renault 1,9 txe -90
avain katkennut virtalukkoon.
miten saan virtalukon irti, siellä on kaksi vastusta jotka eivät painu pohjaan.
virtalukon irroitus
4
4334
Vastaukset 4
- määä
eli josset tosiaan saa avainta pohjaan ja käännettyä, niin ei auto kuin rikkoa lukko, mikä on yleensä aika helppoa. Sen kun vaan hakkaa lukkopesän rikki...
- Jooko
Pura autostasi ne muovihilppeet veks ja hinkkaa rautasahanterällä ne kaks pulttia poikki koska niitä ei avaimilla saa auki, sit vaan ostaan uus virtalukko joko motonetistä tai maahantuojan liikkeestä. Rattoisia hetkiä sinne jalkatilaan riippuu sahaajasta mut vähintään tunti siinä menee.
- Renee
Ne napppulat painuvat pohjaan avaimen ollessa oikeassa asennossa. Oletan että se virtalukko liikkuu vielä ruuvimeisselillä tai avaimen tyngällä. Kääntele sillee jos liikkuu ja paina samalla nappeja. Toisaalta teraslangasta väännetyllä koukulla sen avaimen tyngän yleensä saa pois, kunhan se virtalukko on asennossa nolla. (olettaen tietenkin taas että se liikkuu)
- Anonyymi
Tuo oli se vihje jonka aion huomenna kokeilla, miten tuo avaimen rooli tässä unohtuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554