Kannus vs Kennellinja

jos vaikka täällä

saisitte kaikki ladata toisistanne omat mielipiteet, ja kokemukset.
Sana on vapaa.

29

5583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ehkäpä tää on jo liikaa.. Hyvin Kannukseen on mahtunu kennelit ja paikalliset. Jospa jätettäisiin tämä keskustelu tähän.

• ukyukyk

no lukutaidottomia ne kennelit ainaki on ku saa jalkoihinsa kattoo uimahallin pururadalla ettei vaan astu koiran paskaan...ja aina ku nähny koiran punnaavan paskaa keskellä pururataa nii aina on ollu kennelleiden punamustatakki päällä...saas nähä löytääkö sitä talvella suksiensa pohjasta kivat läjät??

• easy ac

Eihän vika olekaan kenneleissä vaan niissä koirissa mitäs kakkivat pururadoille ja yleisille teille ja kukkapenkkeihin eiväthän ihmisetkään kaki esim pururadalle ajatuskin on naurettava!

• kuhgöäohrag
        easy ac kirjoitti:

Eihän vika olekaan kenneleissä vaan niissä koirissa mitäs kakkivat pururadoille ja yleisille teille ja kukkapenkkeihin eiväthän ihmisetkään kaki esim pururadalle ajatuskin on naurettava!

Hmm.. jotain tällaista siinä täytyy olla. On se kumma ettei nykyajan koirat osaa omia jätöksiään siivota. Ja vielä kummempaa tässä on se ettei kannuslaiset koirat paskanna ollenkaan. Kärsiiköhän elukkaparat ummetuksesta?

• on se vaan
        kuhgöäohrag kirjoitti:

Hmm.. jotain tällaista siinä täytyy olla. On se kumma ettei nykyajan koirat osaa omia jätöksiään siivota. Ja vielä kummempaa tässä on se ettei kannuslaiset koirat paskanna ollenkaan. Kärsiiköhän elukkaparat ummetuksesta?

ihmeellistä että nämä koirattöt hinaa niitä piskejään sinne pururadalle,ei se koira sine yksinään mene...eli onhan se vika omistajassakin,kun sen koiran sinne roudaa...

• lkjhlg.kjgjh
        on se vaan kirjoitti:

ihmeellistä että nämä koirattöt hinaa niitä piskejään sinne pururadalle,ei se koira sine yksinään mene...eli onhan se vika omistajassakin,kun sen koiran sinne roudaa...

ehkä te vaa luulette että se koira on paskalla jos kerta ootte sen nähny sinne kyykistyvän..onko tullu mieleen et se saatto olla kusella?kusia on niinku pikkasen vaikee keräillä pois.

• jos vaikka ottais
        lkjhlg.kjgjh kirjoitti:

ehkä te vaa luulette että se koira on paskalla jos kerta ootte sen nähny sinne kyykistyvän..onko tullu mieleen et se saatto olla kusella?kusia on niinku pikkasen vaikee keräillä pois.

Imurin mukaan ja jätökset häviää kuin tuhka tuuleen. Tai ku paska imuriin.

• kunnon koiran omistaja
        easy ac kirjoitti:

nii mun mielestä toi on aivan säälittävää että koira paskantaa minne sattuu. Mä ainaki oon opettanu koiran käymään vessassa paskalla. Se ei ookkaan mikä tahansa piski ku pyyhkii vielä persiinsä ja uskokaa tai älkää mut vetää vielä pytynkin.

• lkkk
        kunnon koiran omistaja kirjoitti:

nii mun mielestä toi on aivan säälittävää että koira paskantaa minne sattuu. Mä ainaki oon opettanu koiran käymään vessassa paskalla. Se ei ookkaan mikä tahansa piski ku pyyhkii vielä persiinsä ja uskokaa tai älkää mut vetää vielä pytynkin.

:D ei voi muuta kun nauraa näille keskusteluille.

• voiko enää naurettavammaks ...
        kunnon koiran omistaja kirjoitti:

Hankkikaa jo itsellenne elämä.. Näistä jutuista päätellen koirien paskantaminen näkyy olevan joidenki Kannuslaisten ainut syy elää.
        Ja muuten, näitä juttuja lukiessa sitä vasta hyvät naurut saakin.:D Ehkä te sit 10 vuoden päästä tajuatte, miten lapsellista käytöstä tällasilla keskustelupalstoilla paskan jauhaminen on! Eli siis, pikkusieluiset valittajat, jatkakaa ihmeessä samaan malliin. Tuolla menolla saatte olla tosi ylpeitä omasta (ah niin ihanasta ja täydellisestä) pikku Kannuksestanne!

• samassa asennossa ku
        lkjhlg.kjgjh kirjoitti:

paskoo? on teillä sitten vekkuleita koiria sielä.
        Ainakin jokanen meidän koirista hoitaa hommansa ihan eri asennoissa.
        Kyllähän sen nyt jokanen näkee koiran asennosta mitä se tekee.
        Kannattais varmaan huolestua jos koira parat kusee niin hankalan näkösesti.

• älähtää
        voiko enää naurettavammaks ... kirjoitti:

Hankkikaa jo itsellenne elämä.. Näistä jutuista päätellen koirien paskantaminen näkyy olevan joidenki Kannuslaisten ainut syy elää.
        Ja muuten, näitä juttuja lukiessa sitä vasta hyvät naurut saakin.:D Ehkä te sit 10 vuoden päästä tajuatte, miten lapsellista käytöstä tällasilla keskustelupalstoilla paskan jauhaminen on! Eli siis, pikkusieluiset valittajat, jatkakaa ihmeessä samaan malliin. Tuolla menolla saatte olla tosi ylpeitä omasta (ah niin ihanasta ja täydellisestä) pikku Kannuksestanne!

mihin kalikka kolahtaa;)...tais siellä nyt vähän kolhasta,kun noin kimpaannuttiinXD...

• niinpä niin
        älähtää kirjoitti:

mihin kalikka kolahtaa;)...tais siellä nyt vähän kolhasta,kun noin kimpaannuttiinXD...

:D eihän näissä jutuissa oo mitään järkee. Mutta jatkakaa vaan. Onpahan meillä opistolla jotain yhteistä tekemistä kun näitä keskusteluja luetaan ja niille nauretaan. Baarissa nähdään! ;)

• easy ac
        lkkk kirjoitti:

:D ei voi muuta kun nauraa näille keskusteluille.

Ollenkaan kun kävelee koirann kakkiin pururadalla:( kyllä ne hauvelit vois opetella siivoamaan jälkensä ettei kunnon lenkkeilijät sotke kalliita tennareitaan kakkiin:(

• nooh

Kannuksen kansalais opisto varmaan ottas tollasen kurssin listoilleen ja siitä tulis varmaan huikea menestys.Mut mulla on tosi yksinkertanen neuvo tähän pulmaan.Ei tarvi kansalaisopiston kurssia sen enempää ku kirjekurssiakaan.Lakkaa joumasta tai sitte ne jotka ei tykkää näiden neitosten äänen käytöstä jää kämpille vetää pussikaljaa.Eiks je? Eikä kellään oo pahamieli.Pahaolo voi kyllä toisinaan aamulla olla. TAi sit käy pyytää Djltä että laittaa nupit kaakkoon ni ei kuulu metelöinti ku on niin hirvee meteli. Se on kyllä kieltämättä kallis asia että joku huolehtii siitä ettei baarissa olijoilta mee kuulo ku tyypit pitää niin suurta ääntä. Mä voin perustaa tonne sellasen oman keskustelun, jossa voin antaa elämohjeita kaikille joilla voin antaa terapiaa. Mainos vois olla vaikka sellanen että " TE Kaikki jotka tunnette että elämä ei luista tai TE jotka kärsitte kenneltyttöjen metelistä baarissa. Ottakaa yhteyttä Suureen Tietäjään joka auttaa teitä eteenpäin tästä umpikujasta." Ja voin tietty auttaa siinä kuinka kestää nähdä koiran paskan tienvarren puskassa. Ja syventävänä kurssina voidaan pitää sellanen että voi DNA testillä tutkia kenen koirasta se on ni voin oikealle ihmiselle valittaa.

