Muutamia neuvojani poistettu

kuten viimasuojan oma toteutukseni ja millä se kiinnitetään, Eli tarvikeliike on ilmoittanut että oikea nimitys on "pyrrö"! Se on jousilangasta väännetty spiraali, jonka keskeltä menee suora lanka läpi ja sen päässä on koukku maskiin kiinnitystä varten. Sekä vanhempaa tuupparia koskevia vastauksia ei näy? Onko joku pässi kirjoitellut tuossa välillä niin härskiä, että ne on sitten sen takia hukattu? Olin pari/kolme viikkoa poissa ja huomaan että neuvot kyselijöille menettävät merkityksensä, toivottavasti tarvitsija kuitenkin ehti ne lukea. Olen kyllä joskus itsekin aikoinaan vastannut provoilijalle samalla mitalla. Octaviasta on helppo vääntää ajattelemattomien ajanvietettä.

4

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minunkin neuvojani

On ahkerasti poisteltu - neuvojani meinaan. En millään ehdi kaikkia opastamaan ja neuvomaan kun pitää muutkin hommat hoitaa. Työmaata kyllä riittää varsinkin tällä palstalla.

• uudestaan se

Skodan vikalista aina viikon välein!

• kuningatar

Olen huomannut, että se "työmaa" on levinnyt eräille muillekin palstoille ...

Ei ihme, että ei aika meinaa riittää. Kovin tuottamatonta työtä kirjoittaa palstalle tekstejä, joita ehtivät lukea vain konetta jatkuvasti päivystävät. Ei taitaisi neuvot kelvata rekisteröintiä vaativille palstoillekaan ;-)

• jotakin ja

Yritän vain ja ainoastaan auttaa ja opastaa kanssa-autoilijoita. Täysin pyyteettömästi. Ahkeralla työllä ja mm. kahdella Skodalla satojatuhansia ajaneena sitä on oppinut yhtä jos toistakin. En väitä osaavani kaikkia asioita, voi olla jokin uusi ohjauselekroniikan softajuttu josta en lähde muita neuvomaan (vaikka olenkin myös niistä hyvinkin perillä ja hallitsen mm. CAN väylän erikoisuudet)vaan pyydän asianosaisia kääntymään valtuutetun korjaamon apuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      57
      6033
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5462
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      113
      3925
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3745
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59