Miten liitän yhteen otsikossa mainitut laitteet? Olen kokeillut monia eri tapoja, mutta mikään ei toimi.
Siis analogiset kanavat saan näkymään tallentimen kautta, mutta en digikanavia. Missä vika?
Tallennin on Philipsin DVDR3355
TV-Digiboxi-TallentavaDVD
3
1101
Vastaukset
- ...taas kerran
DVD vehkeessäsi ei ole digiviritintä, joten ei se silloin löydä digikanaviakaan. Pystyt siis tallentamaan vain digiboksin kautta scartin välityksellä. Eikun manuaalia lukemaa ...
- Stig
Antennijohto:
Seinä-->Digiboksi-->DVD-->TV
Scartit:
Digiboksi-->DVD-->TV
Jos boksissa kaksi scarttia, toinen
scarteista Boksi-->TV
Philipsissä (ainakin minulla) voi laittaa
tallentimen SAT-tilaan asetuksissa.
Siten tallennin tallentaa aina kun boksi
on päällä, jolloin tarvitsee ainoastaan
ohjelmoida boksi.
Normaalisti kun katselet boksia, täytyy
silloin tallennin olla päällä ettei se tallenna.
Itse laitan kovalevytallentimen ensin päälle,
sitten vasta boskin.
Näin saan ajansiirtotoiminnon. Stig kirjoitti:
Antennijohto:
Seinä-->Digiboksi-->DVD-->TV
Scartit:
Digiboksi-->DVD-->TV
Jos boksissa kaksi scarttia, toinen
scarteista Boksi-->TV
Philipsissä (ainakin minulla) voi laittaa
tallentimen SAT-tilaan asetuksissa.
Siten tallennin tallentaa aina kun boksi
on päällä, jolloin tarvitsee ainoastaan
ohjelmoida boksi.
Normaalisti kun katselet boksia, täytyy
silloin tallennin olla päällä ettei se tallenna.
Itse laitan kovalevytallentimen ensin päälle,
sitten vasta boskin.
Näin saan ajansiirtotoiminnon.Ei tarvitse toista scartia. Boksin ja DVD:n kuvan välillä vaihdetaan TV/DVD nappulalla. Tuo SAT tila on ainakin minun Philipsissäni niin monen valikon takana, ettei kannata käyttää. Lisäksi kovalevyttömissä tallentimissa mahdolliset vahinkotallenukset eivät ole kivoja. Paljon helpompi on ohjelmoida molemmat erikseen. Jos boksissa on iso ajastin voi sinne laittaa kaikki viikottaiset ohjelmat pysyvästí.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051109
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611072Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 65705
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528