Jes! Aivan mahtava show! Olisinpa ollut itse katsomassa, mutta raportin perusteella loistava! Hienoa että Batista voitti WHC:N ja Mikä taistelu Flairilta! Aijai
Arvostelu:
Team Legends Vs Spirit Squad
Voittajat: Team Legends
Arvosana: 9-
Womens Championship match
Lita(c) Vs Mickie James
Voittaja: Mickie James
Arvosana: 8
Team DX Vs Team Rated R-KO
Voittajat: Team DX
Arvosana: 9
First Blood Match
The Undertaker Vs Mr.Kennedy
Voittaja: Mr.Kennedy
Team Cena Vs Team Big Show
Voittajat: Team Cena
World Heavyweight Championship Match
Batista Vs King Booker(c)
Voittaja: Batista
Arvosana 9 1/2
Hieno show! Show kokonaisarvosana: 9
Kun tulee DVD:lle, pakko ostos!
Survivor Series arvostelu..
4
321
Vastaukset 4
- Raidmania
.. olet vissiin ihan helvetin tyhmä kun arvostelet PPV:n raportin ja voittajien perusteella. Kaikki kommentit mitkä olen SS2006:sta kuullut ovat olleet negatiivisia.
Ja Batistan voitto oli TODELLA paha moka.- Striper
Haittaako?
- gary.dahlman
PPV oli paras jonka olen koskaan nähnyt!!!!
Team Legends vs Spiritti skuatti
w:Team Legends
Arvostelu:10-!
Womens title match
Mickie Vs Lita
w.Mickie James
arvosana:9-
Team DX Vs Team Rated R-KO
Voittajat: Team DX
Arvosana: 9½
First Blood Match
The Undertaker Vs Mr.Kennedy
Voittaja: Mr.Kennedy
Arvosana: 10
Team Cena Vs Team Big Show
Voittajat: Team Cena
Arvosana: 9 (ei todellakaan Cenan takia!)
World Heavyweight Championship Match
Batista Vs King Booker(c)
Voittaja: Batista
Arvosana:10 !!!!!!!!
JEE!!!!!!!!Vihdoin saatiin OIKEA WORLD HEAVYWEIGHT Chump!Chump!Chump!!!!!!!!!!
Ja Mickie on WWE:n historian taidokkain painija!!!(kaikkien aikojen paras diva on The Cat!!!Mauu!!!!!!!!!!XD XD XD XD!!!!!!!!!)- Badass
Saatiin tosiaan uusi WHW-mestari, mutta paska moka WWE'ltä heittää Batista takaisin mestariksi. MIKSI BENOIT EI TAISTELE WHW-vyöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67778
- 113742
- 37696
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40599- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 66405
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384- 29374
- 35373
- 23367
- 32361