Sehän oli susi kun sen pojan päälle kävi.
On vain laitettu liikkeelle tieto että koira puri ettei tulisi susihysteriaa.
SUSI
16
955
Vastaukset
- lienee täysin
uusi susilaji, joka liikkuu jättämättä jalanjälkiä ja puremahaavaan kloonaa perheen koiran dna:ta. Uusi pelottava peto on keskuudessamme, pitäisi kutsua Scully ja Mulder tutkimaan tapausta;)
- kiitooooos
jos voisit, olis kiva!!!!!!!!!!!!!
Mihin perustat väitteesi?- paikkakuntalainen
Tietoon
- valaistunut
paikkakuntalainen kirjoitti:
Tietoon
tämä asia minulle. Kerro ny lisää. Tunnetko pojan ehkä tai hänen vanhempansa...?
- paikkakuntalainen
valaistunut kirjoitti:
tämä asia minulle. Kerro ny lisää. Tunnetko pojan ehkä tai hänen vanhempansa...?
pojat olivat Saarijärveltä, tapahtumapaikka Pylkönmäki
- juuso
ihan selvästi..älä usko kaikkea
- paikkakuntalainen
Siis oli susi
- lienet itse
Siis oli susi
punahilkka?
- paikkakuntalainen
lienet itse kirjoitti:
punahilkka?
En vaan se metsästäjä joka avasi Suden vatsan.
- älä saata
En vaan se metsästäjä joka avasi Suden vatsan.
meitä muita susivastarintamalaisia ahdinkoon tuollaisilla väitteillä! tarvitaan todisteita joa moista väitä, eikä lyhyitä vastauksia
- paikkakuntalainen
koirahan se oli....vai oliko?
Vaikka sudet on petoja niin ne silti karttaa ihmistä, ellei ne suojele pentujaan tai reviiriään.
Täällä missä mä asun oli pari vuotta sitten (en oo varma onko enää) tasan kaks sutta, eikä niistä kumpikaan oo aiheuttanu niin suurta vahinkoa että olis tullu hirvee haloo.
Saatan olla väärässäkin, mut eiks siinä lehtijutussa ollu et se oli koira?Näyttäneet kovin agressiivisesti puolustavan pentujaan,eivät tulleet edes näkösälle,vaikka pentuja tapasin montakin kertaa.Asustelen susireviirin keskellä,näköhavaitoja silloin tällöin,läheltäkin asumusta,muttei nuo mulle vielä ole uhitelleet,toivottavasti eivät sitä teekkään.Sanoisimpa,että nälkä,jokin sairaus voisi aiheuttaa jonkin yksinäisensuden ahdistelun,ihmistä kohtaan.Tähän lapsi,susiasetelmaa,on varmaan parempi olla puuttumatta,kun ei siitä mitään varmuutta voi sanoa.Nämäkin kokemukset pätevät vain omalla kohdalla.
- tyttönen sinä
ku oliskin vaan pari sutta, ei siinä mitään olekkaan, mutta kun niitä alkaa oleen 30 yhdellä alueella ni se on jo liikaaaaaaaa.
tyttönen sinä kirjoitti:
ku oliskin vaan pari sutta, ei siinä mitään olekkaan, mutta kun niitä alkaa oleen 30 yhdellä alueella ni se on jo liikaaaaaaaa.
sittenhän niitä vois siirtää vaikka lappiin jos niitä on liikaa. Ai nii kun sitten poromiehet valittaa, kun ne syö niitten porot. ei kukaan oo koskaa tyytyväine.
Joo sori, typerä kommentti mut pistimpähän kuitenki
(älkää ampuko)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420