Mac OSX ja Safari, en tiedä mikä saisi käyttämään Operaa ja Firefoxia, Safari on Macin oma ja toimii siinä moitteettomasti ja turvallinen selain turvallisen käyttiksen kanssa.
Olen kuullut taasen että Linux ja Windows käyttäjät eivät omiaan paljon käytä, konqueror/Linux ja Internet Explorer/Windows.
IEtä ei voi edes Macciin asentaa, ainakaan tätä uudempaa IEtä
Paras selain ja käyttis?
7
1116
Vastaukset
- c=3
Slackware Linux Konqueror tai Firefox.
Juuri sellainen kuin käyttöjärjestelmän pitääkin olla, yksinkertainen ja toimiva. Ei ole pilattu turhalla karkkikuorrutuksella eikä tee mitään mitä sitä ei aseta tekemään.
Selain on vaikeampi valinta, hyviä löytyy muitakin. Välillä tulee käytettyä mm. Dilloa ja Linksiä.
http://www.slackware.com/
http://www.konqueror.org/
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/
http://www.dillo.org/
http://links.sourceforge.net/ - ON***
Tietenkin SABAYON ja Konqueror sekä Ooppera,PELAA KUIN NIEMEN SAHA!
- dfs
>>Olen kuullut taasen että Linux ja Windows käyttäjät eivät omiaan paljon käytä, konqueror/Linux ja Internet Explorer/Windows.
- Linuzzitutkija
Aikanaan pidin myös Operasta, en ole vähään aikaan kokeillut.
Molemmat huomattavasti nopeampia ja turvallisempia kuin IE.
Tässä koneessa on vieläpä oma DNS palvelin mikä antaa lisävauhtia hieman Firefoxille.
No joo ainakin mun kuvitelmissani oon huomaavinani eron =) on kehitetty konguerorin pohjalta yhteistyössä OS-yhteisön kanssa...
;-)- DinoDeDevill
Totta, mutta Safari oli ensimmäinen Acid2 testin läpäissyt selain. Konqueror tuli vasta kakkosena ;-) Opera taisi olla kolmonen... etc.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Acid2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381