minun akvan kasvien lehtiin on ilmestynyt jotain..toisissa se on limasta toisissa taas valkoista,en osaa selittää sitä,ilmeisesti se ei ole levää.kasvit voivat hyvin mutta ihmetyttää mitä se on.
Vastaukset 3
- Rihma
Kerrohhan lisää;
Onko akvaario vastapeustettu vaiko vanha?
Milloin se on perustettu ja onko kypsytystä tehty ja kuinka?
Jos allas on vanha, mitä kaloja siellä on ja kuinka paljon?
Mitä kasveja akvaariossasi on?
Lannoitatko kasveja? - fish KING
Paha lähtee spekuloimaan??? Saatko otettua kuvaa ja laitettua linkkiä tänne?
Koska oot puhdistanut suodattimes viimeks?
Kerro hoitorutiineistas, akvaarion koko, suodatin malli ja merkki (sisä- ulko), vaikkei asiaan periaatteessa ehkä kuulukkaan; kalasto. Niin, ruokinta tavatkin voi liittyä asiaan??? - UniQue88
Veikkaisin, että tuo valkoinen töhnä kasveissa on peräisin kaupallisista kypsytysaineista. Kun niitä käyttää niin tulee yleensä sellasta valkosta limaa vähä joka puolelle. Yrittää vissiin ainakin olla jotain bakteeritöhnää. Tuo ainakin lähtee ajan kans pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577