renault 1,9 txe -90
avain katkennut virtalukkoon.
miten saan virtalukon irti, siellä on kaksi vastusta jotka eivät painu pohjaan.
virtalukon irroitus
4
4326
Vastaukset
- määä
eli josset tosiaan saa avainta pohjaan ja käännettyä, niin ei auto kuin rikkoa lukko, mikä on yleensä aika helppoa. Sen kun vaan hakkaa lukkopesän rikki...
- Jooko
Pura autostasi ne muovihilppeet veks ja hinkkaa rautasahanterällä ne kaks pulttia poikki koska niitä ei avaimilla saa auki, sit vaan ostaan uus virtalukko joko motonetistä tai maahantuojan liikkeestä. Rattoisia hetkiä sinne jalkatilaan riippuu sahaajasta mut vähintään tunti siinä menee.
- Renee
Ne napppulat painuvat pohjaan avaimen ollessa oikeassa asennossa. Oletan että se virtalukko liikkuu vielä ruuvimeisselillä tai avaimen tyngällä. Kääntele sillee jos liikkuu ja paina samalla nappeja. Toisaalta teraslangasta väännetyllä koukulla sen avaimen tyngän yleensä saa pois, kunhan se virtalukko on asennossa nolla. (olettaen tietenkin taas että se liikkuu)
- Anonyymi
Tuo oli se vihje jonka aion huomenna kokeilla, miten tuo avaimen rooli tässä unohtuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450