Rakastuin mä luuseriin!

Kuinka sokea olinkaan!

Tutustuimme samalla luokalla. Hän otti minuun Itse kaksi vuotta sitten yhteyttä ja halusi tutustua minuun. Hän vaikutti minusta alkuun iloiselta, positiiviselta mieheltä. Tosin hän halusi olla paljon äänessä ja halusi huomiota. Hän soitti minulle ja halusi tehdä tuttavuutta. Tapasimmne ja huomasin hänen olevan aikas kuosissa. Rupesimme tapailemaan lähinnä viikonloppuisin. Hän oli aina humalassa. Minä luulin hänen, vaan hiukan rentoutuvan rankan opiskeluviikon jälkeen. Sitten rupesin huomaamaan miten äänekäs hän aina oli. Huusi humalassa ja piti tosi kovaa elämää. Kämppä oli, kuin kaatopaikka. Roskia ja pulloja lattialla. Selvinpäin mitä tarkin ja pedantein mies. Tosi siisti ja kaikki TipTop.. Miten voikin noin olla toinen ääripää? Sitten alkoi minun arvostelu. Sain kuulla olevani rumna, mielenkiinnoton, pinnallinen, itsekäs. Minulla on ADHD, väitti ex-miehelleni niin.. Joo ja kaikenhuippu olen kuulemma huono äiti ja varmaankin olen saanut aivovaurion.. Olin nuorena pahassa kolarissa. Ajoin Malmin hautausmaalla kolarin moottoripyörälläni ja meinasin kuolla.. Tästä vittuilua.. Autoin häntä paljon. Esim: Muutossa olin suurena apuna ja lopuksi sain paskat palkaksi.. Hän lopuksi kuittasi minun työntäneen itseni sinne väkisin, vaikka itse pyysi apuani.. Monesti, kun rahat oli juotu vein hänelle ruokarahaa. Autoin häntä vuokrarästin maksussakin.. Aina maksoi velkansa takaisin. Siinä kyllä täsmällinen. Välillä sanoi rakastavansa minua ja sanoi, että en saa jättää häntä koskaan. Sanoi minun olevan aito, elämäniloinen nainen.. Kosi minua kännissä 3 kertaa ja sanoi sen lopuksi olevan huumoria.. Asunnossa hänellä on kirves! En tiedä miksi! Mitä pelkää? Esim. Ei päästänyt ovesta ulos jos halusin kotiin, vaan seisoi oven edessä estäen ulos pääsyni.. Haukkui kaikki ystäväni. Olen sosiaalinen ihminen. Mulla on omat asiat hyvin. Ihana koti, lapset, työpaikka ja kavereita. Tiedän vallan hyvin, että en ole ruma. Päinvastoin! Hän vittuilee koska olen hiukan pyöreä xl- nainen. Perseeni on kuulemma tosi iso ja muuta vastaavaa.. Huomasin rankan puoleista mustasukkaisuutta. Tuli vittuilu tekstiviestejä, kun olin toukokuussa laivalla ystäväni kanssa. Isäni kuoli vappuna ja halusin hiukan päästä irti kaikesta.. Emme ole koskaan rakastelleet.. En tiedä kykeneekö hän? Eikä voi sanoa, että edes seurustelimme sen sanan varsinaisessa merkityksessä.. En tiedä miksi kiinnyin tuollaiseen mieheen? Hän oli niin valloittava alkuun. Hyvä puhumaan, iloinen ja huomioi minua. Hän oli, kuin mangneetti jolle ei voi sanoa ei.. Joo totesi tuossa usein, että ei kestä minua selvinpäin 20 minuuttia kauempaa. En tiedä miksi? Varmaan alkoholismi jo niin syvällä, että ei kykene sosiaalisiin suhteisiin.. Joo ja uskossakin on olevinaan.. Mielialat tosi ailahtelevia. Yksi sekuntti vihaa ja toisena rakkautta. Nyt mulla on aikas paska ja "romu" fiilis..Hän on kuluttanut minua. Mikä sokea hölmö olen ollutkkaan. Miksi annoin hänen pyörittää itseäni? Kuinka joku voi olla tuollainen? Hänen ystäviäänkin olen tavannut.. Samanhenkisiä, mutta ihan mukavia ja redejä suurinosa.. Hekin ihmettelivät miksi olen hänen hampaissaan kokoajan.. Oletteko koskaan kokeneet vastaavaa? Mistä tuollainen käytös voisi johtua? Viina, sairaus? Kiitti jo etukäteen..

19

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössi.
      • Kössi.

• ambivalenttineN

Aika monet alkoholistit on persoonallisuushäiriöisiä ja aika monet persoonallisuushäiriöiset on alkoholisteja. Alkoholi ei sovi persoonallisuushäiriöisille pätkääkään, koska on tosi vaikee tietää, millon käyttätyminen on normalaalia kännissä olevaa käyttäytymistä ja milloin taas ei.

• Pelottavan samoja piirteitä!
        Kössi. kirjoitti:

Natsaako piirteet linkissä?

http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2003/210103_b.htm

Kaikki piirteet sopivat häneen.. Viehättävä, auktoriteetti, empatian puute, hyväksikäyttö, julmuus, asioiden nopea muuttuminen. Suunnitelmat harvoin pitivät.. Ja mikä surullisinta hän valmistuu kohta lähihoitajaksi kuntoutuspuolelta! Alkaa hoitamaan kuntoutuksen tarpeessa olevia ihmisiä. On muuten älykäs.. Osaa useaa puhua useaa kieltä ja luki yliopistossa fysiikkaa ja kemiaa.. Ei ruma mies. Hän käänsi asiat aina niin, että hänen ystävyytensä pitää ansaita.. Että minä en olisi hänen arvoisensa nainen.. Ja hänellä on mistä valita, niin ystävissä, kuin naisissakin. Kamalaa kuunnella, kun haukkui ihmisiä. Kuka oli Nasu, Lihapiirakka, idiootti, Nuija, seinään juossut buldoggi, tai muuta vastaavaa.. Kyllä piti käydä paska säkä.. Mä, kun tällainen sosiaalinen, kiltti, aito immeinen. Kai mä näytin selvältä tapaukselta johon voi hampaat iskeä.. Sääli, kun psykopaatti pääsee hoitamaan sairaita vanhuksia ja päihderiippuvaisia.. Kiitti sulle paljon Kössi!

• Kössi.
        Pelottavan samoja piirteitä! kirjoitti:

Kaikki piirteet sopivat häneen.. Viehättävä, auktoriteetti, empatian puute, hyväksikäyttö, julmuus, asioiden nopea muuttuminen. Suunnitelmat harvoin pitivät.. Ja mikä surullisinta hän valmistuu kohta lähihoitajaksi kuntoutuspuolelta! Alkaa hoitamaan kuntoutuksen tarpeessa olevia ihmisiä. On muuten älykäs.. Osaa useaa puhua useaa kieltä ja luki yliopistossa fysiikkaa ja kemiaa.. Ei ruma mies. Hän käänsi asiat aina niin, että hänen ystävyytensä pitää ansaita.. Että minä en olisi hänen arvoisensa nainen.. Ja hänellä on mistä valita, niin ystävissä, kuin naisissakin. Kamalaa kuunnella, kun haukkui ihmisiä. Kuka oli Nasu, Lihapiirakka, idiootti, Nuija, seinään juossut buldoggi, tai muuta vastaavaa.. Kyllä piti käydä paska säkä.. Mä, kun tällainen sosiaalinen, kiltti, aito immeinen. Kai mä näytin selvältä tapaukselta johon voi hampaat iskeä.. Sääli, kun psykopaatti pääsee hoitamaan sairaita vanhuksia ja päihderiippuvaisia.. Kiitti sulle paljon Kössi!

Tarkoittaa sitä, että tulee yksin hoitamaan asiakkaita näiden kotona.
        Enpä sairaana yksinäisenä vanhuksena toivoisi itselleni ko. lähihoitajaa..
        Ei hyvää seuraa.

• tautia???
        ambivalenttineN kirjoitti:

Aika monet alkoholistit on persoonallisuushäiriöisiä ja aika monet persoonallisuushäiriöiset on alkoholisteja. Alkoholi ei sovi persoonallisuushäiriöisille pätkääkään, koska on tosi vaikee tietää, millon käyttätyminen on normalaalia kännissä olevaa käyttäytymistä ja milloin taas ei.

Yksi diagnoosi. Omituista.

• ambivalenttineN

...tuo on alkoholiteille hyvinkin tyypillistä käyttäytymistä. Älä ota henkilökohtaisesti hänen sanomisiaan. Onneksi sulla tuntuu olevan hyvä itsetunto ja tiiät itse millanen olet ja tiiät sen, mikä on totta ja mikä ei. Jätä hänen sanomisensa omaan arvoonsa, hänen tarkoituksensa on satuttaa sinua ja sanoa asioita mistä hän tietää että loukkaannut. Mutta älä välitä siitä!!! Älä myöskään tunne huonoa omaatuntoa, koska hänen tavoitteensa on myös saada sut tunteen itsesi syylliseksi kaikkeen. Mutta sitähän sä et ole!!! Et sinä kaada sitä viinaa hänen kurkustaan alas. Itse hän sen tekee. Ja jos hän ei muka vois olla kuin hetken raittiina sun kanssas, niin lähtekööt muualle, et sinä häntä pakota oleen luonasi. Älä usko hänen selityksiä ja syyttelyitä. Sä oot tehnyt just oikein. Tunteilleen vaan ei mahda mitään, joskus sitä rakastuu vääriin ihmisiin.

Mikä muuten suhteesi on häneen tällä hetkellä? Luuletko, että voisit ottaa hänet takaisin? Toivon, että pystyisit pääsemään hänestä yli ja jatkaa elämääsi eteenpäin. Sulla tuntuu olevan kertomasi perusteella elämä tasapainossa, joten pyri unohtaan se mies ja jatka omaa elämääsi. Sua varten on luvassa aivan varmasti jotain paljon parempaa. Voimia ja jaksamista sinulle!

• Haluan elää elämääni lippu ...

En ota takasin, vaikka olisi miten ikävä välillä.. Kyllä osasi puhua.. Ja välillä niin hienoja, että meni multakin suu sanattomaksi, vaikka olenkin todella verbaalisesti lahjakas. Mulla ei onneksi itsellä ole päihdeongelmaa. En edes polta. olen miettinyt mikä sai mut ainba menemään katsomaan kerta toisensa jälkeen hänen juomistaan? Siis en tiedä? Annoin piinata itseäni! Olipahan opetus.. Onneksi ei sattunut mitään kamalaa, kun se kirveskin on siellä asunnossa.. Yhden kerran sai humalassa kilarin vappuna.. Rupesi huutamaan mulle ulkona, kun avasin autoni oven. Tärisi ja vapisi. Silmät paloivat.. huusi mulle"- Saatanan lehmä, vitun lihapiirakka. Ruma huora.. Meinasi lyödä mua nyrkillä kasvoihin.. Sitten se loppui yhtäkkiä ja hän sanoi anteeksi, mitä olinkaan tekemässä. On paha, kun hänellä on mun numero ja tietää missä asun.. Numeron vaihtaminen olisi niin iso prokkis jo työnikin vuoksi. Mitä hänelle voisi sanoa jotta jättäisi minut rauhaan? Ei usko , kun olen sanonut, että älä ota yhteyttä.. Poliisi vaatii ensin kuulemma näyttöä fyysisestä väkivallasta ennenkuin puuttuu asiaan.. Ja kamalaa tuo mies valmistuu kohta lähihoitajaksi kuntoutuslinjalta. irvokasta.. Sairas hoitaa sairaita joista osa on heikkoja ja avuttomia. Vaikutuksille alttiita.. jOO ja toi muuten syytti muo hänen juomisensa tukemisesta. mussa aina kaikki vika.. Häntä vituttaa, kun muutama hänen frendinsä on puolustanut mua avoimesti. yksi mukava pariskunta on nyt minun tuttujani. hekin sanovat hänen aina olleen äänekäs, itsekäs ja aina oikeassa kaikessa.. Eikä koskaan ketään naista ole nähty hänen kanssa ennen minua.. Nuori mies. Vasta 41 vuotias.. En koskaan halua enää kokea samaa..

• ambivalenttineN
        Haluan elää elämääni lippu ... kirjoitti:

En ota takasin, vaikka olisi miten ikävä välillä.. Kyllä osasi puhua.. Ja välillä niin hienoja, että meni multakin suu sanattomaksi, vaikka olenkin todella verbaalisesti lahjakas. Mulla ei onneksi itsellä ole päihdeongelmaa. En edes polta. olen miettinyt mikä sai mut ainba menemään katsomaan kerta toisensa jälkeen hänen juomistaan? Siis en tiedä? Annoin piinata itseäni! Olipahan opetus.. Onneksi ei sattunut mitään kamalaa, kun se kirveskin on siellä asunnossa.. Yhden kerran sai humalassa kilarin vappuna.. Rupesi huutamaan mulle ulkona, kun avasin autoni oven. Tärisi ja vapisi. Silmät paloivat.. huusi mulle"- Saatanan lehmä, vitun lihapiirakka. Ruma huora.. Meinasi lyödä mua nyrkillä kasvoihin.. Sitten se loppui yhtäkkiä ja hän sanoi anteeksi, mitä olinkaan tekemässä. On paha, kun hänellä on mun numero ja tietää missä asun.. Numeron vaihtaminen olisi niin iso prokkis jo työnikin vuoksi. Mitä hänelle voisi sanoa jotta jättäisi minut rauhaan? Ei usko , kun olen sanonut, että älä ota yhteyttä.. Poliisi vaatii ensin kuulemma näyttöä fyysisestä väkivallasta ennenkuin puuttuu asiaan.. Ja kamalaa tuo mies valmistuu kohta lähihoitajaksi kuntoutuslinjalta. irvokasta.. Sairas hoitaa sairaita joista osa on heikkoja ja avuttomia. Vaikutuksille alttiita.. jOO ja toi muuten syytti muo hänen juomisensa tukemisesta. mussa aina kaikki vika.. Häntä vituttaa, kun muutama hänen frendinsä on puolustanut mua avoimesti. yksi mukava pariskunta on nyt minun tuttujani. hekin sanovat hänen aina olleen äänekäs, itsekäs ja aina oikeassa kaikessa.. Eikä koskaan ketään naista ole nähty hänen kanssa ennen minua.. Nuori mies. Vasta 41 vuotias.. En koskaan halua enää kokea samaa..

Hyvä ettet ota häntä takaisin. Onhan se vaikeeta, kun ihmisessä on myös ne hyvät ja ihanat puolensa. Sinuna en menis sanomaan hänelle että et halua olla hänen kaa tekemisissä, koska ei hän sitä kummiskaan usko. Jos et halua vaihtaa puhelinnumeroo, niin ole vain vastaamatta hänen puheluihin ja mikäli mahdollista, niin jätä vastaamatta kaikkiin puheluihin mitkä tulee tuntemattomasta numerosta.

• ehdottomasti !
        Haluan elää elämääni lippu ... kirjoitti:

Lähetin äsken infoa psykopaatista, yms.

Luin toisen viestisi.

Jos hän lähettää tekstiviestejä, säästä ne!
        Olet kieltänyt häntä olemaan missään yhteydessä, jos ei usko, tee se vielä kerran vaikka kirjatulla kirjeellä, että saat todisteen.
        Tuo voi tietty ärsyttää häntä lisää. Ovat vaarallisia, kannattaa olla varovainen.
        Noita todisteita tarvitset, jos joudut hakemaan lähestymiskieltoa. Voit kysyä poliisilta lisäohjeita.

