Vihdoin hyviä uutisia.

dark-j

Batista voitti WHC-mestaruuden! Tätä onkin saatu odottaa,ei sillä että King Booka!! olis huono mestari,mut kerrankin näin.

11

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raidmania

kauheita uutisia! Booker on 100x parempi ja viihdyttävämpi painija vaikkei olekaan steroidihirmu.

• trishie--

Booker oli tosi huono mestari
        Kuka sitä Minun uskolliset alamaiseni paskaa jaksaisi kuunnella

• The_Hitman
        trishie-- kirjoitti:

Booker oli tosi huono mestari
        Kuka sitä Minun uskolliset alamaiseni paskaa jaksaisi kuunnella

pakko myöntää, että se King Booker gimmik alko käydä hermoille! Mut wCw aikanen Booker T kyl voittaa Batistan ihan sata nolla...alkaa Bookerilla ikä painaa :/

• SuppahChicken
        The_Hitman kirjoitti:

pakko myöntää, että se King Booker gimmik alko käydä hermoille! Mut wCw aikanen Booker T kyl voittaa Batistan ihan sata nolla...alkaa Bookerilla ikä painaa :/

Alkaa se ikä Batistallakin jo painaa.

• SuppahChicken

Sinne meni se vähäinen kiinnostus SmackDownia kohtaan. Batista on niin tylsä ja painitaidoton paskakasa.

• The_Hitman

kiitos ihan vitusti kun laitoit tommosia "hyviä" uutisia ilman spoiler varoitusta!!!!!

• Badass

Saa olla kyllä tosi tyhmä, jos luokittelee tuon hyväksi uutiseksi. Tosin, kyllähän tuo jonkin verran varmaan SmackDownin katsojalukuja taas nostaa, mutta veikkaanpa, että samaa vanhaa Batistaa näemme 24/7.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

onhan se hyvä et vyö kiertää, tosin musta sekä Batista että King Booker on sieltä minne aurinko ei paista... Pistäsivät mestariksi esim Finlayn tai Mr.Kennedyn mieluummin...

• WorldLife

Hyvä näin että voitti Batista. Oltiinhan tätä odotettu jo jonkun aikaa. SmackDown!illa nyt oikea mestari.

• Striper

Chris Benoitille mestaruusmahdollisuus! Ja ollaan huhuamassa että Undertaker kohtaisi Batistan Wrestlemania 23:sessa World Heavyweight Championship
      ottelussa.

• WorldLife

Jos Batista sitten kohtaa Takerin niin Taker voitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1100
    3. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    4. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      709
    5. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    7. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    8. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      204
    Aihe