Lapsellista väkeä

pikkujouluilijatar 35v

On ne meidänkin työpaikalla pikkujoulut. Eikä todellakaan tule petettyä siellä puolisoani tms, hölmöä, esimerkiksi tanssittua alasti raflan pöydässä. Katsokaas,kun tulee käytyä ulkona raflassa muulloinkin ja osaan suhtautua pikkujouluun vain yhtenä bileiltana muiden joukossa.

Tosin niin känniin mua ei saakaan, että meidän firman miehiin kävisin käsiksi, sorppa vain!

Eikös ne suurimmat pikkujoulu mokailijat ole just niitä, jotka eivät muulloin ota pisaraakaan, mutta sitten vielä ilmaista viinaa nauttineena menettää koko kontrollin. Heidän puolisonaan olisin hieman varuillani. Normaali ihminen juo 6 olutta ja on ihan raiteillaan, mutta tällainen raittiimpi tapaus on jo parista tuopillisesta ihan seilissä ja vetää housut kinttuun ja hameen korviin. Sitten alkaa kikatus, rääyntä, itku ja pettämiset ynnä lasien särkemiset....
Muut siinä vain katselevat että ohhoh ompas siinäkin taas perheenäiti!

4

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitistunut

mulla on kolme kk raittiutta takana toivottasti
      30 v edessä opettelen pitämään hauskaa muuten. naisista ei ainakaan oo pulaa selvinpäin.

• Tuukka

Totta joka sana. Ihmetellä täytyy, missä joidenkin aikuisten moraali piilee. Keskenkasvuisia äpäröitä aikuisen asussa! Itse en koskaan voisi pettää ihmistä, jonka kanssa olen jakanut enemmän onnea kuin kenenkään toisen seurassa.

• Ei keppanaa kiitos!

mennäkö firman pikkujouluihin tai ottaa potkut niin valitsisin ilman muuta jälkimmäisen eli potkut. Raittiina ihmisenä en tiedä mitään tylsempää kuin katsoa tuttujen ihmisten sekoilua kännispäissään. Vaikea uskoa, että kyse on aikuisista ihmisistä.

• vielä koskaan

pikkujouluissa viinaa ottanut, vaikka olisikin ollut ilmaista.
      Että minun kohdallani teoriasi ei ainakaan pidä.
      Joskus tulee pari väkevää otettua(kerran vuodessa tai parissa) ja kieltämättä, kikateltua tulee. Hame on kuitenkin pysynyt samalla paikalla koko illan, jollei pissareissuja lasketa.
      Eiköhän tuo pettäminen ole jostain muusta kiinni kuin raittiudesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      274
      4775
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2952
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe