Seppo Saurio mun urheilu urani ongelmat turun seudun alueella tähän mennessä Tämähän koko juttu todistaa että olen vain pelkästään kaiken suhteen täysin oikeassa.!
Mulle on ihan sama ketä, tai kuka tahtoo, tai haluaa mun ottelevan. Mä en piittaa enkä välitä hevon helvettiäkään siitä Suomessa. Koska kaikki turussa tietää kaduilla, kouluissa et Mä olen ollut ottelu kelpoinen jo 2-3-4 vuoden ajan, ainoa mitä olen ymmärtänyt, ja tajunnut et mun ei haluta ottelevan, tähän asti saakka koko Turun kansa, lähes koko Suomi on estänyt mua ottelemasta. mikä on kaikkista säälittävintä mutta mä toisaalta ymmärrän myös sen että ihmiset ovat mulle kateellisia. Koska kaikki tietää et oon monien tyyppien Idoli Turussa, etenkin lähes koko Suomessa. kaikki tyypit tietää et mä olen lähestulkoon kaikkista kovin, kaikkista parhain Meinaa tuokaa mulle naaman kasvojen eteen kaveri ketä mä muka pelkään, Mä en tasan pelkää ketään, mä en pelkää kehässä ketään, mä en pelkää saleilla ketään mun uraa on turha kenenkään yrittää pilata mä sanon ennenkuin mä todella olen hävinnyt jollekulle niin niin kauan ennen sitä mä olen juuri just niin hyvä kun sanon olevani. Enkä muuta sanomistani omasta itsestäni kenenkään muun, enkä kenenkään toisen takia. Ihmiset Turussa, ja koko vitun Suomessa saavat niellä sen mitä mä olen, ketä mä olen, kuka mä olen ja millainen mä olen, kuka mä olen, ja mikä mä olen.
Ainoa mitä mulle on yritetty tehdä mua on yritetty monien valmentajien taholta haukuttu häviäjäksi, luuseriksi, typerykseksi, hulluksi ehkä olenkin onko se syy ettei mun anneta Turussa, Turun seudulla eri taistelu-kamppailulajeissa otella että vetäisin turpaan jengiä silleen et mua vastaan ei kehään uskalla nousta tyypit. Onkohan myös todellinen syy se että sen takia mulle on aina laitettu päätä pidemmät, itseäni isomman kokoiset vastustajat, ja tyypit yyrittämään runttaamaan, mukiloimaan mua ja hakkaamaan mua että itsevarmuus ja itseluottamus menis, Vai onko koko Turku niin luuseri mesta kateellisuudesta että yhdelle tyypille kuka on todellinen aito oikea Real fighter- taistelija että ihmiset eivät vain halua kuulla, eivätkä toisaalta koska totuushan musta on että - I ain t gotta be nothing or nobody what I don t want to be, I m not afraid of to be what I wanna be, - ;Mä en pelkää olla sitä mitä mä olen, mä olen julkisesti sitä mitä mä olen Mä teen mitä mä haluan, mä teen mitä mä tahdon ketään ei mua omista ei kukaan Suomessa.
And I ain t afraid too be, What I wanna be.!
Vai onkos asia niin että lähes koko Suomen, ja koko Turun kaupungin kamppailulaji piirit tietävät siltikin kuka mä olen ja kun tietävät millainen olen, kuinka hyvä olen, kuinka kova olen & kuinka taidokas, ja taitava rehellisesti olen, ja faktan etten mä pelkää ketään. Niin sen syyn takia Suomessa vaikka olisin ikinä kuinka hyvä, kuinka taitava olen niin mun ei annettais otella missään ei nyrkkeilys, ei potkunyrkkeilys otella edes, aika säälittävää touhua. Mä sanon teille muille et FUCK YOU. Suomen perustuslain mukaan ainakin tietääkseni ihan tälläisena pr-tietona, kuten mulla kuten kaikilla muillakin on täysi vapaan-maan vapaus & oikeus olla mitä tahtoo, olla mitä haluaa, aion ainakin itse kaikkien muitten, kaikkien toisten sanomisista, ja tekemisistä huolimatta sanoa mitä haluan,. puhua mitä haluan, olla mitä haluan, edustaa mitä haluan olen sitä kunnes itse lopetan siihen saakka. Olen sitä mitä mä olen. Sitä kukaa, eikä ketään voi multa sitä ennen viedä. Mulla on täysi oikeus olla siinä missä kaikilla muillakin olla sitä mitä elämässä vapaasti haluan olla, juuri sitä mitä mä haluan olla, mitä, mikä, ketä ja millainen itse mä tahdon olla, Suomi on Vapaa Maa, Suomessa saa kuka vain tehdä mitä haluaa. Suomen perustuslain mukaan. Suomessa on sananvapaus ja olemisen vapaus jokainen ihminen on Suomessa vapaa tekemään mitä haluaa, sanomaan mitä haluaa, puhumaan mitä haluaa. Suomi on vapaa maa tämä ei ole mikään Venäjän entinen neuvostoliitto jossa pidetään ihmiset muurin takana konekivääreillä uhaten. Tietääkseni tämä maa on kaikista maista tämä on kaikkista vapain, koska tämä on vapaa-maa. Tietääkseni myöskään Suomi ei ole mikään Isä aurinkoisen stalinen omistama landia, Tä on Suomi. So Let s say it like it is. Mulle on ihan sama sellainen juttu ketä, tai kuka mut haluaa nähdä kehässä mä en pelkää edustaa itseäni, ja mä olen sitä mitä. Mä olen sitä mitä olen, se mikä olen, se mitä edustan aina siihen saakka kunnes mä lopetan vasta. Niin kauan kuin mä en lopeta kaikki tietää menin mä vaikkapa Kiinaan, Sweitsiin, Ruotsiin, Tanskaan, vaikkapa Pohjois-Koreaan , vaikkapa Afrikkaan. Niin kaikki all the ladies, all the people, kaikki ihmiset kaikki jengi tietää et mä olen todellinen taistelija tyyppiä oleva champ Mestari. Mä olen sitä niin pitkään, niin kauan kuin mä aion olla, kunnes joskus sitten mä lopetan ja kukaan ei multa vie sitä mitä mulla on, ja kukaan ei lopeta mun uraani urheilussa ennenkuin mä itse niin sanon.!.
Tähän asti saakka kun olen yrittänyt luoda urheilu-uraa mua on yritetty syyttää ties mistä, asioista kuten : Huumeet, Huumeiden käyttäjä Suomessa mua on julkisestii yritetty jatkuvasti leimata mun puhdasta tahratonta, rikosrekisteritöntä nuhteetonta mainetta pilatuksi, ja mustamaalatuksi maineeksi, likaiseksi sellaiseksi maineeksi. Jopa jotkut naiset ovat yrittäneet syyttää mua muka joksikin muka naisten raiskaajaksi, naisten pahoinpitelijäksi, huumeiden käyttäjäksi, nistiksi, varkaaksi. Mua on yritetty hidastaa, ja estää ottelemasta, mun ottelu uraa yritetty vaientaa, on yritetty hiljentää, sitä on toistaiseksi koko ajan Suomessa hidasteltu, sitä on vain vaiennettu, ja hidastettu, hidasteltu, en tajua sitä, kaikki tietää kuinka taitava, kuinka notkea, kuinka hyvä olin ja kuinka hyvä olen ollut, ja kuinka hyvä yhä olen Potkunyrkkeilemään & Nyrkkeilemään, ja taistelemaan, Potkunyrkkeilemään, ja , Sitä mitä mä olen olen siihen saakka kunnes lopetan, ja mun urani loppuu, ja aion olla siihen saakka kunnes mä joskus sitten lopetan, Mä olen sitä niin pitkään, niin kauan kunnes mä lopetan urani. Mua on tähän saakka asti mennessä yritetty nolata julkisesti. Mua on yritetty erottaa eri kouluista että mun elämäni menis huonosti, mulle on ihan sama ketä, ja kuka musta sellaista paskaa uskoo, kun mä en siihen edes itsekkään usko. Mutta mä uskonkin siihen että kaikki kateelliset ilkeät v-mäiset vittumaiset ihmiset tekee tollaista toisille ketä, ja ketkä menestyy hyvin, ja kenellä menee hyvin. Voisin