Vältä ehdottomasti kaikkea kontaktia häneen, älä puhu hänen kanssaan missään, ei edes puhelimessa.
        Älä koskaan avaa ovea, ellet ole täysin varma, kuka oven takana on.
        Älä hauku tai moiti häntä, ole ystävällinen, jos on pakko puhua, mutta vältä kontaktia viimeiseen saakka.
        Jos teillä on yhteisiä ystäviä, ole VAROVAINEN.
        Olisi parasta olla olematta missään tekemisissä edes hänen ystäviensä kanssa - voi urkkia tietoja.

Jos hän tulee ovellesi uhkailemaan, soita välittömästi poliisit paikalle.

Lue aiheesta, ymmärrät, miksi nuo kirjoitin.

Pidä itsestäsi huoli!

• Kössi.

Tuli tässä yötä myöten vähän syyllinen olo. Minä toimin kuin paraskin lääkäri ja lakimies edes näkemättä potilasta. Onhan se niin, että jos katsoo vaikka lääkärinkirjaa niin vika kuin vika natsaa jos on sopivan kritiikittömässä - "sairaassa" - tilassa.

Eli tärkein: Kuuntele itseäsi ja hae tarvittaessa asiantuntija-apua. Nämä "keskustelut" voivat olla ihan hyviä mutta suhtaudu niihin varauksellisesti. Suuri osa tämän palstan kirjoittajista on itse sairaita (minäkin), alkoholisteja, ja heillä on hyviä kokemuksia mutta lääkäreitä emme välttämättä ole.

Eli pyydän anteeksi. Oma sairauteni puhkeaa helposti kukkaan. Kuten varmaan huomasitsitkin, niin minusta on niin ihanaa olla oikeassa tai ainakin luulla sitä että juovun siitä ja alan itsekin uskoa yliluonnollisiin kykyihini. Alkoholismi on monisyinen ja vakava sairaus.

Anteeksi. Minä en todellakaan ole mikään lääkäri tai moraalipoliisi saatika jumala joina kaikkina kolmena tuli esiinnyttyä.

• Kössi.

Olet säälittävä. Luuletko tosiaan, että lukijat eivät erota ketjun alussa olevia kirjoittamiani viestejä, ja sinun älyttömyyksiäsi?
        Tunnistit siis itsesi persoonallisuushäiriöiseksi ja loukkaannuit.

• Kössi.

Korjauksena.

• LiisaH
        Kössi. kirjoitti:

Korjauksena.

Kuules Kössi. Kenenkään ei tarvi tukkia suutaan sinun vuoksesi. Kössejä voi olla onkin useampia. Et sinä todellakaan ole maailman napa. Nimittelet ihmisiä sairaiksi ja persoonallisuushäiriöisiksi... Ala-arvoista käytöstä. Ei sairauden vuoksi voi viedä ihmisiltä sananvapautta. Perustuslaki sen jo kieltää.

Et kyllä minuun ole tehnyt vaikutusta. Copy pastea osaat käyttää ja linkkejä heitellä. Mutta mitään omaa en jutuistasi ole löytänyt. Ellei siksi lueta vainoharhaisuutta josta toimit hyvänä esimerkkinä. Jatka vaan. Mutta paljon sinulla on vielä opittavaa jos ihan vakavasti terapeutiksi aiot. Tai lääkäriksi. Tai jumalaksi... Joku niistä lienee haaveesi vai peräti kaikki?

• kärjistynyt narsistinen

Tunnen sellaisen ja otin selvää asiasta - on naapuri ja nainen. Google-haulla löytyy myös tietoa. Sattumoisin luin juuri kopioimiani artikkeleja ja ne kyllä täsmäävät.
      Kamala ihminen. Ei pidä olla missään tekemisessä noiden kanssa. Alkoholi pahentaa asiaa.
      Narsisti osaa olla hurmaava, mutta pimeä puoli tulee esiin ennen pitkää.

Kiitä onneasi, että huomasit nuo piirteet ajoissa.

Luonnehäiriötä on vaikea diagnostisoida ja luonnehäiriöinen itse ei tunne olevansa hoidon tai avun tarpeessa, syy on aina muissa.

Ennen puhuttiin psykopaatista, nyt kärjistyneestä narsistisesta luonnehäiriöstä ja välillä pelkästään narsistista. Jokaisessa meissä on ripaus narsistia, joten tuo nimitys on väärä.
      Noissa teksteissä käytetään kaikkia.

Lue näitä, jos kiinnostaa:
      Lisää löytyy parhaiten haulla: narsisti tai narsistinen luonnehäiriö. En ollut ottanut URL:eja moneen kopioimaani valaisevaan tekstiin, mutta netistä löytyvät.

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html

Narsismin aapinen
      Kaikki oikeudet kuuluvat Sam Vakninille. Käännetty luvalla. Copyright Sam Vaknin. Translated by permission. Original texts of Sam Vaknin at http://samvak.tripod.com/index.html.
      .......

En muista mistä löysin, en ollut ottanut URL:ia.
      Laitan kokonaisuudessaan:

PSYKOPAATTI

Narsistinen persoonallisuushäiriö (psykopatia) ei ole sairaus.
      Psykopaateista yleisesti:
      1.Psykopaatit ovat usein erittäin älykkäitä ja (pinnallisella tavalla) miellyttäviä.
      2.Tekevät helposti miellyttävän ja myönteisen vaikutuksen keskustelukumppaneihinsa.
      3.Psykopaatilla ei ole hermostuneisuuden oireita, esimerkiksi epävarmuuden takia.
      Hän ei tunne lainkaan syyllisyyden tai katumuksen tunteita. Hän voi kuitenkin oman etunsa tähden teeskennellä tuntevansa esim. syyllisyyttä ja katumusta.
      4.Psykopaatti on epäluotettava ja vastuuton
      Hän voi kuitenkin olla vastuuntuntoinen periodettain. Ei voida ennustaa kuinka kauan sosiaalisesti hyväksyttävä käyttäytyminen jatkuu ja milloin epärehellinen ja vastuuton käyttäytyminen alkaa.
      5.Itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakkauteen.
      Psykopaatti osaa teeskennellä rakkautta ja välittämistä, muttei kumpaankaan pitkäjännitteisesti ja aidosti kykene.
      6.Yleinen tunneköyhyys.
      Aidot kokonaisvaltaiset tunteet puuttuvat. Psykopaatti osaa yleensä kuitenkin taitavan hämäävästi teeskennellä tunteita.Hän saattaa oman edun niin vaatiessa esimerkiksi itkeä sydäntä särkevästi.
      7.Pinnallisissa sosiaalisissa suhteissa psykopaatti voi olla suuren suosion ja ihailun kohde, mutta hän ei osoita arvostavansa muita, pinnallisia eleitä lukuunottamatta, ellei siitä ole hänelle hyötyä.
      8.Tekee itsemurhan harvoin.
      9. Psykopaatit ovat yleensä vallanhaluisia ja he nauttivat alistamisesta (ja kiusaamisesta).
      Psykopaatteja toimii arvostetuissa ammateissa runsaasti. Tämä johtuu ennenkaikkea heidän älykkyydestään, röyhkeydestään ja sosiaalisista kyvyistään.
      Nyky-yhteiskunta valitettavasti usein arvostaa psykopaateille ominaisia kykyjä (mm. sulavaa teeskentelyä ja epäaitoutta).
      Psykopaatit ovat usein myös voimakkaita persoonallisuuksia ja ainakin näennäisesti
      vaikuttavat vahvoilta.
      Psykopaatit saavat aikaan suurta vahinkoa toimiessaan esimerkiksi lääkäreinä. Usein heidän tekemisiinsä puututaan aivan liian myöhään - jos koskaan.
      Suomessa heidän tekemisiinsä ei ilmeisesti puututa juuri koskaan, mutta Englannissa
      jäi muutama vuosi sitten kiinni lääkäri 200 potilaansa murhasta epäiltynä.
      10. Psykopaatin voi yleensä(valitettavasti) tunnistaa vasta tekojen perusteella (usein
      käy niin, että uhria ei uskota).
      Jokaisessa ihmisessä lienee enemmän tai vähemmän egoistisia piirteitä, mutta kaikki egoistit eivät ole psykopaatteja.
      Erehtyminen on inhimillistä ja kaikki tekevät joskus virheitä. Psykopaateille kuitenkin hyväksikäyttäminen ja häikäilemätön oman eduntavoittelu ilman(aitoa) katumusta on luonteenomaista. Alistaminen ja tuskan tuottaminen voi tuottaa heille jopa nautintoa.
      Jos psykopaateista ei ole aiempaa kokemusta, niin silloin tunnistaminen voi olla vaikeaa tai mahdotonta.
      He ovat taitavia manipuloimaan ja etsivät heikot kohdat, joita kaikilla kuitenkin on - jokaisella on enemmän tai vähemmän huono itsetunto.
      Kiltit ja viattomat ihmiset ovat psykopaateille helppoja ja otollisia uhreja, koska he ovat luottavaisia.
      Tällainen henkilö projisoi eli heijastaa omia luonteenpiirteitään toisiin - ja näkee hyvää sielläkin missä sitä ei lainkaan ole.
      Psykopaatit ovat kykenemättömiä rehelliseen itsetutkiskeluun.
      ========

