ruotsalaisuudelle(6.11.)?Emme ole enää Ruotsin vallan alla ja täällä on sitä paitsi vain 5-6% väestöstä suomenruotsalaisia.Vastustan ko.liputuspäivää!Täytyypä etsiä www.adressit.com osoitteesta Ruotsalaisuuden päivää vastustavien adressi...
Miksi ihmeessä pitää liputtaa
2
972
Vastaukset
- a proud Finn
Ruotsalaisia emme ole,venäläisiksi emme halua,olkaamme siis suomalaisia!(olikohan tää A.I.Arwidssonin lausuma...?)
Olen samaa mieltä kanssasi.Kyseinen liputuspäivä on mielestäni suomalaisuuden pilkkaa ja alaspolkemista,emmehän me ole enää minkään Ruotsi-Suomen valtion asukkaita!Olisi aika pyyhkiä Suomi historian pölyistä ja lopettaa tämä Suomen "ruotsalaisuuden" ylistys.
En kuitenkaan usko,että noista www.adressit.com adresseista on yhdestäkään ollut vielä hyötyä.Koko sivusto on vähän turha.Täytyy löytää jokin muu keino...mutta mikä?:| - yafit
Ollaanhan me 2-kielinen maa yhä. Ei ruotsalaisuudelle liputtaminen ole ainakaan multa pois mitään. Enemmän mua häiritsee suomalaisuudessa juhlapyhien/liputtamisen totisuus.Oma suhtautumisemme siniristilippuumme on jotenkin melankolisen-arvokkaan-etäinen. Kun kerran lippu on, niin sitä voisi kyllä ylpeesti ja ylpeänä ja ilolla pitää esillä useamminkin, eikä sen arvo siitä hiipuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845177Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.263488Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182021Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2821560- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095