jopa tässä mainita Yhden nimellä tunnetun Potkunyrkkeilynkin valmentajan täältäpäiin kenen syyn takia ja kenen takia olen ulkona. Tälläkin hetkellä Potkunyrkkeilystäkin, kuka on vähän päästään vialla sellainen vähän läskiintynyt, lihava, hiukan vatsakupuinen kapinen tyyppi. Ketä & kuka äijä on tähän mennessä yrittänyt estää mun pelkästä henkilökemioiden ristiin menon takia, pelkästään pelkän kateellisuuden takia mulle, mua kohtaan koko jätkä, koko äijä on vaan kateellinen tuntee tai vähintään ja enintään edes itse on ja tietää olevansa. Siksi kysyisinkin nyt koko kansalta, ja kaikelta jengiltä, että onko todellinen champ mestari se ketä vihalla, kateellisuudella , ja pelolla hallitsee ja hankkii kunnioituksen, vai se kuka hymyillen ystävällisyydellä, hymyllä, ystävyydellä, rakkaudella, välinpitämisellä, välittämisellä, ja saamalla lähes koko oman maansa, ja oman kaupunkinsa tuen on ihmisten silmissä todella se todellinen champ, jota jengi kunnioittaa, ja arvostaa kamppailulaji salien sisäpuolella, että ulkopuolella aidosti todella oikeasti.???,
Toisin kuin joku läskiintynyt keski-ikäinen äijä joka kuvittelee vain olevansa jotain. joka kuitenkin on joku kateellinen ikäänsä elähtänyt valmentaja. Joka potee jotain syyllisyyttä, ja huonompaa huonomman luokan alemmuuden kompleksia, siitä että ehkäpä. Minä - mä itse olen kyseistä tyyppiä enenmmän jotain mitä hän itse ei ikinä edes pystyisi olemaan mitä mä olen jo, mitä kaikki mä oon. ja Että ehkäpä jengi kunnioittaa mua enemmän kuin häntä uraani silkan, pelkän kateellisuuden takia hänestä kulkee yhden toisenkin ottelijan suusta juttua että" Hän on kuulemma sellanen perus vittumainen" jaa-a keneltäköhän oisin kuullut ton. Mä voin sanoa mä en ole mikään häviäjä, ja ainoa asia miksi olen tälläkin hetkellä pois ulkona Potkunyrkkeilystä, kun kaikki eri saleilla, kaupungilla, koska kerta joka jengi , porukat, nuoriso, kaduilla jengi tietää kuka mä olen, ketä mä olen, ja mikä mä olen niin mä sanon. Että älkää kysykö multa miksi olen ulkona siitä lajistakin kuten monista kamppailulajeista Turun alueella, Turun seudulla joku vältelty, salattu, valehdeltu syy siihen noissa piireissä salailusti on pakko olla jos jotain tälläistä asiaa salataan joku salattu syy siihenkin on olemassa jota koitetaan, ja yritetään peitellä, salata, panetella, valehdella, peittää ja unohtaa. Täytyy sanoa hyvin on jäljet teoista peitelty, valehdeltu, haudattu ja hiljennetty. , Joten älkää tulko multa julkisesti kaduilla syytä kyselemään miksi mulle kävi näin, miksi mulle on käynyt näin kysykää sitä itse mun valmentajilta koska syytä en mä itsekkään edes tiedä.!, . Joten vastaanpa omasta puolestani kaikkien toisten muiden kysymykseen näin vastauksella joka on- kysykääpä itse valmentajilta. että miksi jollekkin, jollekulle Suomessa kuka on tosi taitava, tosi hyvä siis todella hyvä taistelija notkea sellainen, kehitys kelpoinen sellainen, taidokas sellainen hyvin 99 % hyvä ottelu kelpoinen sellainen ottelija leimataan jänishousuksi, pelkuriksi, taaksepäin pakittelevaksi, kyyryyn meneväksi pelkuriksi muka joka mukamassa ei kestä iskun iskuakaan eiikä mukamassa pärjää kehässä. Kuka muka pelkää olla kehässä . Voin sanoa te muut voitte valheellisten oletusten. You all thought that Sepi Saurio / Seppo Saurio is going to fall, You all thought. I would fall, that it would be my destruction your , you re wrong wrong wrong wrong wrong again.!. Mä sanon taas kerran väärässä olette mä en ole koskaan murtunut, mua ei pysty murtamaan, mua ei pysty hajoittamaan olen liian sisupussi siihen, mä olen liian kova siihe, liian sisukas siihen, Jos mut yrittää murtaa se ei onnistu, mä voin sanoa mut voii hakata, mut voii vaikapa raiskata, mut voi pahoinpidellä, mut voi hiljentää, mut voi vaientaa, mua voi uhitella, uhkailla ja pelotella ottelemasta ja estää,. ainakiin yrittää estää ottelemasta, mut mun uraa ei kukaan voi eikä pysty lopettamaan ennenkuin itse lopetan and that s a fact - se on pelkkä fakta.!.
Kuten mun idolini Muhammed Ali sanoi - You would like it suppouse to me that it would be a meth that Muhammed would fall, that it would be my destruction, I shook all the world ravisutin maailmaa, you all are wrong I shook the whole world.! kuten Muhammed Alin tapauksessa hän sanoi. Kuten myös mun omassa tapauksessa you think twice, think again you think wrong, mä olen oikea aito fighter - taistelija niiin pitkään, niin kauan kun mä sitä olen Suomen-maassa -
Kaikki on läpi elämän tietänyt kuinka paljon mä itse ihailen Muhammed Ali: a, kaikki tietää että kuinka paljon samaa paskaa, samaa lokaa, samoja vaikeuksia, ja samoja ongelmia mun päälleni, ja mun niskoilleni on yritetty pistää, ja yritetty laittaa Suomessa kuten Muhammed Alin kohdalla jenkkilässä, Amerikas - You want to send me to jail, fine go ahead go right ahead - and you will apologize from me. Kun kaikki tietää kuitenkin et heitän sellaisen nyrkin iskujen sarjojen lyönti niitin, et teen toisesta ennenpitkää kuiteskin vain ihmis-sateelliitin.!
You can bust me up, but you can t break me, And I m not afraid to be what I wanna be, YOU fuckers can t break me.... You won t Break me.! mua ei voi murtaa, mua ei pysty murtamaan.! Mä olen siihen liian vahva, liian kova, liian luja, ja se ketä sitä yrittää tekee sen silkasta kateellisuudesta, alemmuuden tunteesta, ja alemmuuden kompleksin takia patethic, ... aika säälittävää touhua hei.!, hei camoon.
Voisin ottaa pöydälle tapauksen 70-luvulta tapauksen Cassius Clay tähän pöydälle esille tapaus Muhammed Ali, ketä koko Amerikka/Usa yritti estää ottelemasta, kunnes tajusivat etteivät voineet onko koko Suomi niin rasistinen maa, että jos mun kohdallani se ettei mun anneta otella johtuu esim.samanlailla kun Muhammed Alin, kohdalla mun uskonnon vaihdosta yhdessä vaiheessa, ja mun nimeni vaihdosta. Tietääkseni Suomessa on sanan,nimen ja sukunimen ja uskonnon vapaus, jokainen saa todistaa mitä nimeä, ja mitä uskontoa tykkää, tahtoo, ja haluaa. Mitä te muut haluatte tehdä mulle vai hä.!" heittää mut vankilaan , pelottaa mua, pelotella mua, mut , vaientaa mua. hä.Å?.,!, hiljentää mua vai,! hä.,?m, so what I ain t gotta be what I don t wan t to be. kukaan ei tule mulle sanomaan mitä mun pitää olla, tai mitä mun ei pidä olla, heittäkää saatana ittenne helvettiin vetäkää itsenne hirteen jojoon.!. Mua ei voi hiljentää, eikä vaientaa. Mä sanon se kuka sitä tulee yrittämään herää seuraavana aamuna siihen että haluaa välittömästi pyytää multa anteeksi sitä tekoa.!!!!. Koska mä voin sanoa sen että, oon pikkuhiljaa alkanut epäilemään että Suomessa mun tapaus on liki lähellä Muhammed Ali: n tapausta tavallaan siksi että koko suomi yrittää tehdä mulle samoin kuin Usa/Amerikka teki Muhammed Ali: lle.
Muutenkin mun ei ole ikinä tarvinnut koskea huumeisiin, eikä myydä yhtään kenellekkään yhtään mitään huumeita, en ole mikään vitun huumekauppias. Mun ei ole ikinä tarvinnut hakata, eikä lyödä naisen naista, mun psyyke, ja henkinen puoli muutenkin estää, ja estäisi. En vain ole mikään naisten hakkaaja luonteeltani, en toisaalta mikään huumekauppiaskaan, en mikään raiskaajakaan, sen , en vain ole sellainen en lyö naisia, en hakkaa naisia, mua on turha syyttää raiskauksista, Kuten mun oma henk.kohtainen asianajajani on sanonut. Että ellei noille tarinoille anteeksi sori siis" Noille valheellisille syytöksille, ja noille valheellisiille syytteille, niin on silloin mun oma maine täysin tahraton, täysin puhdas, joilla mun maineeni yritetään tuhota, ja yritetään pilata ja mustamaalata kateellisuuden takia. et ellei tollasille tarinoille jos ei löydy mitään aitoja faktoja, aitoja perusteita, ja aitoja pitäviä silminnäkijöitä, todistajia, todisteita ja sun muita niin tollaiset puheet eivät musta todista kuulemma yhtään mitään, silloin ne ovat yhtä kuin tyhjän kanssa.
Voin sanoa koko Suomi is holding me back.! - koko Suomi täl hetkel pidättelee mun uraani, on syy miksei mua ole näkynyt vielä missään ottelemassa.! heti kun koko Suomi, ymmärtää ettei tarvi pitää, eikä pidätellä jotakuta ja yrittää tuhota, pilata ja sabotoida jonkun ihmisen urheilijan urheilu-uraa niin. Sitten heti mut nähdään heti Ottelemassa sitten.!, mutta kukaan ei kukaan tule sanomaan mulle päin-naamaa mitä mun pitää tehdä, mikä, ketä ja kuka mun pitää mukamassa olla. ehei väärässä olette you think twice, you think again you think wrong .! mulle ei kukaan tule sanomaan päin naamaa mitä mun pitää olla, koska tiedän itse mitä, kuka, ja mikä mä olen, ja mitä mä yhä edustan siihen saakka kunnes mä lopetan.
Mä sanon koko Suomelle, ja Mä sanon koko Turulle mua on turha yrittää Vaientaa, .!, - Mua on turha yrittää hiljentää mä auon suutani, ja mä auon sitä niin kauan ku mä sitä auon. You can lock me up.! throw away the key, mut mua ei pysty vaientamaan , eikä hiljentämään,."! koko maailma tietää kuka mä olen.! vaikka tekis mulle mitä tahansa.!
Tiedoksi kaikille naisille Suomessa Mä OLEN YHÄ SINKKU, OLEN TÄYSIN VAPAA, en ole eronnut, mulla ei ole lasta vielä kenenkään naisen kanssa, en ole perheellinen, enkä varattu mulla ei toistaiseksi ole yhtään ketään tyttöystävää, eikä nais-ystävää, olen omasta halustani ollut vapaana sinkkuna täysin toistaiseksi jo kohta yli 2 vuotta jo kohta pian. Ejn ole sen aikana seurustellut yhdenkään , enkä kenenkään naisen kanssa sen koko aikana.! mulla ei ole ketään ,en ole kenenkään kanssa. Omasta tahdostani en seurustele tälläkään hetkellä kenenkään kanssa, kukaan nainen ei omista mua jos joku nainen niin väittää et kuulun jollekkin naiselle, ja et oon maannut jonkun tietyn naisen kanssa, ja et olen muka kihloissa, naimisissa tai varattu niin Tässä tulee suora Totuus BULLSHIT!!!!!!!!!. Tollanen puhe joltain naiselta, naisilta on täyttä paskaa, täyttä valheita, ja valetta. Musta että väittää olleensa mun kanssa, väittää paneneensa ja naineensa mun kanssa. Olen niin kauan itse seurustelematon, ja vapaana sekä sinkkuna ja niin kauan olen täysin sinkku, täysin vapaa , vapaana seurustelemaan kenen kanssa ikinä tahdon koska THE CHAMP is HERE,.! mä olen sinkku jos olen enkä oo toistaiseksi edes ollutkaan kenenkään naisen oma , enkä kenenkään naisen kanssa, en ole naimisissa kenenkään naisen kanssa,enkä varattu en edes kihloissa.!, joten Pelkkää paskapuhetta totaalista valehtelua, panettelua, ja paskapuhetta, sitäpaitsi mulla on se tietty juttu isompaakin isompi, ja käytän suojausta, ja ja käyn teisteis ja olen 100 % puhdas.!
Terveiset multa itseltäni terveiset by Turkulainen kehien fighter taistelija, Sepi Saurio / Seppo Saurio Turusta.!.! all the ladies out there know how it is, from the darkness to the light.! , you want to send me to the jail, fine , go ahead.!
T Sepi Saurio / Seppo Saurio tässä oma mielipiteeni asioista.!
Seppo Saurio mun urheilu urani ongelmat turun seudun alueella tähän mennessä
13
520
Vastaukset
- Badass
Et ilmeisesti lukenut viestiä?
- Boxer of Real Deal of turku
Niin palataan vielä tähän asiaan että tämä nettisivusto tämä:
http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl?a=20&b=5062
Niin tuo nettii sivusto www.kerrolisaa. On juuri oikeanlainen netti osoite sunlaisillesi ihmisille ...hhhhmmmm... mistä ihmeestä löysitkään tämän sivun, vain sun kaltaisesi sontaa tonkivat sontakärpäset etsivät tuollaisia nettisivuja ja ilmoittelevat toisille, muille niistä.=)..olisko vielä ollut jotain mitä olisit halunnut susta itsestäsi, ja elämästäsi kertoa vielä lisää.!! - Boxer of Real Deal of turku
Badass kirjoitti:
Itse-asiassa luin mut en jaksa sunlaistesi ääliöiden ja idioottien kanssa vaivautua keskustelemaan oot pelkkää paskaa koko kaveri, oot varmasti sun a o on alle nollan lukemis, oot varmasti kova kertomaan vielä lisää itsestäsi ja sun mitättömästä penis kateus pikku tiiny wiiny tiny winy pikkupilistäsi, ja surkeesta elämän tyylistäsi. Mulla on sulle uusi elämän kontrolliin saanti ohje ja se menee näin
juo ittes hengiltä, kurista ittes siniseks ku smurffi, vedä ittes jojoon, ja ittes hirteen.!..=)..Surkimus Luuseri.!, älä sä julkisesti mollaa enää yhtään ketään pistä elämäs järjestykseen, ja elämäs kuntoon lopeta parkuminen, itkeminen ja ruikuttaminen ja vedä kätees ja mee himaas. ja oo yksin.ja Mieti asioita. - Boxer of Real Deal of turku
Badass kirjoitti:
Hei badass eiks se sun nimes oo BadAss hanki peniksen kehitin, tai käy pidennys leikkaukses , tuu sit puhuu asioista vasta mistä et varmasti silloinkaan tiedä kuule yhtään mitään.! oot hauskempaakin hauskempi... Mitättömyys, turhautunut mc läski möhömaha.
Ajele pääs kaljuks ota olut, juo se koita ottaa nyt ihan rauhallisesti muista sen yhen musa biisin sanat Relax don t do it, maybe wanna go through it - Relax - hei Relaa Relax rentoudu,.! istu hiljaa ja ota nyt alkuun ihan iisisti, ja ihan rauhallisesti. ennenkuin saat itsesi ja suuren suusi mistä lentää sammakkoja sisään, ja ulos ja perhosia ulos pistä se leipäläpi persläpes kiinni vaihteeks ala opetella elämään pikkupili.! osta vaikka bmw bemari peniksen jatkeeks ja oo sitten iloinen, ja onnellinen ja tyytyväinen suhun omaan itseesi, ja elämääsi.! - Boxer of Real Deal of turku
Hei Striper vai oliks se sittenkin Stripper niinkuin Strippari opettele kirjoittamaan se nimes se ei taida olla mikään Striper, stripper eiks niin.=).?, ooks exä ex vai nykyinen striper strippari yhä vielä.=).?, vai mikä vitun Kipparikalle sä luulet oikeen nyt sit olevas.?, vai onkse se ku joku toimintaelokuvan nimi vai.?, luuleks olevas joku action tähti Arnold Schwarzenegger vai.=).?, sä oot kuiteski joku pieni pikkupilinen arnold schnuczhenneggeri, kuitenkin joku sun nimes on joku maapähkinät tai cola saksan kielellä kuiteskin senkin bmw bemari pikkupili, eiks se sun nimes oo BadAss hanki peniksen kehitin, tai käy pidennys leikkaukses , tuu sit puhuu asioista vasta mistä et varmasti silloinkaan tiedä kuule yhtään mitään.! oot hauskempaakin hauskempi... Mitättömyys, turhautunut mc läski möhömaha.
Ajele pääs kaljuks ota olut, juo se koita ottaa nyt ihan rauhallisesti muista sen yhen musa biisin sanat Relax don t do it, maybe wanna go through it - Relax - hei Relaa Relax rentoudu,.! istu hiljaa ja ota nyt alkuun ihan iisisti, ja ihan rauhallisesti. ennenkuin saat itsesi ja suuren suusi mistä lentää sammakkoja sisään, ja ulos ja perhosia ulos pistä se leipäläpi persläpes kiinni vaihteeks ala opetella elämään pikkupili.! osta vaikka bmw bemari peniksen jatkeeks ja oo sitten iloinen, ja onnellinen ja tyytyväinen suhun omaan itseesi, ja elämääsi.! - Badass
Boxer of Real Deal of turku kirjoitti:
Itse-asiassa luin mut en jaksa sunlaistesi ääliöiden ja idioottien kanssa vaivautua keskustelemaan oot pelkkää paskaa koko kaveri, oot varmasti sun a o on alle nollan lukemis, oot varmasti kova kertomaan vielä lisää itsestäsi ja sun mitättömästä penis kateus pikku tiiny wiiny tiny winy pikkupilistäsi, ja surkeesta elämän tyylistäsi. Mulla on sulle uusi elämän kontrolliin saanti ohje ja se menee näin
juo ittes hengiltä, kurista ittes siniseks ku smurffi, vedä ittes jojoon, ja ittes hirteen.!..=)..Surkimus Luuseri.!, älä sä julkisesti mollaa enää yhtään ketään pistä elämäs järjestykseen, ja elämäs kuntoon lopeta parkuminen, itkeminen ja ruikuttaminen ja vedä kätees ja mee himaas. ja oo yksin.ja Mieti asioita.Kohdistin tuon viestin Striperille, enkä sinulle..
Ja mikä sinä olet kertomaan, minkälainen minä olen? Hanki nyt jo ihmeessä elämä -.-, ei tollaista valitusta tyhmäkään kauan jaksa.. - Boxer of Real Deal of turku
Badass kirjoitti:
Kohdistin tuon viestin Striperille, enkä sinulle..
Ja mikä sinä olet kertomaan, minkälainen minä olen? Hanki nyt jo ihmeessä elämä -.-, ei tollaista valitusta tyhmäkään kauan jaksa..Hä?
vastaus viestiin: Badass 29.11.2006 klo 14.34
Ja mikä sinä olet kertomaan, minkälainen minä olen? Hanki nyt jo ihmeessä elämä -.-, ei tollaista valitusta tyhmäkään kauan jaksa..
Sorry, en mikään sori en tarkoittanu, oot ihan jees Moih Badass, en tienny että olitkin mun puolellani, olen tosi pahoillani siitä mitä sanosin sulle, oot ihan kuitenki puheistas päätellen ihan jees, ihan allright, Jos oisin tienny ettei se ollut mulle, niin en ois sanonu sulle noin my badge...mun mokani..sorry oot ihan aight... oot ihan allright.=)..thanks kiitti..ok asia selvä ei sit mitään...sorry kans kommenttini sul.=), Nyt kun tiedän että sä oletkin, olitkin mun puolellani, niih ei sit mitään anteeksi. ois pitänyt tietää paremmin.
t: Seppo Saurio
- Badass
Tässä puhutaan nyt Suomen tasa-arvosta, ja aika heikolta näyttää. Täytyy sinulla aika kurja elämä kyllä olla :(
- Boxer of Real Deal of turku
Onks sulla vai..=).?, äh noh voi hitsin hitsi enpä tienny tota kuinka kurja elämä sulla on, olisitpas aiemmin puhunut siitä..miten olet luuserina mokannut elämäsi kokonaan täysin, ja nyt haluat puhua mun kanssani siitä, mutta ongelma on se ettei mulla ole aikaa puhua sun kanssa sun ongelmistasi, kun sulla taitaa olla siis niin kurja elämä että pahaa tekee katsella, ja kuunnella siitä.!, ei millään pahalla.!.=)
Itse asiassa ei ole yhtään sen kurjempi elämä mulla, kuin sulla sulla taitaa olla sellainen itse asiassa kurjempaakin kurjempi elämä kun haluat siitä näköjään puhua..kannattais hakeutua ammatti-auttajan puoleen hei..jookosta.?.=)
T: Sepi. - Boxer of Real Deal of turku
Noh ei onneks ainaskaa niin kurja elämä kuin sulla "huh " onneksi. mun ei sentää tarvi haukkua muita ihmisiä pönkittääkseni paskaa matalaa egoani joka johtuisi ja varmasti sulla johtuu heikosta ja huonosta egosta, ja omasta tunnostasi miksi teet sellaista kun pilisi on varmasti niin pieni, ettei sitä löydä edes mikroskoopilla, saati sit pinseteillä saaks kysyä omistatkos bmw bemarin.?
- Badass
Boxer of Real Deal of turku kirjoitti:
Noh ei onneks ainaskaa niin kurja elämä kuin sulla "huh " onneksi. mun ei sentää tarvi haukkua muita ihmisiä pönkittääkseni paskaa matalaa egoani joka johtuisi ja varmasti sulla johtuu heikosta ja huonosta egosta, ja omasta tunnostasi miksi teet sellaista kun pilisi on varmasti niin pieni, ettei sitä löydä edes mikroskoopilla, saati sit pinseteillä saaks kysyä omistatkos bmw bemarin.?
Olet näköjään hoidon tarpeessa. En omista bemaria.
Lopeta tuo tyhmä späimmäily jo. Ikää oli? - Boxer of Real Deal of turku
Badass kirjoitti:
Olet näköjään hoidon tarpeessa. En omista bemaria.
Lopeta tuo tyhmä späimmäily jo. Ikää oli?Hä?
vastaus viestiin: Badass 29.11.2006 klo 14.34
Ja mikä sinä olet kertomaan, minkälainen minä olen? Hanki nyt jo ihmeessä elämä -.-, ei tollaista valitusta tyhmäkään kauan jaksa..
Sorry, en mikään sori en tarkoittanu, oot ihan jees Moih Badass, en tienny että olitkin mun puolellani, olen tosi pahoillani siitä mitä sanosin sulle, oot ihan kuitenki puheistas päätellen ihan jees, ihan allright, Jos oisin tienny ettei se ollut mulle, niin en ois sanonu sulle noin my badge...mun mokani..sorry oot ihan aight... oot ihan allright.=)..thanks kiitti..ok asia selvä ei sit mitään...sorry kans kommenttini sul.=), Nyt kun tiedän että sä oletkin, olitkin mun puolellani, niih ei sit mitään anteeksi. ois pitänyt tietää paremmin. Ikää on 23 sorry en mä tienny että sä olitkin mun puolellani,. jos oisin tienny en ois sul sanonu yhtään mitään.
t: Seppo Saurio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987