Olen menestysteologi

Jumalan voideltu

Luulin ennen,että on todellakin olemassa jokin harha oppi,nimeltä menestysteologia ja ihmettelin,miksi Benny Hinnistä en ollut saanut tietoa hänen paljon puhutusta menestysteologiasta.Joulukuussa 1997 eräänä iltana kuulin Pyhästä Hengestä nämä sanat:-"Melkisedekin järjestyksen mukaan minä olen Yonggi Cho.Me olemme samanlaisia.Aamen.Kun kaltaisestani miehestä,Etelä-Korealaisesta Profeetta David Yonggi Cho:sta tehtiin menestysteologi,tajusin,ettei semmoista teologiaa ole edes olemassa,vaan se on sielunvihollisen luoma harha,jolla haukutaan kaikki Jumalan voidellut miehet sekä naiset.Tästä syystä olen vannoutunut menestysteologi ja nk.menestysteologian kannattaja kuolemaani saakka,niin totta kuin Herra elää!!!!!!!!!!!!!!!! Terv:Evankelista Aili Heinosen palvelustehtävän perijä.Profeetta Henri Peter Kristian Puumala.

26

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossila

      oikeassa taidat olla. Taalla suuressa Australian maassa annetaan tilaa ihmisille olla oma itsensa eika heti leimata menestys tms teologiksi, jos kehottaa uskovia antamaan rahaa ja tukemaan Jumalan valtakunnan tyota maan paalla ennen Herramme tuloa. Suomessa nakojaan hukataan kallista aikaa toinen toisensa haukkumiseen, surullista, mutta sellaista on henkimaailman taistelu Jumalan suunnitelmia vastaan. Kun joku kutsun hylkaa 'menestysteologisena' hommana, Herra kulkee ohi ja kutsuu sen, joka kuulee ja tekee vahat valittaen haukuista.
      Puhe on niin halpaa.

      • Jumalan voideltu

        Siunausta sinne Australiaan teille itsellenne ja perheellenne.Herra siunatkoon teitä kaikin tavoin ja myöskin mukavaa joulun alus aikaa. Terv:Profeetta Henri Puumala.HKI.27.11.06!!!!!!


      • Ossila
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Siunausta sinne Australiaan teille itsellenne ja perheellenne.Herra siunatkoon teitä kaikin tavoin ja myöskin mukavaa joulun alus aikaa. Terv:Profeetta Henri Puumala.HKI.27.11.06!!!!!!

        ilolla ja kiitoksella vastaan.


      • Arto Valama

        Ossila, Etkö sinä huomaa, että nimimerkki "Jumalan voideltu" on pelkkä provoilija, ethän toki voi olla noin sinisilmäinen ja hyväuskoinen ?

        Ei uskovien kuulu innostua kaikesta huuhaasta ja huru ukoista ja akoista, ei se ole raitista.


      • Ossila
        Arto Valama kirjoitti:

        Ossila, Etkö sinä huomaa, että nimimerkki "Jumalan voideltu" on pelkkä provoilija, ethän toki voi olla noin sinisilmäinen ja hyväuskoinen ?

        Ei uskovien kuulu innostua kaikesta huuhaasta ja huru ukoista ja akoista, ei se ole raitista.

        En tosiaan huomannut alun alkaen, mutta silti otan vastaan siunauksen toivotukset mielellani.
        Itse on vastuussa Jumalan edessa, joka Jumalan lapsia pilkkana pitaa. Kiitos vaan, siihen ansaan ei pida tulevaisuudessa astua.


    • ylipappi.

      Jeesus oli viimeinen ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan.


      Älkää rakastako maailmaa

      15 Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa. [Matt. 6:24; Room. 12:2; Jaak. 4:4]
      16 Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä.
      17 Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti. [Jaak. 1:11]

      • Jumalan voideltu

        Melkisedekin järjestyksen mukaan Herra Jeesus Kristus on ylimmäinen pappi.Muita ei ole koskaan ollutkaan.Melkisedekin järjestys tarkoittaa Kristuksen mielen mukaista järjestystä,eli ainoaa oikeaa järjestystä.Herra siunasi Melkisedekiä niin kovin,että antoi omalle,ainoalle oikealle järjestykselle nimen Melkisedek,nimisen miehen mukaan.Niin suuri oli tuo kunnia Jumalan mielen mukaiselle miehelle,nimeltä Melkisedek!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kartsa

        itte mutta ootko ollu B Hinnin kokouksissa vai ootko samanlainen mullikka ku muutkin sokkeesti seuraat vihan lietsojia ja sotkumaakareita?


      • edes
        Kartsa kirjoitti:

        itte mutta ootko ollu B Hinnin kokouksissa vai ootko samanlainen mullikka ku muutkin sokkeesti seuraat vihan lietsojia ja sotkumaakareita?

        Lukennut noita linkkejä noille sivuille joilla kerrotaan Hinnin olevan vääräprofeetta. No ei sille mitään tietenkään mahda jos ei kestä totuutta. Suuri enemmistö kuitenkin on sitä mieltä, että Hinn on vääräprofeetta.


      • Kartsa
        edes kirjoitti:

        Lukennut noita linkkejä noille sivuille joilla kerrotaan Hinnin olevan vääräprofeetta. No ei sille mitään tietenkään mahda jos ei kestä totuutta. Suuri enemmistö kuitenkin on sitä mieltä, että Hinn on vääräprofeetta.

        pilkkalistoja jo sillon ku sie olit kapaloissa. Oon osallistunu moniin Hinnin tilaisuuksiin itteki ja ottanu seleviks, ootko sie?


    • meillä on kaikki, mitä tarvitsemme.

    • oletkin

      harhassa harhaoppeinesi ja tuomitsemassa toisia, muka profetoiden! Paljatit itsesi ta ioikeammin Jumala pani sinut paljastamaan itsesi!

      • Jumalan voideltu

        En minä mitään "profetoi".Olen Profeetta.


      • Tyhmä...
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        En minä mitään "profetoi".Olen Profeetta.

        profeetta?? Olen varmaan tyhmä kun en tiedä...


      • Jumalan voideltu
        Tyhmä... kirjoitti:

        profeetta?? Olen varmaan tyhmä kun en tiedä...

        Yksi kuudesta Jumalan voidellun virasta,joita ovat:Profeetta,Opettaja,Evankelista,Rukoilija,Saarnaaja,Apostoli.


      • Tyhmä...
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Yksi kuudesta Jumalan voidellun virasta,joita ovat:Profeetta,Opettaja,Evankelista,Rukoilija,Saarnaaja,Apostoli.

        Mutta minkälainen virka profeetan virka on? Mitä profeetta tekee ollakseen profeetta? En ole sita koskaan oikein ymmärtänyt. Saarnaaja on hyvä julmistamaan Jumalan sanaa jne, mutta en ymmärrä tuota profeetan virkaa. Tai apostolin virka!


      • Jumalan voideltu
        Tyhmä... kirjoitti:

        Mutta minkälainen virka profeetan virka on? Mitä profeetta tekee ollakseen profeetta? En ole sita koskaan oikein ymmärtänyt. Saarnaaja on hyvä julmistamaan Jumalan sanaa jne, mutta en ymmärrä tuota profeetan virkaa. Tai apostolin virka!

        Profeetan tehtävä on olla paimenen(Herran)sijainen seurakunnassa.Eli tehtävä on kaita laumaa.Juuri tästä syystä Herra kutsui minut Suomen helluntaiherätyksen johtoon.


      • Kaipaava..
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Profeetan tehtävä on olla paimenen(Herran)sijainen seurakunnassa.Eli tehtävä on kaita laumaa.Juuri tästä syystä Herra kutsui minut Suomen helluntaiherätyksen johtoon.

        ProfeettaPuumala. Johetaanko sitä herätystä sitten Mäntyniemestä jatkossa, kun saat sen tontin sieltä niinku kerroit aikaisemmin.


      • etten ole
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Profeetan tehtävä on olla paimenen(Herran)sijainen seurakunnassa.Eli tehtävä on kaita laumaa.Juuri tästä syystä Herra kutsui minut Suomen helluntaiherätyksen johtoon.

        hellari! Kaltaisa si diellä riittää aivan pivin pimein, jotka kohottavat itsensä. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon!


      • Jumalan voideltu
        Kaipaava.. kirjoitti:

        ProfeettaPuumala. Johetaanko sitä herätystä sitten Mäntyniemestä jatkossa, kun saat sen tontin sieltä niinku kerroit aikaisemmin.

        Ei ihan niin alhaalta.Taivaasta.


      • Jumalan voideltu
        etten ole kirjoitti:

        hellari! Kaltaisa si diellä riittää aivan pivin pimein, jotka kohottavat itsensä. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon!

        Sinäpä sen sanoit.


    • menestysteologeja?

      Hyvä kun kerroit! Tietää entistä visummin pysyä poissa heidän keimeleistään!

    • Heh heh...

      Toisaalla kerrot olevasi asunnoton, heh heh...

      • Jumalan voideltu

        Alkaakohan nauruherätys?(Jo?)


      • Alkaa
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Alkaakohan nauruherätys?(Jo?)

        kun tuollaisia tyhmyyksiä ladellaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe