Mitä tarkoittaa Mbps lyhenne, mulla on meganen netti ja lukee että nopeus 100.0Mbps. Mitä tuo tarkoittaa?
mikä lyhenne on Mbps
28
15564
Vastaukset
- Se on
100 megabittiä sekunnissa.
- cudi
Jep. Mut luulen kanssakulkija halus tietää mitä kova 'p' kirjain siellä välissä.
- Anonyymi
cudi kirjoitti:
Jep. Mut luulen kanssakulkija halus tietää mitä kova 'p' kirjain siellä välissä.
p tarkoittaa samaa kuin per...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
p tarkoittaa samaa kuin per...
100 Mbit/s onko tämäkin Ubuttajille tavattava erikseen, helvetin latvalahot, kun ei osata lukea eikä kirjoittaa, perusasioidenkin ymmärtäminen täysin mahdotonta.
- Anonyymi
Kauharugeejan avaus!
- varmaan tarkoittaa
sen kaapelin kapasiteettia, jonka jaat muiden samalla alueella olevien asuntojen kanssa.
tai mistäs minä tiedän....:}- xyz...
Mutta sinun piti kuitenkin jostain syystä lähteä arvailemaan puutaheinää.
- hurstttt
pakko idiooteilla tulla selittämään jotain vaikka ei tiedä asiasta yhtään mitään.
- koittaa että sinulla
on koneessa verkkokortti jonka nimellisnopeus
on 100 MegaBittiä Per Second.
Seikalla ei ole mitään tekemistä todellisen
nopeuden kanssa, onpahan vain eräs Ethernet-korttien
nopeusluokka. - _________
Piuhassa keskusyksiköstä modeemiin.
Ei liity suoranaisesti liittymänopeuteen.- cudi
Mielenkiintoista juu, mut nyt tällä liittymänopeudella katsomaan. Mitä se 'p' meinaa.
- Toivottomia-tapauksia
Minulla on kanssa 4G jossa luvataan 100/50Mbps ja käytännössä se tarkoittaa 4 - 24Mbps nopeutta sisään ja 10 - 18Mbps ulos.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit- Surkea_nopeus
Oletko kokeillut toisen operaattorin liittymällä?
- Enhän-minä-voinut-tietää
Surkea_nopeus kirjoitti:
Oletko kokeillut toisen operaattorin liittymällä?
En ole 4G aikaan ollut muiden asiakas. Entisenä lankaverkon asiakkaana tuo on minusta outoa että minulta --> verkkoon on nopeampi, vaikka se on myyty hitaanpana.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit
- öhöhöhöhöh
Pöljät vastailee edellä.
100.0Mbps on lähiverkon nopeus modeemin ja tietokoneen välillä, ja sillä ei ole yhtikäs mitään tekemistä nettinopeutesi kanssa.- Anonyymi
Ei sillä ole mitään tekemistä modeemin ja tietokoneen tai nettinopeuden kanssa.
100Mbps tarkoittaa vain 100 megabittiä sekunnissa. Se voi olla missä vaan.
Minulla se on siinä kodin ja teleoperaattorin välissä. Kodin sisällä on 1 Gigabittiä sekunnissa.
- werteeert
""Mitä tarkoittaa Mbps lyhenne, mulla on meganen netti ""
Ja sun tarvii jakaa se kahdeksalla et saa tietää todellisen latausnopeudeen.- Anonyymi
Oikeastaan kymmenellä kun siellä vähän on muitakin bittejä kuin hyötykuormaa ja hävikit lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kymmenellä kun siellä vähän on muitakin bittejä kuin hyötykuormaa ja hävikit lisäksi.
Ei se latausnopeuteen mitään vaikuta.
- Laatuja-sotkematta-paras
Miksi Mbps pitää yleensäkkään muuntaa joksikin toiseksi yksiköksi, miksi sitä ei voi hyväksyä sellaisenaan. Gt, Mt sun muut yksiköt ovat käytössä toisillaisia tekijöitä käsiteltäessä.
Riittää kun näkee laatuyksikön mistä asiasta on kyse, jos se muunnetaan joksikin muuksi, on pakko olla mukana seli seli tekstiä ettei sotke asiaa johonkin toiseen.
Linux Mint 18.1 Serena
Xfce 64-bit - bcdef
Tarkoittaa että laitteesi pystyy käsittelemään tiedonsiirtonopeutta 100 mega bittiä sekunnissa. Siis sinulla on sata miljoonaa, vaikkapa 0-1 voltin korkuista jänniteporrasta (pulssia) päräkkäin. Ja ne siirtyvät laitteeseesi yhden sekunnin kuluessa, ensimmäisestä viimeiseen. Tämä pulssijonohan on pilkottu sanoiksi (bytes), jotka taas muodostuvat yksittäisistä biteistä eli näistä niin sanotuista portaista. Kuva on vähän niin kun kantikasta aaltoilua piirrettynä. Tuo 100 ei takaa että nopeus on se.
Tällaista ei pitäisi sallia, minusta se on epärehellistä, mitä jos autokaupassa luvataan 4 rengasta ja autossa onkin kolme, ei taitaisi kauan pelittää tämä myyntikikka. Pitäisi myydä vain sitä vähimmäisnopeutta mitä voidaan siirtää ruuhka-aikana.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Virkistävää luettavaa
- bcdef
Siirtonopeytta mitattaessa on otettava huomioon että jos käyttää tietokonetta, se on tarpeeksi nopea, ja virussuojaus sekä selauksen- ja seurannan suojaukset hidastavat aina nopeutta, jopa puoleen luvatusta, eli ei aina syy ole siirtoverkossa.
- Anonyymi
Höpö höpö, ja huomenna lisää.
- Anonyymi
13 vuotta keskustelun aloituksesta, joko asia on tullut selväksi
- Anonyymi
Ei vissiin sulle kun viellä kaivelet ja kyselet
- Anonyymi
Se äly mikä näillä on ei 13 vuodessa riitä edes kirjainten oppimiseen.
- Anonyymi
Kysymys on kopioitu toiselta verkkosivulta, jossa se on otsikoitu;
What Does 100.0 Mbps Mean?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809