Tääne voidaan kerätä kaikki maat missä olettte saaneet vatsataudin niin katso voi antaa vuoden kakapaikka palkinnon, sille niin ei tarvitse tonne. Bulgaaria osastolle niitä kertoa ku ihmiset kyselevät asiallisia asioita.
Laittakaa maat missä ollette käyneet myös
Olen käynyt
Espania,Suomi,Kreikka,Italia,Portugali,Englanti,Viro ja Ruotsi
tästä kakkalista lähtee.
Suomi
Kreikka
Ripulitilasto
13
1409
Vastaukset
- riika
Asun Englannissa, olen kaynyt: Suomi, Ruotsi, Venaja, Eesti, Latvia, Saksa, Hollanti, Ranska, Portugali, Espanja, Kreikka, Kypros, Kroatia, Italia, Israel, Egypti, Intia.
Mahavaivoja olen saanut Ranskasta ja Intiasta...- tebis
Olen saanut mahavaivoja Thaimaassa ja Turkissa!(Turkissa yhdellä lomalla kahdeksasta!)
(p.s. Mainittakoon, että Bulgarian reissulla säästyin vatsavaivoilta....) - keskustelunaihe
tebis kirjoitti:
Olen saanut mahavaivoja Thaimaassa ja Turkissa!(Turkissa yhdellä lomalla kahdeksasta!)
(p.s. Mainittakoon, että Bulgarian reissulla säästyin vatsavaivoilta....)limbo
- näissä käynyt
olen käynyt suomessa, virossa (2 kertaa), ruotsissa (2 kertaa), ranskassa, portugalissa, espanjassa (4 kertaa) (mallorca 2 & manner 2), italiassa 3 (rooma & sisilia 2), jugoslaviassa, kreikassa 7 (kreeta & ateena 6) ja egyptissä (kairo-luxor).
kaikissa maissa olen syönyt kuorimattomia hedelmiä, jäätelöä, juonut juomia jääpaloilla, yms. josta varoitellaan, mutta vain suomessa saanut ripuloida. ulkomailla olen yhteensä asunut matkaillut noin 5 vuotta. lisäksi suomessa olen saanut usein maitotuotteista vatsa- ja suolivaivoja, mutta en koskaan ulkomailla.- Ei ikinä enää Bulgariaan
Olen käynyt tämän armaan kotimaan lisäksi:
Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Neuvostoliitossa, Iso-Britanniassa, Kreikassa, Kyproksella, Turkissa, Espanjassa ja Bulgariassa.
Vain ja ainoastaan Bulgariassa olen sairastunut. Sain sieltä salmonellan jota sairastin ensin paikan päällä viikon ja useamman kuukauden Suomessa.
En voi suositella Bulgariaa kenellekään... - PS 76
Olen käynyt ruotsissa, norjassa, tanskassa, virossa, liettuassa, latviassa, puolassa, saksassa, itävallassa, tsekissä, hollannissa, luxemburgissa, slovakiassa, espanjassa, ranskassa, italiassa, tunisiassa, USA:ssa, venäjällä ja viimeisimpänä brasiliassa, josta siis sain vatsavaivoja, mutta meni parissa päivässä ohi.
- käynyt seuraavissa maissa
Suomi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Unkari, Ranska, Italia, Kreikka, Espanja, useimmilla Kanarian saarilla, Marokko, Sri Lanka.
Ripulia vain Sri Lankassa.- Minäkin sain
Että olisit käynyt Marokossa ilman ripulia,mahdoton tehtävä.Jaa,jos on omat eväät matkassa ja tax-free konjakkia.
- teräsvatsa?
Noin 70 reisua, yhteensä yli 3-vuotta, yli 50 valtiota.
Euroopassa käymättä Islanti, Albania, Moldovia, Valkovenäjä ja Ukraina.
Muualla käytä. Kiina, Egypti, Marokko, Azorit, Kap Verde, USA, Mexico, Dominikaaninen Tasavalta, Pieniä Antilleja useampi.
'Alusmaita' neljä Kanarian saarta, Madeira.
Välimeren ja Aegean meren saaria.
Jotain vielä puuttuu.
Ei kertaakaan vatsa sekaisin!
Ei koskaan omia eväitä.
Paperirahan käsittely kaikkein 'vaarallista'.
Käsihygienia riittävän usein ettei nenää kaivaessakaan tule vahingossa söngittyä putsaamattomilla käsillä.
Mielestäni tärkeää Egyptissä ja Marokossa.
Huom. Useimmat matkat täysin omatoimisia, Euroopassa osa omalla autolla.
Huomattava osa muista myös itse suunniteltuja, hankittuja ja 'rahvaan' joukossa liikuttuja. - minullakin?
Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Neuvostoliitto/Venäjä, Ranska, Hollanti, Belgia, Espanja, Italia, Kreikka, Bulgaria, Romania, Turkki, Tunisia, USA, Kanada, Meksiko, Thaimaa, Japani, Singapore...
Noihin olen tehnyt kymmeniä loma-ja työreissuja yli kolmenkymmenen vuoden aikana. Kerran olen oksentanut, kun Pohjanlahdella pienessä purkissa keikutti niin, että syöty ateria tuli ylös. Taisin olla silloin lukiolainen.
Muuten olen säilynyt ilman vatsa- tai muita tauteja. Olen noudattanut normaalia käsi- ym. hygieniaa ja yrittänyt katsoa sen perään, missä ja mitä syön. Rokotukseni ovat myös ajan tasalla.
Olen myös matkustanut jonkin verran lasteni ja lastenlasteni kanssa, mm. viimeksi kaksi viikkoa pahoin parjatussa Bulgariassa. Terveenä pysyimme silloinkin. - maan tavalla
Seuraavissa maissa olen käynyt Suomen lisäksi:
Ruotsi (useita kertoja), Norja, Viro (useita kertoja), Englanti, Bulgaria.
Vatsatauti ollut vaan (onneksi!!) Suomessa.- Teräsvatsa myöskin
Olen käynyt kerran ulkomailla.Kävin Ahvenanmaalla elokuussa -87.Lensin sinne aamulla ja palasin illalla,sain ripulin.
- ripsakkakakka
Olen kierrellyt siellä sun täällä. Mitään turistiripulia en ole saanut, mutta ruokamyrkytys Imatralta ja Brisbanesta. Toinen tuli kanasta ja toinen kalasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391