Hyvin tyypillinen oinas mies kyselee vaaka naisen perään.
Kokemusta ei ole kuin neitsyt naisista, ja nyt
ajattelin jättää sellaiset viimeisen kerran ja lopullisesti.
Vaaka nainen tuntuisi miellyttävän, mutta miten on?
Sopiiko vaaka nainen
Oinaalle
3
1325
Vastaukset
- vaaka woman
luulis hyvin sopivan, itse ihastuin tässä oinasmieheen ja harkitsen jättäväni neitsyt miehen.
- vaaka neitokainen
Meillä menee oikkumiesystävän kanssa oikein hyvin,joka suhteessa.Kokeile!!Itse vaakanaisena olen mieltynyt oinaan värikkääseen luonteeseen ja luotettavuuteen.Muista että vaa alle pitää näyttää tunteensa,jos sinusta on siihen ,hyvin pyyhkii ja saa kymmenkertaisesti takas!!! :))
- puntari
Hei! Kyllä vaan sopii vaakanainen ja oinasmies... Tunnen pariskunnan merkeiltään juurikin nämä. Uusperhe, yhteinen lapsi ja vieläkin kuin ensirakastavaiset... Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1555815Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t971809- 1241190
- 151124
- 631086
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?159855