinen oli kohdistanut minuun 45e kerralla onpaljon rahaa pienellä eläkkeellä olevalle in ihmettelen kuinka rahalla pitääostaa kirouksen loppu olen maksanut 181.ooeuroa eikamikää ole muuttunut .mutta en pysty hoitamma sitä kokoperhe onkirottu loppu iäksii rahatomuuden vuoksi onko kellääkokemusta

    • Anonyymi

      nimimerkki totuus onko kirous huhaata täällä eräät saivat kirouksen kohdalle vuoona2022 ei ole mitään poikeavaa tapahtunut ihmiset pelkäävt kylla

    • Anonyymi

      jos haluat kirota ihmaisen niin tapa se :3

    • Anonyymi

      ile vittua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe