ruotsalaisuudelle(6.11.)?Emme ole enää Ruotsin vallan alla ja täällä on sitä paitsi vain 5-6% väestöstä suomenruotsalaisia.Vastustan ko.liputuspäivää!Täytyypä etsiä www.adressit.com osoitteesta Ruotsalaisuuden päivää vastustavien adressi...
Vastaukset 2
- a proud Finn
Ruotsalaisia emme ole,venäläisiksi emme halua,olkaamme siis suomalaisia!(olikohan tää A.I.Arwidssonin lausuma...?)
Olen samaa mieltä kanssasi.Kyseinen liputuspäivä on mielestäni suomalaisuuden pilkkaa ja alaspolkemista,emmehän me ole enää minkään Ruotsi-Suomen valtion asukkaita!Olisi aika pyyhkiä Suomi historian pölyistä ja lopettaa tämä Suomen "ruotsalaisuuden" ylistys.
En kuitenkaan usko,että noista www.adressit.com adresseista on yhdestäkään ollut vielä hyötyä.Koko sivusto on vähän turha.Täytyy löytää jokin muu keino...mutta mikä?:| - yafit
Ollaanhan me 2-kielinen maa yhä. Ei ruotsalaisuudelle liputtaminen ole ainakaan multa pois mitään. Enemmän mua häiritsee suomalaisuudessa juhlapyhien/liputtamisen totisuus.Oma suhtautumisemme siniristilippuumme on jotenkin melankolisen-arvokkaan-etäinen. Kun kerran lippu on, niin sitä voisi kyllä ylpeesti ja ylpeänä ja ilolla pitää esillä useamminkin, eikä sen arvo siitä hiipuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412169Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106820
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71581