• tulihan se sieltä...

"Lakkaa joumasta tai sitte ne jotka ei tykkää näiden neitosten äänen käytöstä jää kämpille vetää pussikaljaa." Toi oli kyl ehdottomasti parasta mitä tänne on kirjotettu..kiitos siitä! ;D

• -.-.-.-

eihän täällä kukaa mistää äänenkäytöstä ole puhunut, vaan yleisestä käytöksestä.
        Josta tyttö parat taas nähtävästi ovat vetäneet vihanneksen aivoon kun ovat pyytäneet poistaa tiettyjä vietejä.
        Ja mitenkäs kummasti juuri nämä joissa on ollut puhetta neitosten käytöksestä.
        Tällä tavallako te sitten muka yritätte todistaa olevanne fiksuja ja aikuisia?
        Kova uhoaminen samaan tyyliin kuin oma 12vuotias siskoni tekee, ei kyllä vakuuta ketään.

Minulle itselle on aivan sama mitä te baarissa teette, itse en paikallisissa käy kuin pari kertaa vuodessa.

• "kenneliläinen"
        -.-.-.- kirjoitti:

eihän täällä kukaa mistää äänenkäytöstä ole puhunut, vaan yleisestä käytöksestä.
        Josta tyttö parat taas nähtävästi ovat vetäneet vihanneksen aivoon kun ovat pyytäneet poistaa tiettyjä vietejä.
        Ja mitenkäs kummasti juuri nämä joissa on ollut puhetta neitosten käytöksestä.
        Tällä tavallako te sitten muka yritätte todistaa olevanne fiksuja ja aikuisia?
        Kova uhoaminen samaan tyyliin kuin oma 12vuotias siskoni tekee, ei kyllä vakuuta ketään.

Minulle itselle on aivan sama mitä te baarissa teette, itse en paikallisissa käy kuin pari kertaa vuodessa.

Heh.... kaikki tietää kaikki ja ei tiiä kuitenkaan mistään mitään....
        Se on kai joku suomalaisten oma juttu, että käydään yleistämään niin helpolla.... voi, me KENNELILÄISET ollaan niin kovia baareissa kävijöitä ja paskatetaan koiriamme pururadalle... Hei, jos jokainen meistä oikeesti kävis baarissa, eipä tuon yöhelmen olis tarvinnu ovia sulkee... mutta mites se on pärjänny ennen meitä kenneliläisiä?? Velkaa vaan, kyllä ne kohta koirakoulun perustaa ja me saadaan rahaa..? ehkä ei.
        Ja jos KENNELILÄISET paskattais koiriaan pururadalle, koko rata täyttyis siitä paskasta. Tai siis jos ne kennelin punamustatakkiset koirat kävis siellä paskantamassa... Jos te ette näkis niitä punamustatakkeja koiriensa kanssa missään, minkäs jutun te sitte keksisitte omaa pientä elämäänne piristään? KAMALAA, KENNELILÄISET EI LIIKUTA KOIRIAAN OLLENKAAN!! MINKÄLAISTA KOIRANKOULUTUSTA SIELLÄ OIKEEN HARRASTETAAN!?? (ai niin, paskapussit on keksitty muuten, vai ootteko jääny seuraamaan sen koiran paskantamista ja varmistanu sen jälkeen, että joo, siinä se läjä vielä haisee???) Eikö vois oikeesti vaan antaa meijän olla ihan rauhassa, tosin kyllähän se päivää piristää käydä kattomassa täällä jotain lapsellisia kirjoituksia... Jokainen käy täällä anonyymina kirjottamassa, kun ei muuten uskalla mitään sanoa. Miettikääpä vähä ennenku lähette yleistään tuolla lailla.

Tai sitte, ehkä se vaan on tää kannuksen vesi, mistä nää kaikki johtuu.....

• täällähän
        "kenneliläinen" kirjoitti:

Se on kai joku suomalaisten oma juttu, että käydään yleistämään niin helpolla.... voi, me KENNELILÄISET ollaan niin kovia baareissa kävijöitä ja paskatetaan koiriamme pururadalle... Hei, jos jokainen meistä oikeesti kävis baarissa, eipä tuon yöhelmen olis tarvinnu ovia sulkee... mutta mites se on pärjänny ennen meitä kenneliläisiä?? Velkaa vaan, kyllä ne kohta koirakoulun perustaa ja me saadaan rahaa..? ehkä ei.
        Ja jos KENNELILÄISET paskattais koiriaan pururadalle, koko rata täyttyis siitä paskasta. Tai siis jos ne kennelin punamustatakkiset koirat kävis siellä paskantamassa... Jos te ette näkis niitä punamustatakkeja koiriensa kanssa missään, minkäs jutun te sitte keksisitte omaa pientä elämäänne piristään? KAMALAA, KENNELILÄISET EI LIIKUTA KOIRIAAN OLLENKAAN!! MINKÄLAISTA KOIRANKOULUTUSTA SIELLÄ OIKEEN HARRASTETAAN!?? (ai niin, paskapussit on keksitty muuten, vai ootteko jääny seuraamaan sen koiran paskantamista ja varmistanu sen jälkeen, että joo, siinä se läjä vielä haisee???) Eikö vois oikeesti vaan antaa meijän olla ihan rauhassa, tosin kyllähän se päivää piristää käydä kattomassa täällä jotain lapsellisia kirjoituksia... Jokainen käy täällä anonyymina kirjottamassa, kun ei muuten uskalla mitään sanoa. Miettikääpä vähä ennenku lähette yleistään tuolla lailla.

ne kennelintytöt uhoaa nyt niiiiin "isona",että huh huh,tulee mieleen aivan naapurin uhmaikäinen pikkutyttö XD...

• todeksi.

Just se mistä edellinen puhui. Eli vedätte herneen nenään ja teksti on kuin 12vuotiaan.
        Siinähän sitä vastauksena tuli, "fiksua" tekstiä kenneltytöltä.

Ja miten yöhelmi teihin liittyy?
        Eiköhän siellä paikka ollut kiinni ihan muista syistä, esim omistajan vaihdos ja remontti, jos ette mahdollisesti tienneet.

• ldfgjödb
        todeksi. kirjoitti:

Just se mistä edellinen puhui. Eli vedätte herneen nenään ja teksti on kuin 12vuotiaan.
        Siinähän sitä vastauksena tuli, "fiksua" tekstiä kenneltytöltä.

Ja miten yöhelmi teihin liittyy?
        Eiköhän siellä paikka ollut kiinni ihan muista syistä, esim omistajan vaihdos ja remontti, jos ette mahdollisesti tienneet.

hankkikaa kaikki elämä
        jos kennelit noin paljo häirittee, mitä ihmettä siihen kuluttaa aikaa vielä vapaa-aikana. Yllytätte vaan noilla omilla uhoamisillanne.

• jouko turkka
        ldfgjödb kirjoitti:

hankkikaa kaikki elämä
        jos kennelit noin paljo häirittee, mitä ihmettä siihen kuluttaa aikaa vielä vapaa-aikana. Yllytätte vaan noilla omilla uhoamisillanne.

provosointia ja provosoitumista, eihän täällä käytännössä muuta olekaan. kenneliläisten ei kannattaisi ottaa vakavasti näitä keskusteluita, ei tarvita kuin yksi jostain syystä teidät pahana/uhkaavana(kateellinenko?) kokeva henkilö ja tällainen soppa on valmis. voisin veikata että ei montaa henkilöä ole kaikkien noiden mollausviestien takana.
        itse olen useita kenneliläisiä tavannut eikä minulla ole pahaa sanaa sanottavana. pururadasta en tiedä mutta baareissahan he ovat ainakin minun siellä ollessani käyttäytyneet kuten kenen tahansa kuuluukin, hauskaa pitäen.

• täysinsamaamieltä
        jouko turkka kirjoitti:

provosointia ja provosoitumista, eihän täällä käytännössä muuta olekaan. kenneliläisten ei kannattaisi ottaa vakavasti näitä keskusteluita, ei tarvita kuin yksi jostain syystä teidät pahana/uhkaavana(kateellinenko?) kokeva henkilö ja tällainen soppa on valmis. voisin veikata että ei montaa henkilöä ole kaikkien noiden mollausviestien takana.
        itse olen useita kenneliläisiä tavannut eikä minulla ole pahaa sanaa sanottavana. pururadasta en tiedä mutta baareissahan he ovat ainakin minun siellä ollessani käyttäytyneet kuten kenen tahansa kuuluukin, hauskaa pitäen.

Samaa olen itsekkin ajatellut, ettei näiden viestejen takana kovin montaa henkilöä ole. Tuolla tyylillä tämä väittely ei lopu koskaan.
        Osa Kannuslaisista ei pidä kenneleistä ja toisin päin, eli ei kai tässä nyt sen suurempaa ongelmaa ole. Yritetään nyt sietää toisiamme, kun ei muutakaan voida. :)

• Kummatti
        täysinsamaamieltä kirjoitti:

Samaa olen itsekkin ajatellut, ettei näiden viestejen takana kovin montaa henkilöä ole. Tuolla tyylillä tämä väittely ei lopu koskaan.
        Osa Kannuslaisista ei pidä kenneleistä ja toisin päin, eli ei kai tässä nyt sen suurempaa ongelmaa ole. Yritetään nyt sietää toisiamme, kun ei muutakaan voida. :)

Mikä se kenneli on, onko se joku juoporemmi?

• jotain siihenkin
        Kummatti kirjoitti:

Mikä se kenneli on, onko se joku juoporemmi?

suuntaa ;D;D XDXD

• no nii
        jotain siihenkin kirjoitti:

suuntaa ;D;D XDXD

No elä kehtaa:) ei se mikään juopporemmi ole:) hölömö:) antaa nyt vaa jo olla.

• gaegaerg

Takalonperän pururadalla ei oo koirien ulkoilutuksen kieltävää kylttiä, mutta uimahallilta se löytyy ja vielä sen verran isoilla kissan kokosilla kirjaimilla että luulis sokeitten kenneleittenki sen näkevän...EI KOIRIA LADULLE! siinä lukee jos joku ei oo vielä sitä huomannu...ja silti niitä kenneleitä siellä hyppää...

• vähän tarkennusta
        gaegaerg kirjoitti:

Takalonperän pururadalla ei oo koirien ulkoilutuksen kieltävää kylttiä, mutta uimahallilta se löytyy ja vielä sen verran isoilla kissan kokosilla kirjaimilla että luulis sokeitten kenneleittenki sen näkevän...EI KOIRIA LADULLE! siinä lukee jos joku ei oo vielä sitä huomannu...ja silti niitä kenneleitä siellä hyppää...

Minun tietääkseni ei voi olla latua jos ei oo lunta. Ja koirien vientiä pururadalle ei oo kukaankieltäny. jos oikein ymmärrän. kiitti moi!

• se menee..
        vähän tarkennusta kirjoitti:

Minun tietääkseni ei voi olla latua jos ei oo lunta. Ja koirien vientiä pururadalle ei oo kukaankieltäny. jos oikein ymmärrän. kiitti moi!

Kielto koskee tosiaan koirien kanssa laduille menemistä. Eli pururadalla saa lenkkeillä koirien kanssa niin pitkään kun Kannuksessa ei ole lunta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90