Tässä pätkä toisesta:

Suhteettomat reaktiot

Yksi väärinkäyttäjän arsenaalin suosituimmista välineistä on hänen reaktioidensa suhteettomuus. Hän reagoi valtavalla raivolla pienimpäänkin syyhyn. Hän saattaa rangaista raskaasti sellaisesta minkä hän kokee loukkauksena itseään kohtaan, olipa se kuinka pieni hyvänsä. Tai hän saattaa saada raivokohtauksen mistä tahansa erimielisyydestä tai mielipide-erosta, vaikka se olisi ilmaistu miten huomaavaisesti ja hellästi hyvänsä. Tai hän saattaa käyttäytyä sopimattoman huomaavaisesti, hurmaavasti ja houkuttelevasti (jopa yliseksikkäästi, jos se on tarpeen).

• Kössi.

Vai naapurin nainenkin... Voi kamalaa. Joka puskan takana noita vanii... psykopaatteja. Pyydän anteeksi sinunkin puolestasi. Hoidon paikka tuntuu olevan itselläsi ennenkaikkea. Ei ole ihme jos saat vihamiehiä. Tuolla asenteella niitä tulee takuuvarmasti.

• Kössi.
        Kössi. kirjoitti:

Vai naapurin nainenkin... Voi kamalaa. Joka puskan takana noita vanii... psykopaatteja. Pyydän anteeksi sinunkin puolestasi. Hoidon paikka tuntuu olevan itselläsi ennenkaikkea. Ei ole ihme jos saat vihamiehiä. Tuolla asenteella niitä tulee takuuvarmasti.

Kyllä on vaikea tänne kirjoittaa, kun aina joku vinksahtanut kirjoittaa nikin varastettuaan toisen piikkiin.
        Mitähän nautintoa sinäkin nilkki tämänkertaisesta teostasi sait?

• nikkisi
        Kössi. kirjoitti:

Kyllä on vaikea tänne kirjoittaa, kun aina joku vinksahtanut kirjoittaa nikin varastettuaan toisen piikkiin.
        Mitähän nautintoa sinäkin nilkki tämänkertaisesta teostasi sait?

rekisteröitymällä säästyt varkailta.

• Kössi.
        nikkisi kirjoitti:

rekisteröitymällä säästyt varkailta.

Sorry vaan. "Kössi" on jo rekisteröity. Olen Kössi piste. Ei se mitään varastamista ole tai luvatonta. Taidat olla vainoharhainen psykopaatti sinäkin. Niitä tuntuu tulevan joka lävestä ja luukusta. Todella paljon on. Luepa jonkun linkin oireet. Jos täsmää, niin heippalei ja hellät tunteet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      109
      2740
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1331
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1182
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1007
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      958
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      55
      845
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      683
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      678
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      632
    Aihe