kuten viimasuojan oma toteutukseni ja millä se kiinnitetään, Eli tarvikeliike on ilmoittanut että oikea nimitys on "pyrrö"! Se on jousilangasta väännetty spiraali, jonka keskeltä menee suora lanka läpi ja sen päässä on koukku maskiin kiinnitystä varten. Sekä vanhempaa tuupparia koskevia vastauksia ei näy? Onko joku pässi kirjoitellut tuossa välillä niin härskiä, että ne on sitten sen takia hukattu? Olin pari/kolme viikkoa poissa ja huomaan että neuvot kyselijöille menettävät merkityksensä, toivottavasti tarvitsija kuitenkin ehti ne lukea. Olen kyllä joskus itsekin aikoinaan vastannut provoilijalle samalla mitalla. Octaviasta on helppo vääntää ajattelemattomien ajanvietettä.
Muutamia neuvojani poistettu
4
849
Vastaukset
- Minunkin neuvojani
On ahkerasti poisteltu - neuvojani meinaan. En millään ehdi kaikkia opastamaan ja neuvomaan kun pitää muutkin hommat hoitaa. Työmaata kyllä riittää varsinkin tällä palstalla.
- uudestaan se
Skodan vikalista aina viikon välein!
- kuningatar
Olen huomannut, että se "työmaa" on levinnyt eräille muillekin palstoille ...
Ei ihme, että ei aika meinaa riittää. Kovin tuottamatonta työtä kirjoittaa palstalle tekstejä, joita ehtivät lukea vain konetta jatkuvasti päivystävät. Ei taitaisi neuvot kelvata rekisteröintiä vaativille palstoillekaan ;-) - jotakin ja
Yritän vain ja ainoastaan auttaa ja opastaa kanssa-autoilijoita. Täysin pyyteettömästi. Ahkeralla työllä ja mm. kahdella Skodalla satojatuhansia ajaneena sitä on oppinut yhtä jos toistakin. En väitä osaavani kaikkia asioita, voi olla jokin uusi ohjauselekroniikan softajuttu josta en lähde muita neuvomaan (vaikka olenkin myös niistä hyvinkin perillä ja hallitsen mm. CAN väylän erikoisuudet)vaan pyydän asianosaisia kääntymään valtuutetun korjaamon apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 576033
- 575462
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1133925- 543802
- 143745
- 313176
- 592914
- 592816
- 672518
- 471930