Jämsän Night Life

Huijattu

Lauantaina olin ja tiskillä ei mitattu viinoja ja esim. tarjoustrinkiin ei laitettu mitalla vaan arvioista ja liian vähän viinaa, sekä 4cl mittaa ei kaadettu täyteen. Jäitä lasi täyteen ettei mene limsaa yms. kuin tilkka eli myyvät 1,5€ hintaa pikkutilkan limua. vedestä maksetaan hirveesti....

12

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule jo pois.

      Miksi olit Jämsässä? Stadissa on kaikki paremmin.

    • not_a_red_neck

      No niin, tässähän on selvä esimerkki siitä, kun maalaista huijataan suurkaupungissa.

      • dfgdfgd

        Jämsähän on tunnetusti suurkaupunki.


    • _Jaahas_

      Miks et ks. paikassa sanonut mitään, jos näin oli?!? Auttaako tänne raapustaminen jotain... parempi olis raflan kanssa selvittää, niin olisit voinut saada pian ihan järkevät vastauksetkin... Ja pieni vinkki tuohon jäiden määrään: Eikö voi vain pyytää et "laittaisitko vaan pari jäätä?" En usko et pahastuu.

      Ite ollut baareissa töissä ja omasta kokemuksesta voin sanoa pari juttua näihin; Eli jos viinoja ei mitattu, niin miten voit olla varma et sitä oli liian vähän... eikö silloin voi käydä niinkin et saa kerrankin enemmän =D Ja toiseksi; oli mikä viina-mitta hyvänsä niin se cl-määrä tulee muuten täyteen jo ennen sitä mitan ylärajaa... niissä on sellainen viiva merkkinä. Olisihan se jo hankala kaataakin, jos se ihan täyteen laittaisi (ja viinaa tulisi silloin myös liikaa)

      Että tälläistä =)

    • Miukkis80

      Mittoja ei ole tarkoituskaan kaataa täyteen! Ne ovat kooltaa suurempia kuin 4 CL. 4 Cl:n viiva on alempana kuin mitan reunat!

      • Huijattu

        Että tiedän kyllä mikä määrä samanlaisiin lasiin menee ja missä viinamitassa on 4cl raja
        Seurasin monta tuntii sitä touhuu sivussa...
        Sen takia kerroin täällä että siellä käyvät saa rahoilleen vastinetta


    • itse...

      ... oot baarissa töissä, niin luulis sun osaavan ottaa asian esille... en usko et varsinkaan tollasessa ketju-paikassa tahallaan mitataan "väärin". Kun ei niillä itellä oo mitään menetettävää. Inhimillisiä virheitähän sattuu, kuten itse varmaan tiedät?!? Ja et baarin touhut näyttää viihteellä aina vähän erilaiselta olit sitten on sitten itse paikoissa töissä tai ei... Joskus kuullut kun "baarityöntekijä" vaatii tuplia tiskillä ja kun työntekijä on selittänyt ettei niitä saa myydä lain mukaan niin "sota" on ollut valmis... en nyt sillä sit tarkoita et sun tilanteessa on näin, mut yleisesti.

      Ja yleensä baarit (ja muutkin paikat yleensä) muuten arvostaa palautteita ja muuttaa toimintaansa sit niiden mukaan. Eli vinkkinä kaikille: Jos jokin sapettaa niin aukaiskaa se suu, jos oikeesti asiaa on. Tuskin tonkaan baarin porukka täällä pyörii palautteita etsimässä.

      • Junttiloiden...

        ... baareissa on alkaa kritisoimaan henk. kunnan toimintaa...


      • Huijattu
        Junttiloiden... kirjoitti:

        ... baareissa on alkaa kritisoimaan henk. kunnan toimintaa...

        No joo otin kokoillan aikana 1 paukun ja lähdin autolla jatkoille... että arviointi kyky oli kyllä tallella.
        ja eihän se mun pussista ollut pois vaikka mittas toisille väärin .,. ite hain paukkuni toiselta myyjältä ja toiselta puolelta,,...


      • selkis
        Huijattu kirjoitti:

        No joo otin kokoillan aikana 1 paukun ja lähdin autolla jatkoille... että arviointi kyky oli kyllä tallella.
        ja eihän se mun pussista ollut pois vaikka mittas toisille väärin .,. ite hain paukkuni toiselta myyjältä ja toiselta puolelta,,...

        Eli siellä on joku yks tyyppi mitannut päin Peetä niin sanotusti =) Mä jo ihmettelin tota hommaa... on aika outoa jos kaikki mittais ihan miten sattuu. Viitaten pariin edelliseen keskusteluun niin oon kyl samaa mieltä et kandee antaa palautetta tollasesta. En usko et paikan pomokaan tollasta pitää hyvänä asiana...


    • ootko tosissas?

      :D kannattaa ehkä pysyä pois baareista.

      • oi

        ei mutta pitää katsoa että saa 4cl jos siitä maksaa ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe