Meidän opiskeluporukalla oli jo pikkujoulut, ja täytyy sanoa että tylsät oli. Jokainen vaan keskittyi itsensä viihdyttämiseen, ei mitään kiinnostusta tutustua toisiin. Vaikka syömistä ja juomista kyllä riitti. Ohjelmaakin oli suunniteltu, mutta kukaan ei sitä kaivannut. Ihmeellisen laimeaksi kaikki käynyt nykyään. Ennen sentään oli kunnon meno päällänsä. Mikä hitto nykyajan ihmisiä vaivaa?
Opiskelijoilla vasta tylsät bileet
4
1030
Vastaukset
- huhhuhhh
"Jokainen vaan keskittyi itsensä viihdyttämiseen"
Sairasta. - NE EI VAAN OSAA
Nykyään se on vaan sitä että nuppi sekasin ja jee jee on muka kivaa. Ihan perseestä tollanen. Juttu on siinä, että kun 14 v asti on vaan kännätty viikonloppuisin niin mitä kuvittelet parikymppisten sitten muuta osaavan enää. Perseestä mutta totta.
Itse en juo.- partapukki
> Itse en juo
No miksikähän en ole yhtään yllättynyt. Taas asiantuntija valistaa viinan kiroista... - gröööhhh
partapukki kirjoitti:
> Itse en juo
No miksikähän en ole yhtään yllättynyt. Taas asiantuntija valistaa viinan kiroista...on se, että hän ei kuitenkaan väitä osaavansa pitää hauskaa ilman viinaa. Häntä vain ottaa päähän, kun muut pitävät hauskaa viinan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784