On elävästi jäänyt mieleen vuodelta 1976,kun Juice oli keikalla Helsinki-Pavilla,ja sillon lavan edessä ollut innokas fani huuteli Juicelle,"että olet Jumala"
Juice sitten kivahti ja huusi mikrofoniin,että "mene sitten kirkkoon,jos Jumalan haluat kohdata"
Menin keikan jälkeen Juicea kiittämään siitä,miten hän antoi takasin sille huutajalle.Johon Juice sitten vastasi,että "itsepähän kerjäsi sitä"
Muistelo Juicen keikalta v,1976
5
773
Vastaukset
- Don Pate
Juice oli Grand Slamin kans Kuopion tanssii ja soi-festarin viimeinen esiintyjä, heillä oli myös baletti esitys, sukkahousut ja kaikki. Esityksen lopussa Juice lupasi myydä sukkikset eniten tarjoavalle -"Näissä on haarakiilakin" hän mainosti, ja kaikilla oli hauskaa.
- kollaa
voishan tuosta paskapaperista 10€ maksaaq ....
- tuoppi
Saapasjalkarock Pihtipudas. Juice oli kirjoittanut (käsialasta päätellen itse) listan esitettävistä kappaleista vessapaperille, josta aina välillä katsoi, että `katsotaanpas ohjelmistosta´. Seuraavana aamuna lähdin kuljeksimaan Niemenharjun aution esiintymislavan tienoille, rokkikansa nukkui vielä teltoissaan. Tuuli oli lennättättänyt samaisen paperin maahan, tunnistin oitis sen aidoksi dokumentiksi. Nykyään samainen paperinpala on pyhäinjäännöskokoelmassani kunniapaikalla.
- Anonyymi
Olin Saapasjalka Rokissa Pihtiputaalla Juisen esiintyessä, oli kyllä hyvä.
- Anonyymi
onko tuosta juicen sappasjalakarokista mitään viteoo youtubesa??? Saapasjalkarock tarkoitin! Tai voi sannoo vaikka saapasjalakarokki pohojanmaan murteella =)
kirjoitusvirheet kuuluu elämään vai mitä? Ilman niitä olisi pelottavaa jos me kaikki ihmiset olisimme pelkkiä koneita =)
Mua alko ihan simona kiinnosta tuo juice leskisen saapasjalkarock-keikka. Tiiätkö millainen oli siel hänen keikkasettilista? Ja oliko vuosi 1987? Popedan vuoden 87 pihtiputtaan saapasjalkarock -keikka löytyy youtubesta(muistaakseni koko keikka ladattu sinne) ja tuo popedan saapasjalakarokki 87 pihtiputaalta myös jokunen aika sitten televisioitiin eli muistaakseni joulun lähettyvillä viime vuoden puolella tai sitten se oli alkuvuotta 2024. Muistaakseni yle fem -kanavalta tuli keikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992