Kyllä Vaa'oista valitetaan

LadyLibra

Jotenkin Vaaka saa kamalan negatiivista palautetta täällä. Onko se juuri näin, että Vaa'at ovat suorastaan paholaisen perillisiä? Kertokaa hyviä kokemuksia Vaa'oista! Vai onko Vaaka vihatuin merkki?

Vaa'oista on joskus vaikea sanoa yhtikäs mitään myönteistä kun ne tuntuu niin v***n vaikeilta vai??

20

3452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hipsheijaa

      myös jonkun muun merkin palstaa. Samanlaisia toisen merkin parjaajia jöytyy joka palstalta.

      Ja vaaoista vielä sen verran, että naispuoliset onnistuvat näyttämään aina tyylikkäiltä, ovat sosiaalisia, erinomaisia kutsujen emäntiä (olivatpa kyseessä sitten suuren luokan juhlat tai ystävysten illanistujaiset)ja aina hyvin käyttäytyviä ja tahdikkaita!

      Miespuoliset taas omaavat melkoisen bisnesvainun, osaavat sovitella neuvottelutilanteessa, käyvät läpi kaikki faktat ennen tärkeää päätöstä(joistakin impulsiivisemmista merkeistä tämä taas voi tuntua päättämättömyydeltä!) ja ovat hurmaavia seuralaisia, jotka vievät jalat alta charmikkuudellaan.

      Että siinäpä välillä kehuakin vaaoille... ja minä en ole vaaka!

    • neitsytAme

      ...neitsyiden palstaa - siellä vasta pöllyää (- siksi tulenkin usein tänne vaakojen palstalle vähän vetämään henkeä :)

      Minulla on naispuolisista vaa'oista enemmän ikäviä kokemuksia. Naispuolinen vaaka on ollut petollinen. Toisaalta vaaka-nainen on huumorintajuinen ja suurpiirteisen joustava ihminen.

      Mies-vaa'at ovat hurmaavia. Usein monimutkaisia ja myös hankalia luonteita, mutta aina hurmaavia :)

      • ~heliodora~

        jousimiesten sivuilla, siellä jousimiehet ovat niin mustasukkaisia, ilkeitä, itserakkaita, petollisia jne.. eiköhän jokaisen merkin sivuilta löydy nämä omat valittajat :)

        Mutta kun ei se luonne ole pelkästään aurinkomerkistä kiinni, täytyy katsoa myös muiden merkkien ja planeettojen sijainnit tähtikartalla... :)


      • näinkin

        paras kaverini neitsyt ja neitsyt sanoo syyksi sen että mä uskallan sanoa oman mielipiteeni asiasta vaikka olisin eri mieltä kuin neitsyt ystäväni ja että en nuole häntä olemalla joka asiasta samaa mieltä kuin hän jos kerran en ole.
        Eli ystävyys kestää suoruuden.


    • J.D.

      Itse veskari ja vesimies sivuilla parjataan meikäläisiä aika rankasti. Niin kuin joku jo sanoi aikaisemmin, jokainen merkki saa omat moitteet ja vähän on niitä jotka sanoo jotain posittiivista. Itselläni ei ole kyllä vaaoista mitään huonoa sanottava. Paras likkakaverini oli vaaka ja nykyinen rakas on vaaka. Ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä mielestäni.

    • pipa

      Vaaka merkeillä on ehkä vaikea luonne jos ei osaa kaivaa siitä hyvyyttä esiin.
      Minulla on vaakamies ja useimmat ihmiset ei erityisemmin pidä hänen luonteestaa, eikä hän ole seurapiirimies... mutta minulle mitä rakkain ja parhain ystäväni ja puoliso. Olemme olleet naimisissa jo 15 vuotta ja aina vain paranee.
      Vaaka on heräteltävä luottamuksella ja kärsivällisyydellä. Ja oltava suurennuslasin alla vuosia ennenkuin hänen luottamus herää.
      Kärsivällisyyttä. Molemminpuolin vaaat kuten kaikki muutkin merkit.

      • *Lumikki*

        Vaaka tuntuu tosiaan tarvitsevan pitkän lämmittelykauden esim. tehdessään tärkeitä päätöksiä, solmiessaan uuden suhteen. Koskaan hänestä ei aivan tiedä mitä hän ajattelee. Looginen ja älykäs hän on, ajatustyötä varmasti tekee usein ilta -ja yöaikaan. Pohtii, miten parasta oli läheisille ja hänelle. Tarvitsee lähelleen ihmisen, joka ymmärtää hänen omalaatuisuuttaan ja on riittävän kärsivällinen, mutta samalla innostava. Vaaka on joskus hyvinkin spontaani, muttei perustavaa laatua olevissa kysymyksissä. Tarvitsee aika ajoittain vauhdin antajaa. Ei helpoin kumppani, mutta sille sopivalle aivan hurmaava.


      • hinta.

        muitten pitää osata kaivaa hyvät puolet esille!

        Kyllä sen pitäisi olla itsestään selvää, että vaa´at hoitavat tuon asian omatoimisesti.

        Kokemuksieni mukaan vaa´at ovat kauppamiehiä ja -naisia. Siitä syystä he kenties pihtaavat ja jakavat positiivisuutta säästeliäästi.
        Vaakojen hyvyydenosoituksilla on aina...


      • yksi merkki monista
        hinta. kirjoitti:

        muitten pitää osata kaivaa hyvät puolet esille!

        Kyllä sen pitäisi olla itsestään selvää, että vaa´at hoitavat tuon asian omatoimisesti.

        Kokemuksieni mukaan vaa´at ovat kauppamiehiä ja -naisia. Siitä syystä he kenties pihtaavat ja jakavat positiivisuutta säästeliäästi.
        Vaakojen hyvyydenosoituksilla on aina...

        Kokemukseni vaa'oista on juuri kuvaamasi kaltainen -
        vaaka ei anna itsestään riittävästi muille. Ja kun vaaka tekee jotain, niin siihen pitäsi vastata kaksin verroin. Kaikesta käydään kauppaa... Ikävä sanoa näin, mutta vaa'an kanssa ei totisesti ole helppoa ystävystyä.


      • *Lumikki*
        hinta. kirjoitti:

        muitten pitää osata kaivaa hyvät puolet esille!

        Kyllä sen pitäisi olla itsestään selvää, että vaa´at hoitavat tuon asian omatoimisesti.

        Kokemuksieni mukaan vaa´at ovat kauppamiehiä ja -naisia. Siitä syystä he kenties pihtaavat ja jakavat positiivisuutta säästeliäästi.
        Vaakojen hyvyydenosoituksilla on aina...

        Halua olla yhdessä, tutustua toiseen läpikotaisin, rakastaa, rakastella, koota arki ja juhla yhteen. He jotka haluavat nähdä vaivaa toisen eteen, luultavasti haluavat olla yhdessä. Tahdon ja tunteen juttuja. Jotain kaupankäyntiähän elämä on aina, mutta se miten asiaa ruotii on aivan eri juttu. Ja persoonallisuudessa on useita ulottovuuksia. Jokaisella heikot kohtansa, toisaalta sielun kauniita välähdyksiä, hurmaavuutta, vahvuuksia. Kun ne tiedostaa ja ymmärtää,saa kuvan ihmisestä jonka kanssa viihtyy. Jos kokee, että kumppani on persoonana houkuteltava tai perässä vedettävä, tuskin hänen kaltaistaan haluaa rakkaakseen. Valitsee sitten toisin. Esim. itse henk.koht koen haasteena persoonallisuuden joka ei ole itsestään selvyys. Itse toiminnan ihmisenä, hän pohtivana, mutta innostuvana...sanoisinko, että toimiva yhdistelmä. Ihmiset vaan näkevät asioita monelta eri kanteilta. Mikä toiselle tylsää, toiselle haasteellista. Onneksi meitä on moneksi :)


      • kiitokset.
        yksi merkki monista kirjoitti:

        Kokemukseni vaa'oista on juuri kuvaamasi kaltainen -
        vaaka ei anna itsestään riittävästi muille. Ja kun vaaka tekee jotain, niin siihen pitäsi vastata kaksin verroin. Kaikesta käydään kauppaa... Ikävä sanoa näin, mutta vaa'an kanssa ei totisesti ole helppoa ystävystyä.

        juttu. Ja ainaki mä alan uskoo et vaa´at ei tosissaa ite hoksaa et noin on.
        Vaa´alta lahjaks saadut nuppineulatki vaatii moninkertaset


    • nakki

      on kaikin puolin helppo

    • romantika

      "vihatuinta" merkkiä haet, niin vilkasehan kauriin puolelle, sivuja riittää loputtomiin, ja melkeinpä vaan pelkkää sitä.

      • vesku69

        eikä ole ihmekään... :(


      • se onkaan

        kauan, sinnikkäästija sitkeästi kantanut kortensa kekoon, jotta kaurisimago ei vaan pääsisi kohoamaan? ;))


    • kasonen-82

      vaaka vaikea merkki ole, miltei päin vastoin. Eikä vaa´oissa ole edes mitään häiritsevää mystiikkaa niinkuin vaikka kaloissa ja kauriissa.
      Mukavaa populaa te olette.

      • Vaakkis

        Tänää eräs äijä sanoi minulle tyyliin: ''Sniiirr'' kun kurvasin pyörällä mutkasta olin jo siinä tilanteessa menossa yhtävystymään hänen kanssaa, mutta en sitten kehdannut.


      • Vaakkis
        Vaakkis kirjoitti:

        Tänää eräs äijä sanoi minulle tyyliin: ''Sniiirr'' kun kurvasin pyörällä mutkasta olin jo siinä tilanteessa menossa yhtävystymään hänen kanssaa, mutta en sitten kehdannut.

        !!!


    • Nimetön

      Kyllä minun ystävättärissä juuri näin on kokemukset olleet, että vaakamiehet on pettäneet ja olleet yksiä p-ia. Itselleni tekivät samaa ilkeyttään. Olemme tyttöjen kanssa jutelleet ja todenneet, että leijonamiehet on meille aina olleet ihanimmat, luomakunnan kruunut ja jalokivet.

      • oon samaa

        mieltä! Leinonamiehet on niin lempeitä ja kiihkeitä sitten kun sitä tarvitsee. Vaakamiehet ei oo mitään seksipetoja.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe